Strona 1 z 1

Statery na orange.pl już się wysyłają dobrze ;)

Post:21 lip 2009, 12:32
autor: osachorzow
Niestety zamówiony przeze mnie starter nadaje się do kosza :( mają jakiś błąd i wysyłają inne karty SIM niż te których numer jest podawany w mailu po wysłaniu zamówienia... to skutecznie uniemożliwia aktywację karty a na 510 900 900 mówią, że nie są w stanie tego odkręcić a reklamacji na darmowe startery nie mogą przyjmować... jednym słowem budel na całego. A fajny numer, który zarezerwowaliśmy ginie bezpowrotnie... pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś wróci do puli i będzie można go zamówić jeszcze raz... ale to raczej mało prawdopodobne :(

Post:21 lip 2009, 14:51
autor: nicram
Moim zdaniem czas na ładne numery (oferty pre-paid, czyli na kartę: Orange Go/Pop/Music) w Orange się już dawno skończył. Ja swój zamawiałem około półtora temu to dostałem prefiks 505, były do wyboru jeszcze 500, 501. Aby numer miał ciekawą kombinację, siedziałem chyba z kilka godzin aż w końcu znalazłem. Numer ten później przeniosłem do Plusa. Następny, czyli 2 numer jaki sobie zaserwowałem to był już numer złoty w Plusie (prefiks 609). Zapłaciłem za niego kilka stówek, ale nie żałuję :-) (przeniesiony do Play został teraz). Z wyszukaniem odpowiedniej kombinacji nie było już takie trudne jak w przypadku Orange. Moje propozycje w wyszukiwaniu od razu zostały zawężone do poziomu numerów złotych. Mam teraz dwa numery które bardzo mi się podobają i nie zamierzam z nich rezygnować hehe. W moim przypadku jest to hamulec przed ciągłą zmianą numerów telefonu... hehe :mrgreen:
Pozdrawiam

Post:21 lip 2009, 14:53
autor: osachorzow
zadzwoniłem jeszcze raz do sklepu orange.pl i spytałem czy problem usunięty i czy można już bezpiecznie zamawiać startery... chłopak się ciężko zdziwił i spytał o jaki problem mi chodzi... powiedziałem co i jak, podałem numer zamówienia i numer SIMa i on mi zlecił aktywację, powiedział że w systemie jest dobry numer karty SIM (ten jaki wysłali). Kolejny raz potwierdza się zasada, żeby z problemami dzwonić do wszelkich BOKów kilka razy aż się trafi na kogoś kompetentnego ;)

Post:22 lip 2009, 01:18
autor: express100
osachorzow pisze:zadzwoniłem jeszcze raz do sklepu orange.pl i spytałem czy problem usunięty i czy można już bezpiecznie zamawiać startery... chłopak się ciężko zdziwił i spytał o jaki problem mi chodzi... powiedziałem co i jak, podałem numer zamówienia i numer SIMa i on mi zlecił aktywację, powiedział że w systemie jest dobry numer karty SIM (ten jaki wysłali). Kolejny raz potwierdza się zasada, żeby z problemami dzwonić do wszelkich BOKów kilka razy aż się trafi na kogoś kompetentnego ;)
Ja wczoraj zamówiłem jeden i dzisiaj jeden starter, ciekawe czy będą działać?
Cieszę się, że "odzyskałeś" swój nowy numer :D
Pozdrawiam!

Post:22 lip 2009, 11:33
autor: osachorzow
express100, ja też się cieszę, tym bardziej, że gdybym nie zadzwonił ponownie to na pewno ten numer bym stracił :/ a tak wczoraj koleś zlecił aktywację i dziś rano karta zalogowała się do sieci ;) Jak mi facet powiedział że wszystko ok to też złożyłem jeszcze jedno zamówienie ;) i również mam nadzieję, że wszystko zakończy pozytywnie ;)