Strona 1 z 2

SAMI SWOI-nowa platforma

Post:28 lut 2006, 11:21
autor: jniedz
Witam
Czy ktoś z forumowiczów jest może zorientowany na temat nowej platformy (rozliczanie w czasie rzeczywistym) w sieci SAMI SWOI, a dokładnie czy jest OBECNIE możliwość przełączenia się ze starej na nową kodem*101*11*99#.
Od kilku dni próbuję się dodzwonić na infolinię lecz bezskutecznie; z niepotwierdzonych źródeł dowiedziałem się że obecnie (problemy z nową platformą) w SAMI SWOI przełączanie na nową platformę zostało wstrzymane (napewno była taka możliwość od lipca 2005 o czym czytałem na niniejszym forum).
Na stronie SAMI SWOI nie ma żadnej informacji odnośnie możliwości korzystania z nowej platformy; wysłałem również zapytanie do BOK lecz do chwili obecnej nie otrzymałem jeszcze żadnej odpowiedzi.
Może ktoś z forumowiczów wykonywał przełączenie w ostatnim czasie (styczeń, luty-2006), a może WitekT coś wie na ten temat??? :smt006

Post:28 lut 2006, 12:37
autor: foxy
Niestety nie ma obecnie możliwości przełączenia się "SAMEMU" na nową platformę. Polkomtel w SS będzie kolejno przełączał automatycznie użytkowników. W Polkomtelu teraz będzie dużo zmian i pewnie w usługach prepaid również. Co do SS to jeśli będzie coś nowego to na pewno nie omieszkam napisać.

Post:28 lut 2006, 13:16
autor: oprych
http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31624
tu jest napisane że możliwosc taka istnieje a przecież ożna spróbować czy kod zadziałą nie zepsuje się nic przecież

Post:28 lut 2006, 16:33
autor: jniedz
"OPRYCH" masz rację; nie wiem jak mogłem to przeoczyć.
Kod pewno mógłbym wypróbować ale dopiero zamierzam kupić starter i zastanowiam się czy jest sens skoro nie można przełączyć na nową platformę (posiadam nokię 6030).

"FOXY" czy Twoje informacje są potwierdzone skoro jest oficjalny wpis na stronie SS o możliwości przełączenia się na nową platformę. Jeżeli tak to może wiesz kiedy będzie to można zrobić (miesiąc, rok...???)

Niedopuszczam też takiej sytuacji, że kupuję starter SS, chcę go używać np w nokii 6030 (oryginalnie bez simlocka) i nie mogę bo połączenia są zrywane z uwagi na fakt, że stara platforma i niektóre modele telefonów nie współpracują ze sobą prawidłowo.
W takim przypadku producent (Polkomtel) powiniem poinformować kupującego, że sim który kupuje nie współpracuje z niektórymi telefonami, w przeciwnym wypadku "kupiony towar jest wadliwy i podlega reklamacji". Chyba takie są prawa rynku!!! :smt006

Post:28 lut 2006, 16:43
autor: Kaczy
jniedz pisze: W takim przypadku producent (Polkomtel) powiniem poinformować kupującego, że sim który kupuje nie współpracuje z niektórymi telefonami
Taką informację można znaleźć na strona plus gsm :)

Post:28 lut 2006, 17:17
autor: oprych
Uważam, że jeśli jest takie info na stronie SS to jest ot jak najbardziej możliwe, foxy nie wiem skąd masz takie info tak samo jak to, że sami swoi proponują swoje startery. Na meil od BOK-u wątpię żę się doczekasz tak samo jak na połaczenie do nich, no mozę meil przyjdzie za jakieś dwa tyg. Proponuję odwiedzić salon plusa i tam uzyskać info napewno będą znać odpowiedź na to pytanie. Jednakże ja stawiam na swoim i uważam że starer jak najbardziej umżliwia zmianę na nową platformę

Post:28 lut 2006, 18:14
autor: jniedz
"KACZY"-producent nie informuje przecież, że przed zakupem startera muszę sprawdzić na stronie internetowej czy będzie pracował prawidłowo z moim telefonem; jeżeli startery nie pracują prawidłowo z niektórymi modelami telefonów to taka informacja powinna znaleźć się na kupowanym "produkcie".

"OPRYCH"-chyba zrobię jak piszesz tzn odwiedzę salon PLUSa aczkolwiek przy próbie kontaktu telefonicznego z nimi odsyłają mnie do sieci SS i kółko się zamyka.

Post:28 lut 2006, 19:27
autor: foxy
oprych pisze: foxy nie wiem skąd masz takie info tak samo jak to, że sami swoi proponują swoje startery.
Pracuję w Polkomtelu to wiem co się dzieje :evil:
Fakt faktem promlemy są nadal i najprawdopodobniej będą, ale nie dotyczy to wszystkich uzytkowników. Z tego co wiem to podane jest info że problemy się skończyły ale nie dodano wzmianki że części klientów. Prace nad nową plaformą trwają a kiedy się zakończą to nikt nie powie że dnia tego i tego ponieważ na bierząco wszystkie usterki są usuwane. Pozostaje tylko czekać albo jak niektórzy przenieść się do innej sieci.

Post:28 lut 2006, 21:04
autor: oprych
To skoro pracujesz w polkomtelu uzasadnij mi dlaczego niby nie można przejsć na nową platformę w sieci sami swoi skoro korzysta ze struktury plusa, a w simplusie wybór nowej platformy jest możliwy, i konieczny chociażby ze względu oferty nokii 6030 w ofercie na kartę. Co do oferty starterów widzę że plus i jego oferta SS na karte są już tak zdesperowani że podejmują sie już nawet taich kroków. :lol: :lol: :lol: to śmieszne tak samo jak ich ceny sms.

Post:02 mar 2006, 21:26
autor: jniedz
"FOXY" może i pracujesz w Polkomtelu ale chyba nie jesteś do końca zorientowany co dzieje się w firmie.
Wczoraj otrzymałem odpowiedź z DOK-SS:
"...Uprzejmie Panu wyjaśniamy, iż Nokia 6030 będzie współpracowała z kartą Sami Swoi po uruchomieniu usługi Dostępny Limit Krótkim Kodem. Jej aktywacja następuje poprzez wpisanie kodu: *101*11*99# i naciśnięcie przycisku inicjującego połączenie.
Aby sprawdzić aktualny limit wystarczy zadzwonić pod kod: *100#. Po zakończeniu rozmowy informacja o czasie trwania połączenia i jego koszcie przychodzi w formie wiadomości SMS.
Po przełączeniu nie ma możliwości powrotu do sprawdzania limitu na karcie SIM."

Dzisiaj kupiłem starterek SS postąpiłem zgodnie z powyższymi wskazówkami i wszystko "śmiga" jak należy.

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam!!! :lol:

Post:02 mar 2006, 21:35
autor: oprych
A wiec jednak miałem racje. No niesety ale tak to jest w tym polkomtelu, konsultanci też nie wiedzą często co się w simplusie zmieniło. Tak też i tu nie ma sie co dziwić. :lol:

Post:02 mar 2006, 21:49
autor: jahu
A ta funkcja to dziala tylko i wylacznie na tych telefonach co w tej tabelce na stronie SS? Bo mam Siemensa ale akurat nie sx1 :(
Macie moze jakes informacje na ten temat?

Post:02 mar 2006, 22:19
autor: oprych
działa na dowolnym telefonie. na 100%

Post:03 mar 2006, 10:12
autor: jahu
Jej aktywacja następuje poprzez wpisanie kodu: *101*11*99# i naciśnięcie przycisku inicjującego połączenie.
Aby sprawdzić aktualny limit wystarczy zadzwonić pod kod: *100#. Po zakończeniu rozmowy informacja o czasie trwania połączenia i jego koszcie przychodzi w formie wiadomości SMS.
Rozumiem - ze od chwili aktywacji tego jakiekolwek obciazenie konta to przyslany sms z informacja :?:
A jak chemy w dane chwili sprawdzic to *100# :?:

Post:03 mar 2006, 12:23
autor: oprych
Przychodzi sms klasy zero na wyświetlacz telefonu

Post:03 mar 2006, 12:46
autor: jahu
oprych pisze:Przychodzi sms klasy zero na wyświetlacz telefonu
Ten klasy 0 to taki krotki komunikat tekstowy na ekranie podobnie jak np przy kodzie waznosci konta *125#?

Post:03 mar 2006, 13:18
autor: kulboj
Ja tam trzymam się mocno starej platformy i ani myślę ją zmieniać :-)
Po ostatnich zadymach jakoś straciłem zaufanie do tej ""NOWEJ" :-)
Ponoć już "PRAWIE" wszystko jest w porządku,prawie robi wielką różnicę :-)

Post:03 mar 2006, 14:04
autor: oprych
tak dokłądnie ten sam.
Niektórzy nie mogą mieć jednak starej platformy stąd też są zmuszni do camela

Post:03 mar 2006, 14:57
autor: D@rio
jahu pisze:
oprych pisze:Przychodzi sms klasy zero na wyświetlacz telefonu
Ten klasy 0 to taki krotki komunikat tekstowy na ekranie podobnie jak np przy kodzie waznosci konta *125#?
Tak, SMS class 0 to cos podobnego. Tyle ze poprostu bez zapisu, sama informacja na wyswietlaczu :)

Post:03 mar 2006, 14:59
autor: D@rio
oprych pisze:działa na dowolnym telefonie. na 100%
Moze nie na kazdym, ale na kazdym ktory obsluguje kodowanie USSD :) czyli jakies 99% telefonow (te pierwsze, niektore stare wiertary nie "potrafiły" w USSD kiedyś).