Strona 1 z 1

[play fresh] kasa za przeniesienie zniknęła... bój o zwrot

Post:27 cze 2009, 13:32
autor: osachorzow
Witam!

Czy osobom, które przenosiły numer do fresha w marcu i ich środki promocyjne (3x 20zł za przeniesienie) były ważne do końca maja straciły te środki z dniem 1.06?

O ewentualne rozstrzygnięcie reklamacji wolę nie pytać bo przy dobrym wietrze play odpowie pewnie w połowie lipca ;)

Post:27 cze 2009, 16:32
autor: Blackall
ja rozpocząłem proces przenoszenia na początku kwietnia, przeniosłem się dopiero w czerwcu (abo), także środki znikną mi teoretycznie dopiero pod koniec sierpnia. Jednak podczas przenoszenia podpisywałem inny regulamin, gdzie nie było żadnej wzmianki nt. czasu, przez jaki mogę korzystać ze środków. Ja nie mam zamiaru rezygnować, napiszę do playa, postrasze UKE i rzecznikiem - spróbują mi tylko odebrać..
I tobie radze tak samo - skoro podpisywałeś coś innego, to nie mogą ci odebrać bezprawnie twoich pieniędzy..

Post:27 cze 2009, 18:13
autor: osachorzow
Blackall, spokojnie... ja przenosiłem w kwietniu więc środki znikną pewnie 1 lipca, ale pytam czy już to kogoś spotkało. Dopiero w regulaminie przenoszenia z dnia 29.04 wyraźnie pisze, że te 3x20zł jest tylko na 3 m-ce jak pakiety minut. W regulaminach z dnia 19.03 i 7.04 jest informacja o przepadaniu jedynie pakietów minut więc na pewno im nie podaruję... tym bardziej że mam tam ponad 50zł jeszcze ;)

Post:27 cze 2009, 18:39
autor: Blackall
ale przepadnie ci bo juz gdzies ktos o tym pisal ze mu zniknely pieniadze z koncem maja ;) nawet nie jedna osoba..

Post:27 cze 2009, 20:03
autor: osachorzow
no to będą mieli reklamacje... a jak nie pomoże to na pewno będę działał dalej bo krętaczom nie podaruje... jak nie potrafią porządnie napisać regulaminu i jasno zakomunikować warunków to już nie moja wina... w regulaminie pisze o terminowości minut lub złotówek z pakietów dodatkowych, a jak wyciągają ręce do bonusu 3x20zł to jest to zwykła kradzież...

Post:27 cze 2009, 21:30
autor: Blackall
osachorzow pisze:a jak wyciągają ręce do bonusu 3x20zł to jest to zwykła kradzież...
Dokładnie, nie daruj im. Daj znac na forum co z tego wyniknie, bo jak mowie, sam bede o to walczyl na poczatku wrzesnia.

Post:27 cze 2009, 21:48
autor: osachorzow
Blackall, znać dam tylko nie wiem czy przed wrześniem się wyrobią ;) póki co:
- reklamacja złożona przez play24 (akurat działało) w dniu 27.05,
- doczekała się pisma z dnia 13.06,
- wysłanego 19.06,
- doręczonego 26.06,
że przyjęli do wiadomości i odpowiedź przyjdzie pocztą... więc sam rozumiesz, że możesz się zakończenia mojej sprawy nie doczekać ;)

Post:26 lip 2009, 16:23
autor: butterfly
A ja mam pytanie podobne troszeczkę. Przeniosłam swój numer do Play, wybrałam bonus 10 zł co miesiąc i nie wiem gdzie mogę sprawdzić stan tego pakietu złotówek. Na play24 nie znalazłam, żadnego kodu też nie.

Post:26 lip 2009, 16:38
autor: osachorzow
A te 10 zł nie jest widoczne razem z tymi 20zł za przeniesienie pod *101# jako premia?

Post:26 lip 2009, 16:43
autor: butterfly
Nie... Nie widzę też tych 20zł nigdzie, a pod *101# mam tylko 3zł za 30%ekstra w ramach pierwszego doładowania. A to 20 to gdzie sprawdze?

Post:26 lip 2009, 16:47
autor: osachorzow
Te 20zł na 100% powinno być razem z tymi 3zł za stan konta ;) Jeśli dziś włączyli Cię dopiero do play do jutro wskoczy 20zł i miejmy nadzieję 10zł ;)

Post:27 lip 2009, 09:17
autor: tricki
Jestem w Play, dostałem bonusy za przejście 10 lipca. Jak teraz będzie dalej wyglądać rozliczenie promocyjnych środków. Okres miesięczny będzie liczony od 10 lipca i skończy się 10 października? Czy z końcem października?

Post:27 lip 2009, 10:17
autor: Spiite
Twój bonus będzie ważny do końca września.

Post:27 lip 2009, 10:59
autor: tricki
czyli czasowo trochę tracę :). dzięki za info

Post:18 paź 2009, 15:10
autor: osachorzow
Wracając do meritum sprawy ;) Dziś na play24 pojawiła się odpowiedź na moją reklamację zabrania ponad 50 zł premii za przeniesienie... oczywiście uznali za niezasadną, ale argumentacja jest wprost genialna ;) Nie piszą na jaki regulamin się powołują (czy ten z 7.04 czy 29.04 czy może 10.07), ale z podanych cytatów i punktów wynika, że (UWAGA) ten najnowszy czyli z 10.07, który w najmniejszym stopniu mnie nie dotyczy :D Ogólnie odpowiedź na żenującym poziomie merytorycznym - co akurat jest jej plusem ;)

Jak przyjdzie pocztą to napiszę odwołanie bo jest szansa że ktoś mądrzejszy to przeczyta. Tak było z poprzednią reklamacją - pierwsza odpowiedź bez sensu, kolejna na odwołanie miała wyższy poziom i została uznana (ale akurat nie mieli wyjścia bo odpowiedzieli po prawie 2 m-cach).

[ Dodano: 14-08-2009, 17:58 ]
odwołanie od decyzji (reklamacji) złożyłem w punkcie play 3.08, spędziłem tam trochę czasu bo chłopak nie wiedział co ma zrobić z takim pismem... po kilku telefonach stwierdził, że zeskanuje i wyśle mailem na ok@pomocplay, a oryginał do archiwum :D dziś - po zaledwie 11 dniach - sprawa wskoczyła w 24.playmobile.pl ! To się nazywa ekspresowe rejestrowanie dokumentów ;) Oczywiście sprawa ma status zarejestrowane :D ciekawe kiedy zaczną rozpatrywać :)

[ Dodano: 27-08-2009, 12:05 ]
No i dziś dostałem odpowiedź na odwołanie decyzji i UZNALI ZA ZASADĄ :) kasę którą zabrali oddali na konto promocyjne. Niestety nie napisali wprost że środki są bezterminowe więc zadzwoniłem na partyline... okazało się że faktycznie w systemie nie mają daty ważności, ale z zasady środki promocyjne znikają po miesiącu i te też mogą ale pewności nie ma! Chłopaczek przełączał się do techników, swoich przełożonych i innych typów i nic jednoznacznego nie mógł mi odpowiedzieć - wysłał kolejne zgłoszenie i mają jeszcze mi odpowiedzieć czarno na białym jak to jest... bo niby uznali reklamację, niby nie napisali że mają terminowe... ale nie napisali że bezterminowe... ręce opadają :( ale przynajmniej mały sukces jest!

[ Dodano: 11-09-2009, 19:16 ]
Ręce opadają... dziś odpisali na play24 że pakiet przyznano na 30 dni (więc do ~28.09), a pod *101# jest 10.10., więc nie wiem czy jak dziś grzebali to uruchomili te 30 dni i głupoty piszą, czy jednak jest bezterminowy i to się codziennie się aktualizuje... jutro zobaczę czy się zmieniło, a jak data będzie sztywna to piszę już prosto do uke, bo z nimi się najwyraźniej nie można dogadać :/ po odwołaniu reklamację uznali (która dotyczyła właśnie terminu ważności, a w zasadzie faktu że nie ma ważności) i znów robią po swojemu dając termin! Istny horror...

[ Dodano: 18-10-2009, 15:10 ]
No i oczywiście pakiet bonusowych złotówek zniknął 10.10 o północy... mimo że pozytywnie rozpatrzona reklamacja dotyczyła braku terminu tych złotówek... jako że mam już dość tego domu wariatów w P4 w poniedziałek wysyłam pismo do UKE z opisem problemu i historią korespondencji w której najlepiej widać jakie jest podejście Play do klienta...

Post:20 paź 2009, 13:50
autor: Claudec
No ładne przejścia :/ Ale zasadniczo wszystkie bonusy/premie/minuty maja ważność 30dni

Post:14 lis 2009, 12:24
autor: osachorzow
Claudec pisze:No ładne przejścia :/ Ale zasadniczo wszystkie bonusy/premie/minuty maja ważność 30dni
zasadniczo ;) ale w tym wypadku wg regulaminu nie miały ważności.

Zaczynam wierzyć w cuda! Sprawa zwrotu bezprawnie zabranej kasy z bonusu za przejście zakończona pozytywnie! Jak pisałem wcześniej miałem już gotowe pismo do UKE ale na forum pojawił się play4you1 i postanowiłem zaryzykować i jeszcze raz zainteresować sprawą kogoś z P4. Nagle okazało się, że ktoś zapoznał się ze sprawą, przeczytał ze zrozumieniem moje pisma i przyznał, że wcześniej źle interpretowano regulamin! Jestem w szoku. Naprawdę!

Osoby, które przenosiły numer przez 29.04.2009 i czują się oszukane zabraniem niewykorzystanego bonusu mogę zachęcić do składania reklamacji... w tym wypadku zadziałało!

PS. Sprawa zamknięta to i temat do zamknięcia ;)