Strona 1 z 2
Działu Obsługi Klienta Pre Paid- ile czekasz na konsultanta
Post:01 mar 2006, 13:23
autor: jahu
Ciekaw jestem wynikow ankiety - wlasnie sobie kupilem karte SIM w Sami Swoi - no i postanowilem dowiedziec sie o PUK do karty - a wiec konieczna rozmowa z konsultantem w BOK - tylko najpierw trzeba sie dodzwonic - moje czekanie wynioslo jedynie 27 minut (nauczylem sie melodii na pamiec - ukladalem nawet wlasne aranzacje ) - a jak jest waszym przypadku?
Jak co piszcie jakie sieci - i jakie wam "kwiatki" robia dot. rozmow z konsultantem
Post:01 mar 2006, 13:29
autor: Th0mas
To można aż tyle czekać? Ja nigdy nie czekałem dłużej niż 1 minutę, ale to w POPie i W TT. Nie korzystałem z BOKu mając starter Heyah. Ale tyle samo czekam mając abo w Plusie. Może akurat Ci Twoi mieli przerwę w pracy?

Post:01 mar 2006, 13:36
autor: jahu
No usiadlem se - podpialem ladowarke do tel. zeby sie nie przerwalo z rozladowania- bo zje kase za polaczenie bez efektu i sobie leciala muzyczka
Wiec w zasadzie bezstresowo - wlaczam komorke tryb glosnomowiacy i sobie mozna poczekac

Post:01 mar 2006, 13:46
autor: kamil1221
Powinienes dodac opcje "nigdy z tego nie korzystalem".
Ja zawsze pisze e-maila do iBOK (plusgsm).
Zazwyczaj czekam na odpowiedz do 3-4 dni.
Czasem to sie wydluza do tygodnia, ale nie narzekam.
Post:01 mar 2006, 13:55
autor: oprych
Jednakże czasem odpowiedź potrzebna jest od razu.
Ja korzystałęm ze wszystkich BOK w pre paid
SIMPLUS-kompletny brak kompetencji, nie miła obsługa i czekanie wieczność
TAK TAK-szybko nie dłużej niż minute, kompetentna obsługa
HEYAH-strasznie drogo bo minuta 1zł. ale zgłąszają sieszybko i sa kompetentni jak w tt
ORANGE/POP-do 5 minut w szczycie, w miare miła obsługa, niestety sprawy często nie załatwiane od ręki
Post:01 mar 2006, 14:38
autor: jahu
Nie wiem czy w SS zawsze tacy zgryzliwi (moze przez to ze taki tlok maja)- ale jak poprosilem zeby sie jeszcze raz wyraznie i powoli przedstawil bo pierdzielil farmazony - to sie lekko wqrzyl ten moj

Wiec pierwsze kontakty z BOK SS - poziom ten sam co simplus.
Mialem kiedys popka- szybko i sprawnie sie zalatwialo.
Za ankiete przepraszam - nie umiem edytowac - ostatnio pomogl admin/mod poprawic.
Post:01 mar 2006, 16:10
autor: oprych
Nie ma żadnego prawa sie wkurzać, jego obowiazkiem jest podać swoje dane jeśli klijent prosi i trzeba bylo mu zwrócć z tym uwage a odnośnie kompetencji jest taka sama jak w plusie, przecież to polkomtel. Nawet ich najnowsze rekalmy z tym durnym kabaretem pokazują że ta siec jest trochę ,,nie tego.."

Post:01 mar 2006, 16:29
autor: pvd
ja tam nie dzwonie bo niemam po co a jak juz to maila pisze, a mam simplusa
Post:01 mar 2006, 18:36
autor: Btk_Tomas
W POPie załatwiam sprawy z BOKiem przez meila.
Czas oczekiwania do 24 h.
Post:01 mar 2006, 19:40
autor: jahu
PUKa tez dostaniesz mailem? Ja tam bez potrzeby bym nie dzwonil - bo wiem ze najlepiej BOK omijac z daleka...
Post:01 mar 2006, 23:32
autor: Btk_Tomas
Kod PUK miałem razem z kartą sim przy zakupie startera.
Post:02 mar 2006, 00:03
autor: oprych
Chyab koleś nie zaczaiłeś...Poprzednikowi chodziło o to, że jeśli zgubisz kod PUK meilem go nie dostaniesz! A tak po za tym nie wiem czemu się tak wielu wzbrania zadzwonić, koszt nie wielki, a i więcj zyskac mozna taka jest prawda nie wszystko załatwisz meilem
Post:02 mar 2006, 01:51
autor: Rogal
ja dzwonilem dwa razy w TT i czekałem do 2 minut

Post:02 mar 2006, 09:16
autor: xlord
W POPie zdarzylo sie i 15 minut czekac, ale regula jest ok. 5 min.
W abo ery czas oczekiwania kilkanascie sekund.
Post:02 mar 2006, 09:35
autor: bogdan85
Ja czekalem ostatnio 7-15 minut (2 razy się dodzwoniłem do PLUSA), wcześniej próbowałem dzwonić przez tydzień to zawsze dostawąłem komunikat: "sieć jest chwilowo zajęta, spróbój później"
Post:02 mar 2006, 16:31
autor: dziedziel
Ja raz dzwoniłem w pop i czekałem niecałe 5 minut. I tak najlepiej jest w tp tam czekałem 8minut na odpowiedz, juz podczas trwania rozmowy

Post:02 mar 2006, 21:36
autor: Th0mas
oprych pisze:Chyab koleś nie zaczaiłeś...Poprzednikowi chodziło o to, że jeśli zgubisz kod PUK meilem go nie dostaniesz! A tak po za tym nie wiem czemu się tak wielu wzbrania zadzwonić, koszt nie wielki, a i więcj zyskac mozna taka jest prawda nie wszystko załatwisz meilem
Przez telefon tez nie podadza, jesli nie jestes zarejestrowanym uzytkownikiem.
Post:02 mar 2006, 22:06
autor: kameT
Czekam max. do 5min. potem się rozłączam. Zazwyczaj nie muszę tego robić

Post:08 mar 2006, 17:20
autor: jahu
Dzis skusilem sie zadzwonic ponownie do bok SS - i co?
Po 4 minutach zerwalo bez powodu, dzownie kolejny raz tam razem wzialem sobie cos do czytania wlaczylem opcje glosnomowiacy i po 25 min uslyszalem glos konsultantki - SS wymiata

Post:15 mar 2006, 11:22
autor: Kaczy
Ja właśnie czekam na połaczenie z BOK Simplusa.
Czas oczekiwania 10 min. i wciąż rośnie...
"Your call is important to us.."- to słychac co jakies 30 sek. Już te pianino co leci w tle nie wyrabia i zaczyna fałszowć...
[ Dodano: 2006-03-15 11:24 ]
Chyba biora mnie na wstrzymanie i czekaja az mi sie bateria rozładuje
[ Dodano: 2006-03-15 11:45 ]
Mija kolejne 20 min.
Podłączyłem fona pod ładowarkę, bo bateria siadała.
Włączyłem sobie tryb głośnomówiący i czekam...
Mam czas do 13...

[/scroll]