Strona 1 z 1
[GaduAir] Problem z uzupełnieniem danych
Post:10 wrz 2010, 23:49
autor: bledos
Witam,
mam dwa numery w GaduAIR, przeniesione z innej sieci. Pomyślałem, że przeniosę je gdzie indziej. Przekonany o tym, że skoro numery już przenoszone do nich, więc mają moje dane, złożyłem wnioski MNP. Nie dość, że odpowiadali kilka dni, to jeszcze odmówili wskazując na nieprawidłowe dane. Zapytałem o co chodzi, okazało się, że w systemie nie mają PESELu. Spoko, pomyślałem, na www szybko uzupełnię. Jednak poprzez stronę system nie zapamiętuje danych. Napisałem maila, dane miały być uzupełnione przez techników. Zaniepokoiło mnie "prosimy o cierpliwość". Zapytałem o termin po kilku dniach, okazało się, że uwaga nie mają pojęcia (sic!). Terminy ważności kart mijają, a oni za przeproszeniem lecą w kulki. Może ktoś ma jakiś pomysł, żeby rozwiązać sprawę w miarę szybko... Może ktoś się spotkał z takim działaniem?
Post:11 wrz 2010, 00:15
autor: Sig
To bardzo ciekawe, bo jak ja się pytałem (czysto teoretycznie) zaraz po przeniesieniu (z Plusa) czy będzie jakiś problem, lub czy trzeba będzie wypełniać jakis formularz gdybym chciał przenieść numer - nie będzie żadnych problemów, mamy Pana numer, a jakby coś było nie tak to sobie sam Pan wpisze... Jak jest w raktyce nie sprawdzałem, to zapewnienie mnie uspokoiło.
Zresztą, żałuję że nie mam dużo wolnego czasu, bo bym chętnie pociągnął parę spraw związanych z GaduAIR. Przykład - promocyjne SMS (Czasem organizują jakie,ś konkursy), czysto teoretycznie znów zapytałem - czy da się wyłączyć otrzymywanie informacji marketingowych (co do których nie pamiętam, żeebym wyraził zgodę na otrzymywanie) - odpowiedź z BOK - nie da się. Tak po prostu - nie da się... SMSy nie są natarczywe, znikoma ilość (nie to co w niezarejestrowanym Play), ale jak tylko zacznie ich więcej przychodzić - podrążę temat.
Ogólnie to ta sieć ma dobrą ofertę, ale BOK (i chyba procedury) niewiele lepsze od Play. Przydałby się jakiś nalot UKE czy innej instytucji. No, ale do tego trzeba pisać skargi...
Post:11 wrz 2010, 00:26
autor: bledos
Sig pisze:Ogólnie to ta sieć ma dobrą ofertę, ale BOK (i chyba procedury) niewiele lepsze od Play. Przydałby się jakiś nalot UKE czy innej instytucji. No, ale do tego trzeba pisać skargi...
Kiedyś napisałem... Właśnie o przeniesienie do nich numeru. Miałem wrażenie, że UKE robi za gońca - moje odpowiedzi przesyła im, ich do mnie. Żadnego komentarza czy zainteresowania sprawą... Darowałem sobie, bo jak sam wiesz czas też ma znaczenie. W mojej ocenie UKE gani dużych, a małym daje fory, bo przecież muszą się rozwijać. Ale nie w ten sposób, przenosząc numer i nie aktywując przez tydzień, ostatnio przy przenoszeniu mają problemy z przychodzącymi, teraz uzupełnienie danych... Rozbrajają... Jeśli miałbyś chwilę sprawdź proszę, czy masz uzupełnione pole PESEL w danych, a jeśli nie, czy możesz uzupełnić... Z góry dzięki.
Post:11 wrz 2010, 10:25
autor: Ruben
bledos, z takim działaniem nie spotkałem się ale dlatego, że jeszcze od nich nie przenosiłem numeru. Zauważyłem, że PESELu też nie mam i także nie mogę uzupełnić.
U mnie obecnie minęło 2 tygodnie jak zawiesił się system podczas dokonywania zmian na "wybranych numerach" i pomimo reklamacji i telefonicznego kontaktu i zapewnieniach, że to max. kilka dni potrwa do dzisiaj sprawa "wisi" i wszystko taryfikowane jest zgodnie z podstawowym cennikiem. Straciłem przez to już kilkadziesiąt złotych. Zauważyłem, że zmienili komunikat na stronie i już nie można modyfikować numerów podczas ważności usługi. Wcześniej kosztowało to 3zł ale w praktyce i tak nie działało, bo tak jak u mnie zawieszał się system.
Nie wiem jak Wy ale ja odnośnie poziomu BOK mam negatywne doświadczenia. Szkoda tam dzwonić i tracić pieniądze, bo poza tym, że przyjmą zgłoszenie, to nic więcej nie pomogą. Taki sam rezultat uzyskamy pisząc maila. Może ktoś, kto korzysta w GA tylko z VoIP albo głównie z pakietów internetowych nie dostrzega tej kulejącej obsługi i jakości ale ja intensywnie korzystam z wielu usług m.in. wybranych numerów i widzę jakie są problemy. Często sprawdzam biling dlatego wyłapuję nieprawidłowości ale nie poleciłbym tego operatora osobie, która nie miałaby na to czasu. Zwyczajnie nawet nie wiedziałaby, że ma złą taryfikację.
Może procedury mają też chore ale system szkoleń też chyba szwankuje, bo jak rozmawiam z niektórymi konsultantami, to często odnoszę wrażenie, że odnośnie oferty mam podobną wiedzę. Szkoda bo oferta jest naprawdę dobra ale całą resztą psują jej wizerunek.
Post:11 wrz 2010, 12:13
autor: anaconda911
Ten problem jest już od 3 tygodni jak nie więcej, szkoda pisania do nich.
Co chwilę coś nie działa, poczytajcie jak ludzie się męczą z GaduAir.
Nie potrafią sobie poradzić więc powinni zniknąć z rynku telekomunikacyjnego.
Post:12 wrz 2010, 15:16
autor: ChuckyCiechanow
Mi pesel udało się wpisać wniosek o przeniesienie numeru złożyłem w piątek.
Post:12 wrz 2010, 15:18
autor: bledos
Wpisać mi też się udało. Tyle że system pamiętał kilka godzin. Po odmowie przeniesienia sprawdziłem dane - było po staremu. Co jakiś czas wpisuje - raz jest dobrze, odświeżam stronę, znów złe dane. Jeśli jednak Tobie się uda, to widać światełko w tunelu

Post:12 wrz 2010, 15:23
autor: ChuckyCiechanow
Jednak pesel znikł z dwóch numerów. Czyli z przeniesieniem numerów pewnie będą problemy.
Post:13 wrz 2010, 19:32
autor: bledos
ChuckyCiechanow, dostałeś może odpowiedź ws. przeniesienia? Wczoraj po wpisaniu danych system pamiętał dobre kilka godzin... Gdyby na ten czas trafiło pytanie o przeniesienie :/
Post:13 wrz 2010, 19:34
autor: ChuckyCiechanow
Tak numery maja dnia 14.09.2010 działać w innej sieci.
Post:13 wrz 2010, 19:42
autor: bledos
Dzięki za info. Będę walczył nadal... Może kiedyś ta ruletka wylosuje też moje numery i pozwoli wyjść...
[ Dodano: 2010-09-24, 21:42 ]
Dane zostały właśnie uzupełnione... Czas ucieczki nastał
