Strona 1 z 1

[orange]Problemy z przejściem z NOG na POP

Post:20 maja 2009, 21:08
autor: mucher
Czy ktoś z was miał problemy z przeniesieniem numeru z NOG do POP-a? CZWARTY RAZ zlecam tą usługę - przez internet, SMS, BOK - oczywiście przychodzi SMS, że w ciągu 24h przełączenie, miłe panie na infolinii mizdrzą się i mówią, że "teraz to już na pewno przełączy" i nic - jak było NOG i minuta za 59 groszy, tak jest.

Miał ktoś takie problemy?

Post:20 maja 2009, 21:21
autor: express100
Na Orange on-line jest to zauważone nawet z 1-2 tygodniowym opóźnieniem (piszę bo sam to przerabiałem).
Możesz sprawdzić to wbijając kod *124*#, bo tam pokazuje taryfę oraz stan konta głównego, z opóźnieniem też jest pod *500 (bezpłatny BOK).
Pozdrawiam! :-D

Post:21 maja 2009, 23:43
autor: mucher
Problem w tym, ze to wszystko jest spojne - tzn. wisi to dalej jako Orange Go i co gorsza nalicza rozmowy po 59 groszy, a nie 29 (swoja droga wartoby zajrzec do regulaminu i sprawdzic, ile ma Orange czasu na to przelaczenie - oraz czy jest mozliwe wyegzekwowanie jakos roznicy pomiedzy jedna a druga oferta).

Update: regulamin migracji wyraznie pisze o 48h na migracje - nie ma to tamto, bede pyskowal o swoje.

Post:22 maja 2009, 00:12
autor: In.ka
Jesli do migracji nie doszło z winy operatora i są ślady po Twoich zleceniach sprzed kilku dni, po pierwsze zostanie to przekazane do działu, który postara się jak najszybciej namierzyć i wyeliminować problem.
Po drugie nie trzeba pyskowac-więcej szacunku do własnego narządu mowy polecam :lol: -wystarczy spokojnie poprosić o rozliczenie konta za połaczenia od momentu 48 godziny od złożenia zamówienia / zamierzasz sięgać po regulamin-bądźmy więc "regulaminowi" 8) / do czasu jego realizacji.
mucher pisze:... bede pyskowal o swoje.
He, he uwielbiam tę bazarową mentalność "pyskaczy", którzy desperacko przeliczają ilość i siłę szczeknięć na skuteczność działania