Strona 1 z 1

[simplus]czas przywracania środków w plusie

Post:17 lis 2009, 14:17
autor: wiket
cześć

miałem nieaktywne parę miesięcy konto na kartę w simplusie. doładowałem je wczoraj i co się ukazało? ciągle nie pojawiły się utracone środki na koncie, tylko te 5 złotych, którymi doładowałem konto. Jak długo środki są przywracane?

pozdrawiam

Post:17 lis 2009, 14:59
autor: fortel
Toś sobie ,,strzelił w stopę''...parę miesięcy?,Chłopie,jeśli się nie mylę to jeśli do tygodnia czasu nie doładujesz konta to środki przepadają!Myślisz,że plus będzie czekał kiedy ,,jaśnie pan''doładuje i pewnie będzie wysyłał sms-y z zapytaniem ,,czy raczy pan doładować?...kasują dla siebie,gapiostwo kosztuje! :-D

Post:17 lis 2009, 15:39
autor: nicram
Zakończenie okresu ważności

Od momentu zakończenia okresu ważności lub z chwilą wyczerpania limitu, konto Simplus może być używane jeszcze przez 30 dni (okres karencji).

W tym okresie możesz już tylko:

* przyjmować połączenia i wiadomości tekstowe SMS
* łączyć się z numerem zasilania: 5555
* łączyć się z numerem alarmowym: 112

Uwaga!Jeżeli w ciągu tych 30 dni (okres karencji) dokonasz zasilenia konta nie utracisz pozostałych na koncie środków.

Na siedem dni przez zakończeniem okresu ważności konta dla usług i połączeń wychodzących, przypomnimy Ci SMS-em o doładowaniu, abyś mógł zawsze być w kontakcie.

Po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług.


Czyli po zablokowanych połączeniach wychodzących masz jeszcze miesiąc na doładowanie konta abyś nie utracił środków z konta.

Numer od każdego doładowania ważny jest 365 dni. Innymi słowy doładowanie za 5 zł na rok wystarczy abyś nie stracił numeru:) Wszystkie inne usługi będą w tym przypadku zablokowane.
wiket pisze:Jak długo środki są przywracane?
Tego to nie pamiętam, ale zapewne termin ten wynosi około od 2 do maksymalnie 7 dni.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-11-17, 15:48 ]
Niestety w Twoim przypadku środki z konta nie zostaną przywrócone.

Post:18 lis 2009, 11:45
autor: wiket
dziękuje za cenne odpowiedzi.

ale w salonie plusa, pare miesięcy temu, powiedziano mi, że co najmniej pół roku środki są trzymane na koncie.

idę dzisiaj walczyć o swoje ;)

pozdrawiam

Post:18 lis 2009, 12:30
autor: nicram
wiket, kiedyś tak było że środki były trzymane do czasu aż numer zostanie całkowicie wyłączony. Dopiero od niedawna Plus zaczął przestrzegać swój własny regulamin. Kiedyś przymykał na to oko i pieniądze z konta rzeczywiście nie były konfiskowane, gdy długo nie doładowywałeś konta. Teraz masz miesiąc czasu na doładowanie konta po zablokowaniu połączeń wychodzących, aby nie utracić środków już posiadanych na koncie. Zgodnie z regulaminem jakbyś doładowywał konto raz na miesiąc za 5 zł, środki na koncie nigdy nie zostałyby skonfiskowane.
wiket pisze:ale w salonie plusa, pare miesięcy temu, powiedziano mi, że co najmniej pół roku środki są trzymane na koncie.
W salonach różne rzeczy mówią ;-) Prawdą natomiast jest to co Ci napisałem, dlatego że jest to komunikat ze strony Plusa. Pamiętam jak dawno temu zwróciłem uwagę na ten zapis w regulaminie i będąc w salonie Plusa chciałem to wyjaśnić. Nikt nie potrafił mi wówczas tego wytłumaczyć dlaczego Plus nie konfiskuje pieniędzy skoro jest taki zapis w regulaminie. Teraz już wiem że Plus przymykał na ten zapis oko, ale niestety niedawno postanowił to zmienić :P
wiket pisze:idę dzisiaj walczyć o swoje ;)
Nie wróżę sukcesu, aczkolwiek może ktoś będzie łaskawy i odda Ci te pieniądze, chociaż zgodnie z regulaminem nie mają takiego prawa 8)

Post:18 lis 2009, 12:45
autor: wiket
ok, dzięki

chyba dzisiaj nie pójdę, ale do końca tygodnia się wybiore.




pozdrawiam

Post:18 lis 2009, 12:58
autor: nicram
wiket pisze:ok, dzięki

chyba dzisiaj nie pójdę, ale do końca tygodnia się wybiore.




pozdrawiam
Myślę że masz małe szanse, albo wręcz praktycznie zerowe, to jednak sądzę że i tak warto spróbować ;-) Daj znać jak Ci pójdzie gdy będziesz po wszystkim (jak Ci się będzie chciało ;-) )
Pozdrawiam

Post:18 lis 2009, 14:49
autor: mariusz9a
wiket pisze:ok, dzięki

chyba dzisiaj nie pójdę, ale do końca tygodnia się wybiore.




pozdrawiam
Zamiast iść do salonu, lepiej napisz reklamację do Departamentu Reklamacji - można wysłać mailem na [email protected]
Opisz, że tak poinformowano Cie w salonie, napisz jaki to salon. I tyle. Jedynie pozostaje Ci się zdać na łaskę osoby do której reklamacja trafi... Ale również czarno to widzę.

Post:19 lis 2009, 13:10
autor: wiket
hmmm, dopóki się nie wykuruję, nigdzie i tak nie pójdę ;)

właśnie myślę, czy lepiej iść do salonu, zadzwonić, czy napisać.

pozdrawiam

Post:19 lis 2009, 17:23
autor: bolek2004
Moim zdaniem składanie reklamacji nie ma sensu, tak jak pisali poprzednicy jeśli od wyzerowania konta lub zablokowania na wychodzące minie 30 dni a ty nie doładujesz konta środki przepadają, i wszystko w tym temacie. Tak jest w regulaminie.
Kiedyś w simplusie było tak że od zablokowania konta karta działała spokojnie przez rok i środki nie przepadały ale niestety to się zmieniło.