Strona 1 z 2

Zarejestrowany prepaid - zmiana właściciela

Post:18 lip 2009, 08:50
autor: Water
Witam

Mam zarejestrowany numer w Play i chciałem przekazać go innej osobie która mieszka w innym mieście i dowiedziałem się w salonie Play, że przerejestrowanie numeru na tą osobę możliwe jest tylko pod warunkiem osobistego przybycia tej osoby i mnie do salonu Play. Czy w innych sieciach możliwa jest zmiana właściciela "na odległość"?

Post:18 lip 2009, 12:10
autor: elrond
To prawdopodobnie działa na podobnej zasadzie jak cesja w abonamencie. Nie wiąże się może z pieniężnym zobowiązaniem,, ale raczej wymagane jest przyjście obu zainteresowanych aby taką zmianę przeprowadzić. Nowy właściciel musi się jakoś wylegitymować, bo inaczej przepisywałoby się numery na nieświadome tego osoby.

Post:18 lip 2009, 16:54
autor: Durek
No ale ja numeru pre-paid moge sie pozbyc, np. sprzedac go komus na aukcji i co wtedy ? Jak zglosze do Play, ze juz nie jestem wlascicielem tegoz numeru to niby nie wykresla mnie ze swojej bazy ? Przeciez ja nikogo nie zmusze do zarejestrowania tego na nowa osobe. Ale tez juz nie bede wlascicielem tegoz numeru wiec musza to respektowac.

Post:18 lip 2009, 17:17
autor: Water
Durek pisze:Jak zglosze do Play, ze juz nie jestem wlascicielem tegoz numeru to niby nie wykresla mnie ze swojej bazy ? Przeciez ja nikogo nie zmusze do zarejestrowania tego na nowa osobe. Ale tez juz nie bede wlascicielem tegoz numeru wiec musza to respektowac.
Takie pytanie też zadałem w Play i podobno nie można numeru wyrejestrować a tylko zrobić cesję na inną osobę. Może ktoś jest zorientowany czy wyrejestrowanie możliwe jest u innych operatorów? Jeśli tak to przenoszę numer.

Post:18 lip 2009, 17:47
autor: nemo2009
W Plusie jest ta sama historia,też chciałem wyrejestrować numer na kartę i podarować innej osobie.Nie można wyrejestrować.Można przepisać na inną osobę,ale tylko w ich salonach firmowych.Jak to wygląda w innych sieciach nie wiem,podejrzewam,że tak samo.

Post:18 lip 2009, 18:01
autor: trus1991
a nie wieciem przypadkiem czy jest mozliwosc zmiany wlasciciela numeru przy przenoszeniu z abonamentu ERY do abonamentu PLAY??

czy najpierw ta osoba z ery przejsc do np PLAY fresh, zmienic wlasciciela, i dopiero ten nowy wlasciciel (ja) wziasc sobie oferte na abonament, ale to jest wtedy niekorzystne, ponieważ tracę te bonusy jakie mam przy przenoszeniu numeru . . .

Post:18 lip 2009, 18:02
autor: osachorzow
trus1991, to może lepiej w Erze przejść na taktak, zmienić właściciela numeru i wtedy przejść do play i zgarnąć bonusy za przejście ;)

Post:18 lip 2009, 18:05
autor: trus1991
tego nie wziąłem pod uwagę . . .

dzięki wielkie za pomoc :)

a to w erze ile wcześniej muszę wypowiedzieć umowę żeby przejść do TakTaka?
A jak będę przechodził z TakTaka to na pewno też dostanę te bonusy?

Post:18 lip 2009, 18:18
autor: osachorzow
trus1991, umowę wypowiadasz kiedy chcesz (i albo płacisz karę albo nie ;) ) i piszesz w tym wypowiedzeniu żeby przenieśli do taktaka (chyba nie robią z tym problemów jak zrywasz umowę, po zakończeniu umowy na pewno przenoszą do TT bez marudzenia). A bonusy dostaniesz bo przychodzisz do Play z numerem i dopiero u nich decydujesz czy chcesz abonament czy prepaid ;)

Post:18 lip 2009, 19:56
autor: bledos
Wracając do tematu...

Nie można wyrejestrować numeru, przynajmniej nie może zrobić tego konsultant w salonie. Co do zmiany właściciela to jak najbardziej można to zrealizować, ale szczerze powiedziawszy wszędzie robią z tym problemy (mowa o Play). Sprzedałem kilka numerów przeniesionych do Fresh i za każdym razem były jakieś "kwiatki" - a to chcą potwierdzenia notarialnego przy braku mojej obecności, a to chcą koniecznie mnie widzieć w salonie... Prawda jest taka, że:
-przy przepisaniu Dawca wypełnia oświadczenie przekazania numeru pre-paid (druk POWINIEN być dostępny w salonach), na druku są dane identyfikacyjne, np. PESEL, aby nikt niepowołany nie mógł zarządzać numerem,
-wypełnione oświadczenie wraz z kartą rejestracyjną nowego właściciela należy złożyć w salonie - ważna uwaga - obecność zdającego NIE jest konieczna!

Procedura jest jasno i wyraźnie określona i zupełnie nie wiem, dlaczego w tak wielu przypadkach są problemy ze zmianą właściciela.

Post:18 lip 2009, 21:47
autor: express100
Nie ma możliwości wyrejestrowania numeru u żadnego z naszych operatorów.
W Orange, Erze i Plusie cesja trawa:
w salonie firmowym- parę minut (znam z autopsji wszystkie cesje w każdej sieci
)
w salonie partnerskim- do dwóch tygodni
A w sieci Play (co jest grandą i na początku nie wierzyłem, ale kilka salonów to potwierdziło oraz BOK) niezależnie od salonu trwa to JEDYNIE około 2 miesięcy :!: :!: :!:
I tak:
:arrow: W Play`u KONIECZNIE muszą przyjść dwie osoby i wypełnić formularz.
:arrow: W Erze można napisać oświadczenie z podaniem danych osoby zdającej numer i przejmującej tj. imiona, nazwisko/a, adres, PESEL, seria, numer oraz ważność dokumentu tożsamości i może się podpisać przejmujący, a zdający numer idzie sam do salonu z oświadczeniem, że oddaje numer i bierze kopię dowodu od nowego właściciela.
:arrow: W Orange- tak samo jak w Erze
:arrow: W Plusie- zależnie od salonu.
Robiłem kilka cesji w zeszłym roku (w W3), a w tym w W3 i Play`u.

Pozdrawiam i życzę cierpliwości :) z Play`em, bo trochę to potrwa :evil:
express100

Post:18 lip 2009, 21:51
autor: bledos
express100 pisze:W Play`u KONIECZNIE muszą przyjść dwie osoby i wypełnić formularz.
Przeczytaj raz jeszcze post powyżej Twojej wypowiedzi. Obecność dawcy nieobowiązkowa, inna rzecz, że większość konsultantów nie zna procedury... Źle trafiłeś ;p

Post:18 lip 2009, 23:45
autor: express100
bledos pisze:Przeczytaj raz jeszcze post powyżej Twojej wypowiedzi. Obecność dawcy nieobowiązkowa, inna rzecz, że większość konsultantów nie zna procedury... Źle trafiłeś ;p
No chyba, że tak, bo Play w Sopocie (dziad nawet nie chce zdjąć SL ludziom, którzy kupowali Telefony na Deser, czy w cenie 100% na kartę-byłem tego świadkiem już parę razy, bo ludzie nie mają umowy). Ten dziad w Sopocie ma około 60lat na oko i ubliża ludziom i jest chamski.
Z kolei w Play`u w Tesco w Gdyni jeden chłopak-kierownik jest fajny, ale jak ja tam idę to jest przeważnie jakaś "konsultantka", a one są tam wredne, niemiłe i 5/6 są niekompetentne.
W Gdyni dalej jest miła i fachowa obsługa, a najbardziej lubię Play`a w punkcie Heyah MIX w media Markcie, bo tam są super chłopacy, mili, sympatyczni, uczynni, kompetentni...
A Play w Sopocie powinien zmienić obsługę w 100%, albo zostać zlikwidowany, bo takiego chamstwa to nigdzie oprócz u dwóch facetów w BOKu telefonicznym orange i ery.
Ten z Ery miał po prostu gorszy dzień, ale potem zadzwonił i mnie przeprosił. A ten z orange mnie nie przeprosił, najpierw zabrali mu premię, a potem został zwolniony (bo wiele osób się na niego skarżyło), a do mnie napisał jakiś dyrektor główny do kontaktu z klientami, czy coś takiego, a do tego zadzwonił do mnie.
Wtedy dostałem bardzo dużo "rekompensaty przeprosinowej", bo wysłałem im wypis ze szpitala wraz z rozpoznaniem, bo po rozmowach z tym d@!#$%m zawsze trafiałem do szpitala, aż potem złożyłem skargę.
Przepraszam za OT. :oops:
Pozdrawiam! :-D
express100 :-)

Post:19 lip 2009, 21:39
autor: trus1991
a tak apropo, jesli zamawiałem starter z orange przez www, to znaczy ze juz jest on zarejestrowany? bo chce go przeniesc jutro do PLAYA i nie wiem czy jest zarejestrowany czy nie bardzo, a jesli nie to gdzie go najlepiej zarejestrowac?

Post:19 lip 2009, 21:55
autor: osachorzow
też będę to przerabiać ;) wg regulaminu trzeba go przez stronę zarejestrować i dopiero wtedy zacznie on działać... ale przed pójściem do play zahaczę o punkt orange żeby sprawdzić czy jest zarejestrowany poprawnie i jakby co poprawie/zarejestruje jeszcze raz ;) tylko że rejestracja przed aktywowaniem startera to rejestracja potwierdzająca przypisania numeru do sima chyba ;(

to jest regulamin do darmowych starterów ze strony orange: https://www.orange.pl/binaries/PL/Binar ... 581304.pdf

Jeśli trzeba go jeszcze rejestrować to najlepiej w salonach firmowych bo zdaje się że to od razu do systemu wprowadzają... partnerzy chyba wysyłają do centrali dokumenty a to trwa ;/

Post:19 lip 2009, 23:01
autor: express100
Wydrukuj, wypełnij i zanieś do salonu firmowego kartę rejestracyjną.
Link do karty jest >>TUTAJ<< .

Pozdrawiam! :-D
express100 :-)

Post:20 lip 2009, 18:29
autor: trus1991
osachorzow pisze:Jeśli trzeba go jeszcze rejestrować to najlepiej w salonach firmowych bo zdaje się że to od razu do systemu wprowadzają... partnerzy chyba wysyłają do centrali dokumenty a to trwa ;/
byłem dziś w SALONIE FIRMOWYM, czekałem w kolejce 15 minut, wypełniłem formularz rejestracyjny, i do 7 dni zostanie moja karta SIM zarejestrowana, szkoda bo myślałem że już przeniosę sobie numer do PLAYA :(

Post:20 lip 2009, 18:50
autor: osachorzow
trus1991, to mnie zmartwiłeś :( z tego co tu niedawno czytałem to w salonach firmowych miało być od razu :( szkoda bo mi też zależy na czasie... choć i tak na razie nie mogę aktywować startera wysłanego z orange bo się nie zgadza numer karty sim wysłany w mailu z tym na samej karcie :/ choć panienka w salonie twierdziła że nie trzeba jej aktywować w necie i samo się zrobi... ale skoro numery się nie zgadzają to pewnie coś źle wysłali ;( jak jutro starter się nie zaloguje to albo pójdę jeszcze raz do salonu albo będę dzwonić na BOK :(

Post:20 lip 2009, 20:13
autor: yagi
trus1991, Ty go wypelniales? Przeciez to tylko kwestia wpisania danych do aplikacji i zatwierdzenia :shock:

Post:20 lip 2009, 20:20
autor: osachorzow
yagi, czyli dobrze mi się wydawało że w salonie firmowym powinni to od razu do systemu wpisać, a nie kazać wypełniać druczek?