Wracając do meritum sprawy

Dziś na play24 pojawiła się odpowiedź na moją reklamację zabrania ponad 50 zł premii za przeniesienie... oczywiście uznali za niezasadną, ale argumentacja jest wprost genialna

Nie piszą na jaki regulamin się powołują (czy ten z 7.04 czy 29.04 czy może 10.07), ale z podanych cytatów i punktów wynika, że (UWAGA) ten najnowszy czyli z 10.07, który w najmniejszym stopniu mnie nie dotyczy

Ogólnie odpowiedź na żenującym poziomie merytorycznym - co akurat jest jej plusem
Jak przyjdzie pocztą to napiszę odwołanie bo jest szansa że ktoś mądrzejszy to przeczyta. Tak było z poprzednią reklamacją - pierwsza odpowiedź bez sensu, kolejna na odwołanie miała wyższy poziom i została uznana (ale akurat nie mieli wyjścia bo odpowiedzieli po prawie 2 m-cach).
[ Dodano: 14-08-2009, 17:58 ]
odwołanie od decyzji (reklamacji) złożyłem w punkcie play 3.08, spędziłem tam trochę czasu bo chłopak nie wiedział co ma zrobić z takim pismem... po kilku telefonach stwierdził, że zeskanuje i wyśle mailem na ok@pomocplay, a oryginał do archiwum

dziś - po zaledwie 11 dniach - sprawa wskoczyła w 24.playmobile.pl ! To się nazywa ekspresowe rejestrowanie dokumentów

Oczywiście sprawa ma status zarejestrowane

ciekawe kiedy zaczną rozpatrywać
[ Dodano: 27-08-2009, 12:05 ]
No i dziś dostałem odpowiedź na odwołanie decyzji i UZNALI ZA ZASADĄ

kasę którą zabrali oddali na konto promocyjne. Niestety nie napisali wprost że środki są bezterminowe więc zadzwoniłem na partyline... okazało się że faktycznie w systemie nie mają daty ważności, ale z zasady środki promocyjne znikają po miesiącu i te też mogą ale pewności nie ma! Chłopaczek przełączał się do techników, swoich przełożonych i innych typów i nic jednoznacznego nie mógł mi odpowiedzieć - wysłał kolejne zgłoszenie i mają jeszcze mi odpowiedzieć czarno na białym jak to jest... bo niby uznali reklamację, niby nie napisali że mają terminowe... ale nie napisali że bezterminowe... ręce opadają

ale przynajmniej mały sukces jest!
[ Dodano: 11-09-2009, 19:16 ]
Ręce opadają... dziś odpisali na play24 że pakiet przyznano na 30 dni (więc do ~28.09), a pod *101# jest 10.10., więc nie wiem czy jak dziś grzebali to uruchomili te 30 dni i głupoty piszą, czy jednak jest bezterminowy i to się codziennie się aktualizuje... jutro zobaczę czy się zmieniło, a jak data będzie sztywna to piszę już prosto do uke, bo z nimi się najwyraźniej nie można dogadać :/ po odwołaniu reklamację uznali (która dotyczyła właśnie terminu ważności, a w zasadzie faktu że nie ma ważności) i znów robią po swojemu dając termin! Istny horror...
[ Dodano: 18-10-2009, 15:10 ]
No i oczywiście pakiet bonusowych złotówek zniknął 10.10 o północy... mimo że pozytywnie rozpatrzona reklamacja dotyczyła braku terminu tych złotówek... jako że mam już dość tego domu wariatów w P4 w poniedziałek wysyłam pismo do UKE z opisem problemu i historią korespondencji w której najlepiej widać jakie jest podejście Play do klienta...