Strona 1 z 1

[MixPlus] nie działaja usługi Krótkim Kodem

Post:03 wrz 2009, 22:55
autor: xamriks
No to tak jak wyzej, mam Nokie 5800 wsadzielem duplikat karty SIM, bo stara sie zepsula no i z kodow dziala tylko *100# a przy reszcie pisze "Twoje zlecenie jest przetwarzane" i to wlasciwie tyle. Co jest?

Post:04 wrz 2009, 10:22
autor: Aen Hen Cerbin
Awaria jest!

Może twoje konto jest właśnie przenoszone na nową platformę Intec'a, przy okazji wymiany karty SIM (jeśli masz Mixplus III).

Jeśli masz Mixplus IV, to prawdopodobnie musisz uzbroić się w dużą dozę cierpliwości, gdyż podobne do Twoich objawy (nie)działania kodów USSD raportowali inni użytkownicy.

SVP.

Post:04 wrz 2009, 10:42
autor: darase
Uaktualniali system wczoraj, dzwoniłem, przepraszali.

Post:05 wrz 2009, 11:09
autor: puchaty
do dzis nie działa, do biura mozna sie dodzwonic po 40 minutach czekania..

wez tu sprawdz ile ci smsow do konca zostało albo mb. Nie wspomne o uaktywnieniu nowego pakietu.

Post:05 wrz 2009, 12:14
autor: biotyt
Współczuję klientom tego operatora. Ja właśnie przez takie awarie zrezygnowałem z Plusa kilka lat temu. W mojej książce telefonicznej ta sieć nie istnieje. Dziwne, że Orange i Era tak poważnych i długotrwałych awarii nie zaliczają.

Post:05 wrz 2009, 22:01
autor: baxka
no faktycznie trochę przesadzają, nadal kody nie działają, cudem chyba udało mi się włączyć darmowy numer wczoraj, dzisiaj znów to samo, ani salda konta, ani pakietów sprawdzić czy uaktuwnić się nie da, już mnie tozaczyna naprawdę denerwować...echhh

Post:06 wrz 2009, 20:53
autor: ztomasz
Dzis juz wszystko zaczelo dzialac poprawnie. Widocznie tak wyglada weekend w Plus-brak technikow.

Post:06 wrz 2009, 21:43
autor: mariusz9a
ztomasz pisze:Widocznie tak wyglada weekend w Plus-brak technikow.
Technicy są dostępni 24h u każdego operatora. Intec sam obsługuje serwis swojego oprogramowania. Przez weekend był robiony update softu.

Post:10 wrz 2009, 01:13
autor: jacguszi
biotyt pisze:Dziwne, że Orange i Era tak poważnych i długotrwałych awarii nie zaliczają.
Czyżby :wink: a słynny już bon mot erowy "Nie jesteś uprawniony do otrzymywynia tego typu wiadomości"
Nieraz przez przez całą dobę puszczają taki tekst i niczego nie sprawdzisz.

Post:11 paź 2009, 16:55
autor: mmarek
Naprawili już tą awarię ? bo mi nadal usługi krótkim kodem przychodzą z dużym opóźnieniem.

Post:11 paź 2009, 17:54
autor: biotyt
jacguszi pisze:
biotyt pisze:Dziwne, że Orange i Era tak poważnych i długotrwałych awarii nie zaliczają.
Czyżby :wink: a słynny już bon mot erowy "Nie jesteś uprawniony do otrzymywynia tego typu wiadomości"
Nieraz przez przez całą dobę puszczają taki tekst i niczego nie sprawdzisz.
Korzystałem z Tak Taka i Simplusa równie długo więc sam odczułem na sobie, że w Simplusie z ich platformą do tych problemów należy przyzwyczaić się. Nie twierdzę jednak, że inni operatorzy nie mają wpadek.

Post:11 paź 2009, 18:11
autor: Pijo
jacguszi pisze:Czyżby :wink: a słynny już bon mot erowy "Nie jesteś uprawniony do otrzymywynia tego typu wiadomości"
Nieraz przez przez całą dobę puszczają taki tekst i niczego nie sprawdzisz.
Korzystalem z Tak Tak długo i nigdy nie mialem takich problemów jak są od sierpnia i trwają do dziś w na nowej platformie w Simplusie.

Prześledziłem tez wątki na telepolis o poprzednich platformach simplusowych i zawsze byly tam problemy uniemożliwiające normalne użytkowanie.

Poza tym brak bilingów online uniemożliwia normalne składanie reklamacji jeśli ci cos zle nalicza to jestes zdany na dobra łaskę konsultanta. Chyba ze sobie biling papierowy za 30 zl zamowisz.