Strona 1 z 1

Ważność aktywowanego numeru w Simplusie

Post:04 lut 2006, 18:04
autor: Kaczy
Wbrew temu co się ostatnio pisze o Sim+ mam zamiar zakupić zestaw startowy.

Dokładnie Mini Zestawy Simplus z taryfą Team 7 za kwotę 9 zł. I zastanawia mnie tylko 1, bo nigdzie nie mogłem znaleźć na stronie odp., ile od momentu aktywowania numeru mam czasu na 1 doładowanie?

Tydzień, miesiąc a może inna wartość?

Proszę tylko o pewne i prawdziwe odpowiedzi :smt005 :smt005

BOK

Post:04 lut 2006, 22:46
autor: waeren
Najlepiej napisz do BOK simplusa to bedziesz mial info z pierwszej reki, a jesli juz sie dowiesz to daj znac bo mam dwa zestawy zapakowane z ostatnio zakupionego telefonu i nie wiem ile moga lezec zanim zostana wylaczone:)

Post:04 lut 2006, 22:49
autor: Kaczy
Heh... a aktywowałeś je czy nie?
Bo z tego co wiem to w Orange każdy starter ma datę ważności. Jak na mój gust to i Simplusie tak powinno być.
Chociaż w sumie nie wiem, bo od 8 lat jestem wierny Ideii/Orange.
Aż tu nagle miłość zmusza mnie do przejścia na Simplusa :smt005 :smt005 :smt005 :smt005

nie

Post:04 lut 2006, 22:53
autor: waeren
Nie kupilem dla zony telefon bo tanszy byl w sim+ niz normalnie i mam dwa numery, ktorych nawet nie rozpakowalem, wiec nie wiem ile moga tak lezec zanim je wylacza, a ze strony simplusa pusc maila z Twoim pytaniem, ja pisalem ile kosztuje sms za granice, bo zona czasem pisze, i dwa razy odpisywali mi, bo za pierwszym razem nie uwierzylem :), ze 0,20 PLN tak jak krajowy, to taniej niz na abonament, ale tak jak napisalem, dwa razy ta sama odpwiedz:)

Post:04 lut 2006, 23:43
autor: kulboj
Miałem nowego simplusa jakiś rok temu.Pamiętam,że po uruchomieniu miałem miesiąc czasu na doładowanie.Po miesiącu zablokowali mi wychodzące.Nie pamiętam natomiast jak długo starter był jeszcze ważny na przychodzące.Lecz napewno nie za długo - może z 3 miesiące,bo pare miesięcy(może z pół roku) póżniej odpaliłem go dla próby i był już nieważny.

Post:05 lut 2006, 00:02
autor: jacguszi
Generalnie nigdy nie doładowane numery są wyłączane wczesniej.Chociaż w sim+ się z tym nie spieszą ale po 3 miesiącach po odpaleniu bez doładowania mogą go wyłączyć.Jak będziesz miał konto cały czas aktywne to możesz się po 90 dniach załapać na "premie non-stop". :D

Post:05 lut 2006, 20:58
autor: Kaczy
No i potwierdziły się słowa kulboj`a.

Teraz mam następne pytanko. Od razu zaznaczam, że jestem zielony z Plusa tak jak zielone jest ich logo :smt005 :smt005

Czy jest możliwość przejścia z taryfy Easy na Team 7. Jeśli tak, to jak tego dokonać

Post:05 lut 2006, 21:08
autor: Rogal
Kaczy pisze:No i potwierdziły się słowa kulboj`a.

Teraz mam następne pytanko. Od razu zaznaczam, że jestem zielony z Plusa tak jak zielone jest ich logo :smt005 :smt005

Czy jest możliwość przejścia z taryfy Easy na Team 7. Jeśli tak, to jak tego dokonać
http://www.simplus.pl/simplus/showDoc.d ... ryfy_team7

Post:05 lut 2006, 21:15
autor: Kaczy
Tyle to i ja znalazłem. A nawat więcej. Jak nacisniesz na 1 link to wyświetli się takie coś:


"Dla kogo: (w domyśle zmiana na Team 7)
Dla wszystkich Użytkowników korzystających z taryf MULTI, TEAM, TEAM2 oraz Simplus 1 Sekunda, którzy zdecydują się na zmianę taryfy na Team 7"

No i właśnie, nie ma tu nic wspomnianego o taryfie Easy :smt009

Post:05 lut 2006, 21:41
autor: orB
można - płacisz 2,50zł

Post:05 lut 2006, 22:13
autor: jacguszi
Fucktycznie wbrew temu co piszą na stronie można za opłatą zmienić na TEAM 7.Tylko że w
sim+ 1 zmiana była bezpłatna i jak nie zmieniałeś to może ci nic nie potrącą.Nie przechodż tylko na nową platforme ! :wink:

Post:05 lut 2006, 22:24
autor: Kaczy
jacguszi pisze:Nie przechodż tylko na nową platforme ! :wink:
A właśnie- jak to jest jak się kupuje nowy starter.
On jest już na nowej platformie, czy dalej na starej?

Post:05 lut 2006, 23:47
autor: jacguszi
Wszystkie startery jak na razie są na starej platformie.I całe szczęście, jak ktos chce to przechodzi na własne ryzyko.Większość nowych telefonów np. 6230 nie działa ze starą platformą więc lepiej sprawdż listę obsługiwanych telefonów albo postaraj sie o taki który będzie działał na starej. :)

Re: Ważność aktywowanego numeru w Simplusie

Post:06 lut 2006, 10:42
autor: togom
Kaczy pisze:Wbrew temu co się ostatnio pisze o Sim+ mam zamiar zakupić zestaw startowy.

Dokładnie Mini Zestawy Simplus z taryfą Team 7 za kwotę 9 zł. I zastanawia mnie tylko 1, bo nigdzie nie mogłem znaleźć na stronie odp., ile od momentu aktywowania numeru mam czasu na 1 doładowanie?

Tydzień, miesiąc a może inna wartość?

Proszę tylko o pewne i prawdziwe odpowiedzi :smt005 :smt005

od momentu wykonania pierwszj rozmowy postaraj się zasilić konto nie pózniej jak po3 miesiącach
włączenie taryfy team 7 to - *147*70# i naciśniecie zielonej słuchawki ,.
potem jeszcze wybranie max siedmiu numerów do plusa