Strona 1 z 1

[Era] Przeniesienie numeru z Fun do Play

Post:24 maja 2009, 21:10
autor: ar53
Mam pytanie dotyczące utrzymania ważności numeru przed przeniesieniem go do Play Fresh. Obecnie kartę mam w Erze (Fun). Data aktywacji w Play to 7 lipca. 5 czerwca kończy mi się ważność konta na połączenia wychodzące. Czy wystarczy, jak uzupełnię konto o 25 zł, które przedłuża ważność o miesiąc? Jeżeli dobrze rozumiem, to konto jest ważne jeszcze przez dodatkowy miesiąc (połączenia przychodzące), tak?

Do momentu przeniesienie numeru muszę utrzymać ważność na połączenia wychodzące czy przychodzące? :|

Post:24 maja 2009, 21:24
autor: yagi
ar53 pisze:Do momentu przeniesienie numeru muszę utrzymać ważność na połączenia wychodzące czy przychodzące? :|
Masz utrzymac waznosc kona do konca umowy.

Jak Eea pobrala 50 zl za portowanie numeru a umowa konczy sie przed 5 lipca to po prostu wykorzystaj kase i czekaj ;)

Post:24 maja 2009, 21:41
autor: ar53
Umowa była podpisana na czas określony (do sierpnia 2008) - w zamian za uzupełnianie konta przez 24 miesiące dostałem telefon za 1 zł. Po jej zakończeniu numer działa tak, jakby był w Tak Tak ale formalnie nim nie jest. Problem był przy już pierwszym wniosku o przeniesienie numeru - Era go odrzuciła bo był wypełniony jak dla prepaid'a. Za drugim razem poszedł wniosek o rozwiązanie umowy i przeszedł bezproblemowo. Era 50 złotych już skasowała...

Wychodzi na to, że jest umowa na czas, który jest określony kolejnymi doładowaniami. Stąd moje pytanie - czy miesiąc na połączenia przychodzące wlicza się do ważności konta? Zależy mi na numerze, dlatego się tutaj produkuję :)

Post:24 maja 2009, 22:48
autor: yagi
Umowa sie skonczyla. Nie musisz juz doladowywac jak nie chcesz... To tylko kwestia czy chcesz moc dzwonic...

Post:24 maja 2009, 22:54
autor: ar53
yagi pisze:Umowa sie skonczyla. Nie musisz juz doladowywac jak nie chcesz... To tylko kwestia czy chcesz moc dzwonic...
Chcę, a do lipca i tak nie wystarczy kasa, którą obecnie mam na koncie. 25 złotych powinno być OK...

Post:24 maja 2009, 23:08
autor: yagi
No to doladuj i wykorzystaj ;)

Post:25 maja 2009, 00:14
autor: Pawllo
Z tego co wiem to umowa Ci się nie skończyła !!!
Przeszła w tryb na nieokreślony czas, to że 2 lata już spłaciłeś nie oznacza że umowa się skończyła, z tego co wyczytałem skończy się ona dopiero jak sam złożysz wniosek o jej rozwiązanie, ale do dnia rozwiązania musisz spełniać warunki określone w regulaminie który podpisałeś na początku, w przeciwnym wypadku narażony będziesz na karę !
Więc lepiej dokładnie przejrzyj umowa/regulamin który podpisałeś.

Pozdrawiam

PS. też jestem w trakcie przechodzenia z Ery fun do Fresh'a (7 czerwiec) ;)

Post:25 maja 2009, 01:06
autor: Eon
Podepne sie do tematu :)
Niebawem bede przenosic TakTaka do Play. Na koncie musze zostawic 50 zl dla Ery ale czy muszę miec aktywne konto na połączenia wychodzące czy moze byc tylko w stanie pasywnym na połaczenia przychodzące ?? Bo w Erze i tak kasa nie przepada

Post:25 maja 2009, 09:01
autor: yagi
Pawllo, zobowiazanie jest do czasu obowiazywania umowy. Na czasie nieokreslonym numer moze miec blokade wychodzacych a gdyby numer nie byl doladowywany to wg regulaminu po 3 miesiacach zostanie wylaczony.

Eon, wg mnie moga byc zablokowane wychodzace.

Post:25 maja 2009, 10:54
autor: ar53
yagi pisze:Eon, wg mnie moga byc zablokowane wychodzace.
Mam nadzieję, że w moim przypadku będzie podobnie. W końcu to tylko 2 dni :)

Post:27 maja 2009, 17:22
autor: Skubi
A ja jestem w takcie przenoszenia do Play... wszystko pieknie ładnie do dziś... od 00:00 mój numer w Erze jest nie aktywny zgodnie z umową i dziś włożyłem SIM od Play - i dalej karta nieaktywna :/

Ileż można czekać?!

Dzwoniłem do Boku ... Pani mi grzecznie powiedziała, że faktycznie już powinien być aktywny jednak jest "problem natury technicznej" i że zgłosi to gdzieś dalej a ja mam czekać... dostałem numer zgłoszenia który też nie wiem gdzie mam sobie wsadzić...

Napisałem też na [email protected] - bez odpowiedzi...

Ile trzeba czekać? ehh w necie wyczytałem ze do 48h.... no ale bez przesady, zostalem bez telefonu...

Post:27 maja 2009, 20:00
autor: yagi
Skubi, ile razy jeszcze o tym napiszesz? Jeden watek wystarczy...

Post:27 maja 2009, 20:30
autor: Skubi
yagi pisze:Skubi, ile razy jeszcze o tym napiszesz? Jeden watek wystarczy...
Zerknij na daty ... ten post byl pisany wcześniej. To tam ktoś założył nowy temat z identycznym problemem więc równiez sie wpisałem, skoro nie zauwazyl tego.

Post:27 maja 2009, 20:40
autor: yagi
Sorry. Tamten zamkne i niech dyskusja sie toczy tutaj.

Post:27 maja 2009, 23:02
autor: Skubi
Tak z nudów wyłączyłem przed chwilą i włączyłem telefon - załapało ... także jest okej.

Post:28 maja 2009, 10:30
autor: mariohouseboy
podobnie jak Skubi, w końcu przenieśli.

btw, jakoś dziwnie skacze ten zasięg, w erze mam wrazenie ze non stop był maksymalny.
mógłby ktoś mi podac podstawowe kody w playu fresh? np na stan darmowych smsów?
dziekuje.

Post:28 maja 2009, 12:18
autor: Skubi
1. *111# - Play24Menu

Cytat:
1 Stan Konta

1 Konto
2 Promocyjne minuty
3 Minuty do wszystkich sieci
4 Minuty do Play i na stacjonarne
5 Limit kredytowy
6 Promocyjne MB
7 Promocyjne SMSy


2 Usługi

1 Poczta

• MMSem
• na eMail
• Wideo

2 Zbieraj minuty
3 Zbieraj minuty w Firmie
4 Taniej z wybranymi numerami w Play
5 Doładowanie
6 Muzyka na czekanie
7 Tu znajdziesz dodatkowe usługi dostępne dla oferty


3 Promocje

1 Tu znajdziesz promocje dostępne dla Twojej oferty

9 – zawsze oznacza Powrót
0 – zawsze oznacza wyjście z Menu


2. Pozostałe krótkie kody:


*101# Stan konta
*102# Stan promocyjnych minut
*108# lub *105# Stan promocyjnych MB (polecam korzystać z *111# ze względu na większą dokładność)
*110# Limit kredytowy
*111# Zarządzanie kontem (Play24Menu)
*120# Zadzwoń do mnie
*121# Sprawdź swój numer
*133# Muzyka na czekanie
*111*15*1# Doładowanie telefonu na kartę z telefonu z abonamentem