Strona 1 z 1

Reklamacja w Orange i usługa Pogadaj Sobie

Post:19 cze 2009, 16:31
autor: Otik
Witam
Doładowałem konto za 25zł nastepnego dnia za 100zł,i po 5 ciu dniach od doładowania za 100zł chciałem aktywować usługe Pogadaj Sobie ale z racji tego że na moim numerze ta usluga nie dziala dostałem smsa że usługa jest niedostępna,i teraz pytanie czy należało mi się za 25tke też 600minut?czyli razem 1800 czy tylko 1200 za setke?( z racji tego ze sms wyslalem po ciu dniach od doladowania za 100zł i 6ciu za 25ł czyli o dzien za pozno)??

I drugie pytanie:
Ile mam czasu na reklamacje??Jest jakiś termin?usługa i tak nie będzie dzialać nawet jak zechca ja recznie włączyć więc w ramach rekompensaty dostane 240zł na promocyjne jesli należało mi sie 1200minut (1200 x 0,20gr) lub dostane 1200minut w ramach Minut Non Stop i chciałbym jak najpózniej ta reklamacje zlozyc żeby te srodki byly dluzej wazne bo ich waznosc liczy sie od dnia przyznania a narazie mi wystarczy bonusów które teraz dostałem(45zl na promocyjne i 120minut non stop)

Post:19 cze 2009, 16:48
autor: Lazz
Otik pisze:czy należało mi się za 25tke też 600minut?
Odpowiedź brzmi: tak, należało
Należy Ci się też te 1200 minut za doładowanie za 100 zł i powinieneś to reklamować, skoro zmieściłeś się w czasie z aktywacja usługi

Post:19 cze 2009, 17:40
autor: kowcio
Otik pisze:I drugie pytanie:
Ile mam czasu na reklamacje??Jest jakiś termin?usługa i tak nie będzie dzialać nawet jak zechca ja recznie włączyć więc w ramach rekompensaty dostane 240zł na promocyjne jesli należało mi sie 1200minut (1200 x 0,20gr) lub dostane 1200minut w ramach Minut Non Stop i chciałbym jak najpózniej ta reklamacje zlozyc żeby te srodki byly dluzej wazne bo ich waznosc liczy sie od dnia przyznania a narazie mi wystarczy bonusów które teraz dostałem(45zl na promocyjne i 120minut non stop)
Reklamuj teraz. Raczej chyba w ciągu 7 dni powinieneś reklamować, ale jak dobrze wiesz- im wcześniej tym lepiej. I tak nic sam nie zrobisz na moje oko. Tak więc [email protected] lub *100 czeka na Ciebie ;-)

Post:19 cze 2009, 18:06
autor: express100
Doładowałem konto za 25zł nastepnego dnia za 100zł,i po 5 ciu dniach od doładowania za 100zł chciałem aktywować usługe Pogadaj Sobie ale z racji tego że na moim numerze ta usluga nie dziala dostałem smsa że usługa jest niedostępna,i teraz pytanie czy należało mi się za 25tke też 600minut?czyli razem 1800 czy tylko 1200 za setke?( z racji tego ze sms wyslalem po ciu dniach od doladowania za 100zł i 6ciu za 25ł czyli o dzien za pozno)??
600 minut nie należy Ci się, ale za stówę 1200minut, a i owszem.
Nie należy Ci się dlatego, że po doładowaniu za 25zł mogłeś próbować po nawet godzinie, a już po 24godz. na 100%, a tak to należy Ci się tylko za ostatnie doładowanie.
Ale , że zgłosiłeś numer dzień za późno to możesz liczyć tylko na ich dobrą wolę, albo niedopatrzenie/zmęczenie konsultanta.
Pozdrawiam! :-D

Post:19 cze 2009, 20:06
autor: Atlan
A tak się zastanawiam - dlaczego ta usługa Ci na tym koncie ma nie działać? To jakieś celowe działanie, czy po prostu błąd Orange? Bo tak to zabrzmiało, jakbyś tylko na ten błąd czekał prawdę mówiąc ;)

Post:19 cze 2009, 21:02
autor: In.ka
Lazz pisze:
Otik pisze:czy należało mi się za 25tke też 600minut?
Odpowiedź brzmi: tak, należało
Należy Ci się też te 1200 minut za doładowanie za 100 zł i powinieneś to reklamować, skoro zmieściłeś się w czasie z aktywacja usługi
hola, hola. Otik napisał:
z racji tego ze sms wyslalem po ciu dniach od doladowania za 100zł i 6ciu za 25ł czyli o dzien za pozno)??
Otik zjada literki ale rozumiem, ze wysłał sms-a po 5 dniach od setki, czyli po 6 od 25.
Nalezy się więc pakiet minut do 100pln->1200 min/60 dni.
chciałbym jak najpózniej ta reklamacje zlozyc żeby te srodki byly dluzej wazne bo ich waznosc liczy sie od dnia przyznania a narazie mi wystarczy bonusów które teraz dostałem(45zl na promocyjne i 120minut non stop)
Powinieneś otrzymać równowartość usługi-czyli wartość1200 min na 60 dni. Te 60 dni powinno być liczone od momentu aktywacji pakietu /max 24h od wysłanego smsa na 770/.

To Ci się należy, Otik.
a ! i jeszcze ewentualnie 1pln za połączenie z BOK @_o

Post:19 cze 2009, 22:02
autor: Lazz
In.ka pisze:
Lazz pisze:Odpowiedź brzmi: tak, należało
Należy Ci się też te 1200 minut za doładowanie za 100 zł i powinieneś to reklamować, skoro zmieściłeś się w czasie z aktywacja usługi
hola, hola.
In.ka wiem, że przekroczył czas, bo jest 5 dni na aktywacje. Ale ja zrozumiałem, że Otik nie wie czy te minuty się sumują, jeżeli doładuje się 2 razy w ustalonym czasie :)

Post:19 cze 2009, 22:31
autor: Otik
Atlan pisze:A tak się zastanawiam - dlaczego ta usługa Ci na tym koncie ma nie działać? To jakieś celowe działanie, czy po prostu błąd Orange? Bo tak to zabrzmiało, jakbyś tylko na ten błąd czekał prawdę mówiąc ;)
hehe,no prawde mowiąć to czekałem:)bo niemam takiego numeru z którym bym to wygadał,a usługa od kiedy weszła jeszcze nigdy nie zadziałała,konto w tym czasie było doładowywane ponad 6 razy i zawsze dostaje sms że usługa niedostępna,ale to może temu że mam,,starter na okrągło'' a on jest inny niż wszystkie

[ Dodano: 2009-06-19, 22:33 ]
In.ka pisze:Otik zjada literki ale rozumiem, ze wysłał sms-a po 5 dniach od setki, czyli po 6 od 25.
Nalezy się więc pakiet minut do 100pln->1200 min/60 dni.
tak po 5ciu dniach,uciekła mi 5tka

[ Dodano: 2009-06-19, 22:35 ]
In.ka pisze:To Ci się należy, Otik.
a ! i jeszcze ewentualnie 1pln za połączenie z BOK @_o
zawsze pisze maile :P

[ Dodano: 2009-06-19, 22:36 ]
Lazz pisze:In.ka wiem, że przekroczył czas, bo jest 5 dni na aktywacje. Ale ja zrozumiałem, że Otik nie wie czy te minuty się sumują, jeżeli doładuje się 2 razy w ustalonym czasie
no żebym wysłał dzień wcześniej to by się należało 1800minut,to jest pewne,bo doładowania sie sumują