Strona 1 z 1
Elektroniczna Apokalipsa???
Post:04 lut 2006, 13:44
autor: togom
nie dośc ,ze mowy nie ma o dodzwonieniu się na 2601 do Plusa, to dzisiaj nawet kasy na koncie nie moża sprawdzić .Pomimo,ze jeszcze dzisiaj nie wykonywałem żadnych połączeń(ze strachu ,ze mnie oszukają)to z rana przyszło 6 sms-ów z sieci .."czas trwania ostatniej rozmowy xxx koszt xxx.
Nie dość ze wyczyścili mi konto i jeszcze nie oddali kasy ,to chwile temu dostałem eske ze przypominajhą o niskim stanie konta i zapraszają do zasilenia.. - no myślałem ,ze mnie szlag trafi.
CZY KTOŚ JESZCZE MA TAKIE PRZEBOJE Z NIMI dzisiaj?
Post:04 lut 2006, 14:37
autor: l3p
Proponuje zmienić sieć.. Najprostsze rozwiazanie
Post:04 lut 2006, 15:57
autor: kulboj
Szkoda już nawet klawiatury na to co wyrabia się w plusie.
Oficjalnie problem dotyczy niby 10 % użytkowników.
Wśróód moich znajomych na 6 co mają simplusa na nowej platformie - 6 osób ma poważne problemy.
Rozumiem,że coś tam może się popsuć,ale to sa już QRWA KPINY !
Post:04 lut 2006, 16:23
autor: plusteczek
Czesc jeśli chcesz podzielic informacjami o problemie Sieci PlusGsm zapraszam na rozmowe na moje GG4667924. Ponieważ mam ten sam problem.
Post:04 lut 2006, 16:40
autor: kamil1221
To straszne co onie robia z klientami !!!
Jest to oburzajace - nie jedna osoba u mnie z placu teraz ma problemy z kasa na koncie.
Powinno sie ich zaskarzyc do federacji praw konsumentow!!!
Post:04 lut 2006, 22:22
autor: matt
Sytuacja jest na prawdę nieciekawa. Plus dowiódł na całej linii, że wiarygodnym partnerem nie jest. Simplusowcy mają prościej, ale co z robić z użytkownikami mix. Osobiście żałuję iż byłem na tyle naiwny, żeby się z nimi wiązać umową. Ciekaw jestem jakie instytucje lub kogo można tym problemem zainteresować, aby na prawdę coś się ruszyło (może jakiś wspólny list protestacyjny, może Janusz Weiss, ale raczej przydałby się ktoś kto nie odpuści temeatu i nie da się łatwo zbyć) . A tak jest bez zmian - usługi nie są prawidłowo świadczone i rzetelnie rozliczane, użytkownicy nadal są okradani z pieniędzy z doładowań, brak jest rzetelnych informacji kiedy wszytko zaczenie działać jak należy (bo w marketingowy bełkot działu PR już nie wierze!!!!!). Poza tym traci się czas na bezowocne dochodzenie swoich praw za pośrednictwem BOK.I jestem się w stanie założyć, że obiecywanemu bonusowi przysłowiowo zostanie ukręcony łeb. Pozdrawiam wszystkich!
Post:05 lut 2006, 00:20
autor: kulboj
Ja w ogóle nie rozumiem jak można do takiej sytuacji dopuścić.Czy tam pracują ludzie bez wyobrażni?
Chyba tak,wystarczy spojrzeć na poprzednią skuchę podczas happy hours.
Post:05 lut 2006, 08:36
autor: matt
Hehe, wiszę włąśnie na BOKu (jakieś 20 minut już) i czekam na konsultanta i czasem płytka z nagraniem "prosimy czekać ..." im przeskakuje

. No cóż ich nowoczesność i profesjonalizm jest porażający ....
Post:05 lut 2006, 12:18
autor: plusteczek
matt pisze:Sytuacja jest na prawdę nieciekawa. Plus dowiódł na całej linii, że wiarygodnym partnerem nie jest. Simplusowcy mają prościej, ale co z robić z użytkownikami mix. Osobiście żałuję iż byłem na tyle naiwny, żeby się z nimi wiązać umową. Ciekaw jestem jakie instytucje lub kogo można tym problemem zainteresować, aby na prawdę coś się ruszyło (może jakiś wspólny list protestacyjny, może Janusz Weiss, ale raczej przydałby się ktoś kto nie odpuści temeatu i nie da się łatwo zbyć) . A tak jest bez zmian - usługi nie są prawidłowo świadczone i rzetelnie rozliczane, użytkownicy nadal są okradani z pieniędzy z doładowań, brak jest rzetelnych informacji kiedy wszytko zaczenie działać jak należy (bo w marketingowy bełkot działu PR już nie wierze!!!!!). Poza tym traci się czas na bezowocne dochodzenie swoich praw za pośrednictwem BOK.I jestem się w stanie założyć, że obiecywanemu bonusowi przysłowiowo zostanie ukręcony łeb. Pozdrawiam wszystkich!
Posiadam 2ofety MIXPLUS i dołaczam się z Tobą do protestu,bo już niewiem co mam zrobić:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(: Reklamacje nie pomagają!!!!
...
Post:05 lut 2006, 12:19
autor: mucuss
a ja zwykłem narzekac na Orange:P a tu widzę, że są gorsze problemy... a tak na poważnie nie lubie jakoś Ery(kiedys się zawiodłem )ale chyba niedługo nie zostanie nic innego jak do nich powrócic...
Post:10 lut 2006, 20:43
autor: plusteczek
To się nazywa skandal!!!!
Streżyńska o problemach z prepaidami Plusa
Anna Streżynska, wiceminister transportu i budownictwa odpowiedzialna za łączność i jednocześnie p.o. prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, powiedziała dziś dziennikarzom, że do tej pory UKE nie otrzymało żadnej skargi od użytkowników usług przedpłaconych w sieci Plus GSM.
Problemy, jakie trwają od wielu dni w usługach Simplus, MixPlus i Sami Swoi znam tylko z gazet i forów internetowych. UKE nie dostało żadnej skargi - powiedziała Anna Streżynska.
Pani wiceminister powiedziała, ze gdyby UKE miało udokumentowane skargi klientów, to mogłoby rozpocząć kontrole w tym zakresie.
Wiadomość z linku telepolis:
http://www.telepolis.pl/news.php?id=4527