Strona 1 z 1

Problem z Wynurzeniami w Plusie

Post:17 lip 2009, 09:54
autor: djkrss
Więc jestem nowym użytkownikiem simplusa, starter kupiłem wczoraj i mam taki problem: Czy to sobie wpiszę *136#, czy kod na aktywację dowolnego pakietu z wynurzeń, to pojawia mi się komunikat "Żądanie nie może zostać spełnione". Może mi ktoś powiedzieć dlaczego tak jest i co zrobić, żeby działało?

Post:17 lip 2009, 11:52
autor: potargany
a nie jest to kod *136*11*52# ?

Post:17 lip 2009, 11:54
autor: djkrss
Tak, używam tego kodu i pojawia mi się wiadomość "Żądanie nie może zostać spełnione". Któregokolwiek kogu na profil nie użyje, to wciąż wyświetla mi ten komunikat.

Post:17 lip 2009, 12:15
autor: Aen Hen Cerbin
A zmieniłeś taryfę na Profil? (za pomocą magicznego koda *147*50#)

Jednak zanim zmienisz, sprawdź też w e-boku Plusa jaką masz taryfę - Nowy Simplus może być tańszy, zwłaszcza jeśli zamierzasz dużo rozmawiać wewnątrz-sieciowo...

HTH.

Post:17 lip 2009, 14:55
autor: rogmaniek
Tak apropo problemu z wynaturzeniami albo raczej z platformą, niby najnowszą, przygód ciąg dalszy... Dziś mi system wyłączył Profil darmowe minuty w Plusie. Oczywiscie konto mam aktywne do 15-12-2009r., po doładowaniu 100/115zł. Do tego, rzecz jasna, nic nie "grzebałem", choćby z wyłączeniem w/w profilu. Dzwoniłem w tej sprawie do BOKu i rzeczywiście system nie powinien wyłączyć tego profilu. Konsultantka mówiła, żebym ponownie włączył ten profil, to wtedy oddadzą mi te 1,50zł., jak napiszę reklamację. A więc zgłosiła ten problem, niby do działu technicznego, a sam w punkcie Plusa złożyłem reklamcję. Podobno zrobią tak, aby sytuacja już się nie powtórzyła, ech... Zobaczymy. Nie ma to jak lyder technologiczny :x

Post:17 lip 2009, 18:33
autor: mariusz9a
djkrss, a aktywowałeś już ten starter? Tzn wykonałeś pierwsze połączenie?

Post:17 lip 2009, 22:23
autor: kowcio
rogmaniek, mam to samo. Też mi jakieś 2 dni temu przysłali takiego SMSa- olałem to, dzisiaj sprawdzam w eBOKu po południu i mam tę usługę nieaktywną, za którą rzecz jasna zapłaciłem. Konto mam ważne do połowy grudnia. Później jak znajdę czas naskrobię im kolejnego e-maila, bo dzwonić do nich na pewno nie będę ;/


Coś współpraca z ta siecią mi się nie układa po kilku letniej przerwie ;)

Post:18 lip 2009, 09:00
autor: djkrss
Wpisałem ten kod na zmianę taryfy, tylko że zmieniła mi się po 38 godzinach (lol), teraz ten cały profil działa.

Post:19 lip 2009, 00:11
autor: express100
djkrss pisze:Wpisałem ten kod na zmianę taryfy, tylko że zmieniła mi się po 38 godzinach (lol), teraz ten cały profil działa.
Chyba maksymalny czas reakcji (regulaminowy) to 72h., tak przynajmniej jest w Erze/heyah, bo to podają po wpisaniu każdego kodu.
Mam pytanie odnośnie tych wynurzeń, bo teraz mam Profil do Wszystkich.
Czy te minuty po doładowaniu to są też do stacjonarnych (tak wiem, można to przeczytać w regulaminie, ale jestem zmęczony, a tak w ogóle to nie chcę czekać, bo mam stary komputer, który każdy regulamin otwiera 5-10minut) :?:
A co do profilu do Plusa, czy cena 19groszy obowiązuje też do stacjonarnych :?: :?: :?:
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam! :-D
express100 :-)

Post:19 lip 2009, 12:07
autor: biotyt
express100, w profilach Wynurzenia oraz Tanio do Plusa są to minuty tylko do Plusa, stacjonarne traktowane są jak poza siecią.

Post:19 lip 2009, 13:35
autor: rogmaniek
express100 pisze:Chyba maksymalny czas reakcji (regulaminowy) to 72h., tak przynajmniej jest w Erze/heyah, bo to podają po wpisaniu każdego kodu.
W Polkomtelu zawsze się spotykam, że maksymalny czas na aktywację danej usługi, to 24h., a tym bardziej w Simplusie. W PTC oczywiście dają sobie na to "aż" 72h, chociaż tutaj piszę tylko o ofertach pre-paid, bo nigdy nie byłem abonentem (choć był okres, że chciałem :-D) Eruni . Ale i tak zazwyczaj czekałem max kilka minut. Ale to była kiedyś Era Moja :P

Post:19 lip 2009, 18:33
autor: express100
biotyt pisze:express100, w profilach Wynurzenia oraz Tanio do Plusa są to minuty tylko do Plusa, stacjonarne traktowane są jak poza siecią.
A powinni też dać do stacjonarnych, bo przecież prawie wszyscy dają pakiety do sieci i stacjonarnych. Na myśl tylko wpada mi Orange, które daje po doładowaniu POGADAJ SOBIE- tylko do Orange.
rogmaniek pisze:W Polkomtelu zawsze się spotykam, że maksymalny czas na aktywację danej usługi, to 24h., a tym bardziej w Simplusie. W PTC oczywiście dają sobie na to "aż" 72h, chociaż tutaj piszę tylko o ofertach pre-paid, bo nigdy nie byłem abonentem (choć był okres, że chciałem :-D ) Eruni . Ale i tak zazwyczaj czekałem max kilka minut. Ale to była kiedyś Era Moja :P
Ale i tak każdy operator w max. kilka-kilkanaście minut załatwia sprawę.

Post:19 lip 2009, 18:44
autor: kowcio
express100 pisze:biotyt napisał/a:
express100, w profilach Wynurzenia oraz Tanio do Plusa są to minuty tylko do Plusa, stacjonarne traktowane są jak poza siecią.

A powinni też dać do stacjonarnych, bo przecież prawie wszyscy dają pakiety do sieci i stacjonarnych. Na myśl tylko wpada mi Orange, które daje po doładowaniu POGADAJ SOBIE- tylko do Orange.
Prostuję, choć t nie jest temat o tym- do wszystkich sieci od jakiegoś czasu.

Post:19 lip 2009, 20:50
autor: express100
kowcio pisze:Prostuję, choć t nie jest temat o tym- do wszystkich sieci od jakiegoś czasu.
Jak to usługa Pogadaj Sobie jest do wszystkich sieci, czy po prostu nie zrozumiałem :?:
Czy chodzi może o to, że minuty są też do stacjonarnych w Minutach Wynurzeniowych?

Post:19 lip 2009, 21:01
autor: kowcio
express100 pisze:kowcio napisał/a:
Prostuję, choć t nie jest temat o tym- do wszystkich sieci od jakiegoś czasu.

Jak to usługa Pogadaj Sobie jest do wszystkich sieci, czy po prostu nie zrozumiałem :?:
Czy chodzi może o to, że minuty są też do stacjonarnych w Minutach Wynurzeniowych?
Nie. Po prostu namieszałeś pisząc tutaj o Orange. W Orange są minuty do wszystkich sieci, a w Plusie tylko do sieci Plus, bez telefonii stacjonarnej. I już nie róbmy tutaj tematu o minutach Orange, skoro temat jest o Plusie.