Strona 1 z 1

[Orange] Znikające środki na koncie POP

Post:03 wrz 2009, 22:47
autor: knopers
Mam problem.
Wczoraj dostałem wiadomość sieciową z orange, że "przekroczyłem 1170 minut z dostępnych 1200 w usłudze Ty i 3." Więc poczekałem sobie do dzisiaj żeby aktywować nowy pakiet. Aktywowałem go ok 17-18. Po chwili dostałem smsa że zamówienie jest w trakcie realizacji. Po kilku następnych minutach dostałem smsa, że usługa została włączona dla tych 3 numerów które wybrałem i jest ważna do 3.10.2009. W chwili aktywacji miałem na koncie ok. 24 zł.
Po 21 zadzwoniłem na jeden z tych trzech numerów, zresztą połączenia wykonuję w ponad 99% tylko na ten numer z mojego popa. Rozmowa trwała niecałe 26 minut po czym mnie rozłączyło i nie mogłem się więcej połączyć ;/ Sprawdzam stan konta a tam same zera...!! ;/ Czyli jeśli miałem ok 24 zł i aktywowałem pakiet za 6 zł to zostało mi ok 18 zł. Według regulaminu promocji "Ty i 3" powinienem zapłacić za tą rozmowę 78 groszy. Niestety pozbyłem się całych 18 zł ;/

Proszę o możliwie jak najszybszą pomoc, co mam z tym zrobić.
Z góry dziękuje za odpowiedzi ;)

EDIT:
Nawet gdybym miał zapłacić poza pakietem "Ty i 3" 29 groszy za minutę to zapłaciłbym 7,54 zł a nie 18...
I tak na marginesie, bo to chyba mało ważne, dzisiaj ten pakiet aktywowałem 5 raz w ciągu 3 miesięcy.

Post:03 wrz 2009, 22:58
autor: Spiite
Skoro dostałeś smsa że jest włączony to raczej nie ma znaczenia. Moja rada Reklamuj. Zwrócą kasę na konto i sprawdzą ten pakiet.

Post:03 wrz 2009, 23:09
autor: knopers
Spiite pisze:Moja rada Reklamuj.
Tak, tak. Jutro punktualnie o 10 robię wojnę u mnie w orenżu. Dla mnie to była ważna rozmowa. Powiem że chcę jakieś chociaż małe odszkodowanie za to, może się uda ;)

Post:04 wrz 2009, 01:29
autor: DejwiD
lipa jak jeden z twoich wybranych numerów został w międzyczasie przeniesiony do PLAY..

Post:04 wrz 2009, 07:49
autor: knopers
DejwiD pisze:lipa jak jeden z twoich wybranych numerów został w międzyczasie przeniesiony do PLAY..
Na pewno nie został przeniesiony do play, ponieważ to numer mojej dziewczyny która po pierwsze playa nie toleruje, a po drugie używa tylko orange. Ten numer na który tyle dzwonię jest również w orange, jestem tego w 100% pewny.

Post:04 wrz 2009, 10:15
autor: Aen Hen Cerbin
Na stronie orange.pl masz dostępny billing połączeń z ostatnich +/- 2 miesięcy, sprawdź ile kosztowała kwestionowana przez Ciebie rozmowa w zł/min.

Może się okazać, że podobnie do mojego przypadku, zamiast zjadać minuty z pakietu 60 minut do Orange, pomniejszany był dodatkowo stan konta głównego lub promocyjnego w niekorzystnej stawce 0,59 zł/min. Złożona reklamacja i dłuuuuuuuga rozmowa z konsultantką Orange, dała w efekcie satysfakcjonujące mnie rozwiązanie i zwrot złotówek na konto główne.

HTH.

Post:04 wrz 2009, 10:36
autor: knopers
Aen Hen Cerbin pisze:Na stronie orange.pl masz dostępny billing połączeń z ostatnich +/- 2 miesięcy, sprawdź ile kosztowała kwestionowana przez Ciebie rozmowa w zł/min.
Sprawdzałem to wczoraj kilka razy i dzisiaj raz i cały czas pokazywało mi informację, że niestety nie mogą sprawdzić mojego billingu rozmów z powodu jakiegoś tam problemu...
Aen Hen Cerbin pisze:Może się okazać, że podobnie do mojego przypadku, zamiast zjadać minuty z pakietu 60 minut do Orange, pomniejszany był dodatkowo stan konta głównego lub promocyjnego w niekorzystnej stawce 0,59 zł/min. Złożona reklamacja i dłuuuuuuuga rozmowa z konsultantką Orange, dała w efekcie satysfakcjonujące mnie rozwiązanie i zwrot złotówek na konto główne.
Zadzwoniłem do orange na biuro obsługi i zostałem poinformowany że zniknęło mi 15 zł a nie 18. Więc kazałem sprawdzić co się stało. Konsultant wysłał moją sprawę do działu technicznego i w ciągu 24 h mają oddzwonić co dalej. Powiedział że najprawdopodobniej środki zostaną mi zwrócone. I jeszcze na końcu rozmowy spytałem się czy w związku z zaistniałą sytuacją mogę dostać jakieś zadośćuczynienie to zaproponował mi zwrot 25 zamiast 15 zł :)
Zobaczymy co będzie później jak oddzwonią ;) oczywiście napiszę na forum co z tego wyszło :)

[ Dodano: 2009-09-05, 18:16 ]
Przepraszam, że wczoraj nie napisałem już co wyszło z mojej reklamacji.

Ale wynik jest negatywny. Ponieważ coś tam jakieś regulaminy czy coś (zaczęła mi ta konsultantka mówić) przewidują jakieś chwilowe przerwy w działaniu systemów obsługujących pakiety i wtedy orange nie ponosi odpowiedzialności za poniesione straty. I ja się na taką przerwę załapałem ;/ Ale mam to gdzieś, doładowałem konto, bo potrzebuję ten numer do kontaktowania się i dalej korzystam :) mam jedynie nadzieję że więcej mi się takie coś nie zdarzy. Teraz nie chciałem już robić im o to wojny, ale jeśli by się zdarzyło to będzie z nimi źle...