Strona 1 z 1

[mobilking]rejestracja, obsługa klienta i błąd 44 20 21

Post:24 cze 2009, 00:07
autor: znal
Chciałem zarejestrować swój numer, ale przy próbie dodzwonienia się na 1234 lub +48 882 882 882 (BOK Mobilking) dostaję info, że nie ma takiego numeru.
Regulamin mówi:
Użytkwnik może zarejestrować się przesyłając swoje dane identyfikacyjne listem poleconym do MEC lub kontaktując się z Biurem Obsługi MOBILKING.
Przez formularz kontaktowy wysłałem zapytanie jakie dane mam podać, ale w odp. dostałem kopie tego punktu regulaminu i info, że nie odnotowali przerwy w działaniu infolinii.

Ktoś się orientuje jakie to dokładnie dane identyfikacyjne są potrzebne do rejestracji, ew. co zrobić, żeby można było się dodzwonić do BOKu?
Zadałem to samo pytanie przez formularz i czekam na odp.

Kolejna sprawa: czasami zaraz po włączeniu telefonu (zalogowaniu się do sieci) wyskakuje mi błąd nr 44 20 21 wraz z info, żeby skontaktować się z BOK...
Ten błąd raczej nie przeszkadza, bo zwykle telefon mam włączony 24/7, ale chętnie się dowiem jaka jest jego przyczyna i jak się go pozbyć.

EDIT:
No to sam sobie odpowiem na 1 pytanie, może komuś się przyda:
Dane, na podstawie których dokonujemy rejestracji numeru to: imię,
nazwisko, adres zamieszkania. Jednocześnie należy podać numer telefonu oraz kod
PUK.
W przypadku kontaktu pod adresem [email protected] również dokonamy
rejestracji numeru.

Pozdrawiamy,
MOBILKING
Zostaje tylko jeszcze sprawa tego błędu.

Post:25 cze 2009, 10:22
autor: Orfi
Pewnie karta SIM ''wymusza'' na telefonie rejestrację w sieci, pomimo,że jest on już zalogowany i stąd ten błąd. Mobilking jest opem wirtualnym, więc sposób logowania telefonu do sieci jest trochę inny, niż w przypadku operatorów posiadających swoją własną infrastrukturę.