Strona 1 z 1
[Play Karta SMS200] Problem
Post:20 gru 2009, 17:08
autor: Orfi
Mam problem z tą kartą, ale po kolei; numer nie był używany przez kilka miesięcy i 10 zł. które tam było niestety przepadło. Dzisiaj postanowiłem "ożywić" ten numer i doładowałem za 20 zł. poprzez system Tele-Pompka, doładowanie zasiliło numer i teoretycznie jest on aktywny tzn. można wykonywać i odbierać połączenia, ale niestety nie można migrować do oferty Play Fresh ( co było przyczyną doładowania, bo chciałem wykupić pakiet 500 MB danych). Po wpisaniu kodu migracji do Fresha wyświetla się, że " W tym momencie nie możesz skorzystać z usługi. Spróbuj ponownie, gdy Twoje Konto będzie aktywne". Próbowałem też przez Play 24 i przez Samoobsługę *111#, niestety jest ten sam komunikat, chociaż o dziwo, pieniążki odlicza na bieżąco. Macie na to jakiś pomysł czy pozostaje tylko złożenie reklamacji i oczekiwanie na standardową odpowiedź ?
Post:20 gru 2009, 19:29
autor: bolek2004
Nie będę odkrywczy ale poczekaj do 24.00, z doświadczenia wiem że różne pakiety i inne bzdety aktywowane są po 24.00 w play tak więc może to coś pomoże, jak rano nie da się nic z tym dalej zrobić to złóż reklamacje.
Post:20 gru 2009, 20:01
autor: Orfi
Zadzwoniłem do OK Play i okazało się a przynajmniej tak wytłumaczył mi to konsultant, że skoro numer nie był długo używany, więc został zawieszony i doładowanie 10 zł. ( bo przedłużające są od minimum10 zł. w Play Karta) nie umożliwia zarządzania kontem ( ciekawostka!) i jeżeli teraz, ponownie doładuję za 30 zł. to wtedy jak najbardziej będę mógł przejść na ofertę Fresh. Taka była podobno praktyka w starej Play Karcie, trochę to nie w porządku, ale trudno. Doładowywał nie będę, bo szkoda mi kasy pchać w prepaid, którego rzadko używam ( to miało być jako zapasowy do netu na kilka dni).@ Bolek2004 poczekam do północy, może rzeczywiście się coś zmieni ( bo wykonywać połączenia, odbierać czy wysyłać SMS, MMS to mogę). Tak swoją drogą nurtuje mnie sprawa tego zawieszenia, bo jeszcze przed doładowaniem sprawdzałem i mogłem odbierać połączenia, więc na czym miało ono polegać ?
Post:20 gru 2009, 21:25
autor: potargany
spróbuj przejść poprzez selfcare
Post:20 gru 2009, 21:42
autor: Orfi
@ Potargany próbowałem jeszcze przed kontaktem, z OK Play i niestety nie ma takiej możliwości, bo wg. informacji na stronie mam zablokowane połączenia wychodzące, co ma się nijak do stanu faktycznego, bo wszystko działa tzn. połączenia, MMS, transmisja danych oprócz możliwości zmiany oferty na Fresha. 21.12.2009- minęło kilkanaście godzin i niestety sytuacja się nie zmieniła, więc przyjmuję wyjaśnienia konsultanta za wiarygodne.
[ Dodano: 2009-12-22, 19:45 ]
Problem rozwiązał się sam, bo dzisiaj po wklepaniu kodu *111*33*1# numer został przeniesiony do oferty Play Fresh, po jakiś 20 minutach przyszedł SMS potwierdzający zmianę taryfy ( co ciekawe, wczoraj ten kod nie chciał zadziałać pomimo kilkukrotnych prób). Mała refleksja na temat rzetelności wiedzy konsultantów Play; niewielka wiedza i brak próby pomocy, przy nieskomplikowanym problemie do jakich należy zmiana taryfy prepaid. Brak chęci wyjaśnienia problemu, chociaż jestem zarejestrowanym użytkownikiem tej karty ( przy niezarejestrowanych w ogóle nie przyjmują niczego do wiadomości). Mam porównanie z Heyah, w którym również kiedyś zgłaszałem podobny problem i tam konsultant oddzwonił do mnie z rozwiązaniem, bo na bieżąco nie umiał mi pomóc. Dużo jeszcze pracy przed OK Play, ale mam nadzieję, że będzie lepiej.