Strona 1 z 1
Jak Napisać reklamacje na Plusa sprawie awarii?
Post:29 sty 2006, 21:05
autor: plusteczek
Czy możecie mi Pomóc napisać wzór reklamacji jaki mam pozostawić w salonie tak aby ją dobrze rozpatrzyli.Sprawie tych problemów z nowa platformą. Podaje e-maila i tam prosze o wzory reklamacji jak ma byc napisana poprawnie:
[email protected]
...
Post:29 sty 2006, 21:16
autor: mucuss
ja osobiście bym się do nich udał i nieżle zbeształ...a na powaznie to zawsze to można zrobić telefonicznie!!! Wzoru jako takiego nie musiswz miec TYLKO to co faktycznie mialo miejsce i w jakim czesie (jaki twoj numer +czasem kod abonencki)...
Post:29 sty 2006, 21:24
autor: plusteczek
Dzwonilem,albo nie mozna połaczyć,albo zapewniaja ze bedzie na nastepny dzien wszytsko dzialać. Zrypałem ich. Dlatego proszę o waszą pomoc jak to napisać dokładnie ta reklacje ztymi problemami co wystepuja na nowej platformie.Według prawa dokument elekroniczny nie jest ważnym dokumentem reklacyjnym jak dokument własnorecznie podpisany.To samo jest rozmową telefoniczną
Dowiedziałem się to od wykładowcy Prawa
Post:29 sty 2006, 21:28
autor: mucuss
W takim układzie nie widzę innej możliwosci jak dokładnie napisac to pisemko...
1.twoje dane.
2.czgo dotyczy reklamacja
3.w jakim okresie wystepowały problemy
4.ewentualne Twoje rozczenia...
w sumie to tak mniej wiecej wygląda...chociaz sam nie miałem okazji tego pisac...
pozdrox
Post:29 sty 2006, 21:47
autor: kulboj
Zamiast bawić się w reklamacje radzę wywalić sima do klopa.
Oczywiście tylko w przypadku - prepaida.
Post:29 sty 2006, 21:52
autor: plusteczek
Nie moge mam MIXPLUSA i pozostało mi 12 kart
[ Dodano: 2006-01-31 20:08 ]
Jutro wysyłam reklamacje do warszawy listem za potwierdzeniem odbioru, na który muszą jak najszybciej zadziałać: Treść
Chciałem za reklamować usługi telekomunikacyjne waszej firmy. Związku nie należytym wykonaniem ich, z brakiem możliwości wykonania połączeń, czy też nieprawidłowego obliczania należności z tytułu świadczenia usług telekomunikacyjnych, które nie odpowiadają cennikowi.
I też Proszę o zwrot zabranych nie słusznie należności za nie wykonane usługi na moje konto w telefonie wraz kosztem połączeń z Biurem Obsługi Klienta, które nic nie pomogły, w kwocie 80zł. Jeśli i to nie pomoże będę zmuszony zerwać umowę!
Proponowałbym Państwu także podjęcie odpowiednich działań w celu wyeliminowania takiego procederu, gdyż obciąża ono reputacje Państwa firmy.
Chodzi o oferte Mixplus
...
Post:01 lut 2006, 19:48
autor: mucuss
no i generalnie jestem pod wrazeniem:P napisz jeszcze kiedy to mniej wiecej miało miejsce i jak długo!!!
Post:01 lut 2006, 20:05
autor: iSiO
A ja tez odnosnie plusa sie dopisze, wkurzony jestem bo załadowałem 50 zł i miałem rozplanowane pieniadze na 3x Easy SMS = 18 zł a reszta kasy na rozmowy i smsy do innych sieci...ale zaje**li mi 35 zł i teraz nie moge aktywować juz pakietu bo mam niecale 5 zł. Watpie zeby uznali mi reklamacje na smsy które wysle i naliczy prawidłowo bez pakietu którego nie mam ale przez nich

Re: ...
Post:01 lut 2006, 20:59
autor: plusteczek
mucuss pisze:no i generalnie jestem pod wrazeniem:P napisz jeszcze kiedy to mniej wiecej miało miejsce i jak długo!!!
Takie zdarzenia mam jak przeszedłem na nowa platforme. Wczoraj doladowałem konto 30zł tez zabralo i nic niemam.I telefon moge go wywalic,bo nie dziala 0 na koncie. I jeszcze strasza mnie ze mam doladowac konto bo co dostane kare umowna!?. Gdzie jest Minister UKE ktory powiniem pomoc wszystkim klientów tej sieci z tym precederem.
*************************************************************************
02.02.2006 Dzisiaj do piero dostałem zwrot kasy,ale dopiero polowe.I jeszcze nie dzialaja tanie wieczory i weekendy.Oczywiście będę nadal reklamacje pisał!