Strona 1 z 1

[Heyah] Problem z telefonem bez związku...

Post:03 sie 2009, 22:13
autor: express100
Telefon bez związku aktywowany 24.07.2009r. (plan 50zł/m-c), tego samego dnia doładowanie 50zł i dziś kolejne doładowanie 50zł.
Ale w eBOKu pod *100# pisze:
Kod: Zaznacz cały
Data aktywacji oferty to 24-07-2009 korzystasz z oferty juz: 0 miesiecy
W Play`u przynajmniej było przejrzyście,a tu konsultanci mówi, że lipcowe doładowania się nie liczą.
Proszę o pomoc, bo uważam, że powinno wyglądać to tak:
Kod: Zaznacz cały
Data aktywacji oferty to 24-07-2009 korzystasz z oferty juz: 2 miesiecy
bo
LIPIEC- 50zł
SIERPIEŃ- 50zł

P.S. Po raz pierwszy w Heyah trafiłem na tak niekompetentnego a raczej -ej. :x

Post:03 sie 2009, 22:32
autor: osachorzow
express100, na chłopski rozum to jest w porządku... wg mnie 24.08 wskoczy, że korzystasz 1 miesiąc itd. Bo jakby nie było 03.08.2009 - 24.07.2009 = ~0.3 miesiąca i w zaokrągleniu do pełnych miesięcy daje 0 ;) To że nie musisz doładowywać bo się ważność sumuje to inna bajka... chyba, że w regulaminie pisze, że wyświetlana jest liczba 'spłaconych' miesięcy... ale wtedy nazwaliby to chyba coś a'la 'liczba zrealizowanych zadeklarowanych doładowań' ;) no ale to takie moje dywagacje...

Post:04 sie 2009, 10:58
autor: kowcio
express100, ja też aktywowałem to 27 lipca i 28 albo 29 doładowałem się elektronicznie (z iPKO- ale to nie ma żadnego znaczenia wg regulaminu). Nadal mam 0 miesięcy. Wg mnie oni naliczają PEŁNE KALENDARZOWE MIESIĄCE, tak jak napisali w regulaminie. Ja tam będę ładował po swojemu i jak będzie coś nie halo, to będą musieli sprawdzać z czyjej to winy. Lipcowe doładowanie mam wypełnione. Teraz muszę niedługo załadować na sierpień. I dlatego to tak zrobili, żebyś telefon dostał po równych 12 miesiącach, a nie po 11 :) Będzie dobrze, najwyżej reklamacja pójdzie jak rzeczywiście coś mają nie tak jak należy w tym systemie.

PS. A co Ty tak wyliczasz, że chcesz zaokrąglać? ;) Oni na pewno nic nie będą wyliczać i zaokrąglać, tylko po prostu w moim wypadku 27 sierpnia wskoczy mi 1 miesiąc i tyle ;-)

Poza tym wg mnie to jakieś nieporozumienie z informowaniem klientów. Powinni przesyłać informacje po doładowaniu i 1go dnia danego miesiąca, że zobowiązanie zostało wypełnione w tym i w tym miesiącu. Nie wiem jak to w Play było, bo tylko 2 doładowania zrobiłem i wymiękłem.

PS. Bardzo chciałbym, żeby taką usługę wprowadziło Orange do swojej oferty oraz Plus.