Strona 1 z 1

Co się dzieje z Plusem?

Post:28 lut 2006, 16:16
autor: bogdan85
Witam
Plus miał ostatnio problemy ale wszystko mialo już wrócić do normy tymczasem od kilku dni bezskutecznie próbuje dodzwonić się do biura obsługi klienta. Po wybraniu numeru zawsze otrzymuję komunikat: "Przepraszamy, sieć jest cgwilowo zajęta, prosimy spróbować później". Dodzwonić mogę się tylko w nocy ale wtedy nie pracują konsultanci i nic nie załatwię...

Oprócz tego że nie moge dodzwonić się do BOK-u:
- dostałem już 3 SMS-y (późnym wieczorem albo w nocy) z informacją o ostatnim połączeniu. "Czas ostatniej rozmowy 0,00minut, koszt 0,00zł"

- nie mogę aktywować usługi "kto dzwonił?" Wysyłam SMS-a o treści T na jakistam numer, dostaje SMS-a zwrotnego że usługa jest już aktywna, ale ona nie działa!!!

Post:28 lut 2006, 16:27
autor: jahu
Jak sie latwo domyslec - problemy nie ustapily...

Zreszta to moze jakies testy konsumeckie - ile konsument wytrzyma - ile zniesie - i w koncu da za wygrana i migruje do innego operatora - zreszta czytam tak sobie ile to polkomtel zarobil - 6 mld obrotow - 1 mld zysku - calkiem neizly biznes - chyba se moga pozwolic na troche "szalenstwa" i olac klientele - wkoncu nawet jesli 20% odejdzie to pewnie wielkie straty nei beda mieli, najwyzej mniejszy zysk...

Post:28 lut 2006, 17:19
autor: oprych
Problemy z plusem nie ustąpiły i trwaja juzdobre pół roku i nie wiadomo ile jeszcze, ja zrezygnowałem z ich usług bo już mnie w...(nerwia) jak nie można sie dodzwonić nigdzie i zrywa co 3 min połaczenia, a komunikta że sie zajęta jest już nudny poprostu

Post:28 lut 2006, 18:55
autor: rafcyk
Mowicie o abo czy prepaid?

Post:28 lut 2006, 21:07
autor: oprych
Skoro ktoś umiescił w tym dziale a do tego po rozmowie wyświetla siękoszt połaczenia to normalne że na karte :?

Post:01 mar 2006, 10:24
autor: bogdan85
Wiecie co? Dodzwonilem się juz do BOK-u, ponad pół godziny rozmawiałem z mało kompetentną konsultantką która w końcu aktywowała mi usługę "Kto dzwonił?", ale... Plus informował że połączena z Biurem Obsługi będą bezpłatne, żeby wszyscy użytkwnicy Sim+ mogli bezpłatnie rozwiązać swoje problemy. Tymczasem skasowali mnie za połączenie, niby tylko 95groszy, ale skasowali:-///

Post:01 mar 2006, 10:30
autor: Kaczy
bogdan85 pisze:Plus informował że połączena z Biurem Obsługi będą bezpłatne, żeby wszyscy użytkwnicy Sim+ mogli bezpłatnie rozwiązać swoje problemy. Tymczasem skasowali mnie za połączenie, niby tylko 95groszy, ale skasowali:-///
Bezpłatne to one były jakiś czas temu, jak była awaria.
Teraz niby ją już naprawili i kasują za połączenie zgodnie z cennikiem

Post:01 mar 2006, 13:19
autor: jahu
No i kasuja ze zwyklej kwoty doladowan a nie tej danej jako zadoscuczynienie za szkody :/

Post:01 mar 2006, 20:02
autor: D@rio
Od dziś już opłaty z połączenie z konsultantem powróciły. Niestety.

Swoją drogą zastanawiam się jak ona mogła Ci aktywować usługę "Kto dzwonił?" ;) ...

Post:02 mar 2006, 09:45
autor: bogdan85
Teraz już wiem, za połączenia z 2601 pobierają opłaty od 27 lutego i pewnie dlatego w końcu udało mi się dodzwonić.

A więc Pani z biura obsługi powiedziala że jeżeli nie mialem jeszce aktywnej usługi Kto dzwonił? to nei mogę jej sam aktywować, może to zrobić ona, po przyjęciu ode mnie zamówienia. Po 2 godzinach oddzwoniła do mnie i poinformowała że usługa jest aktywna.

Teraz kolejna rzecz o której zapomniałem wspomnieć wcześniej.

Wysyłam sobie np 10 SMS-ów dziennie do innego sim+. 8 z nich dochodzi a 2 nie. Wysyłam esa do siostry która siedzi obok mnie (też sim+), SMS dochodzi po 20 godzinach, koleżanka dostaje 26 lutego SMS-y które ktoś wysłał 19-lastego i 23 lutego, dlaczego? Pewnie dlatego że mają za dużo użytkowników i chca zebym poszedł do ERY.