Strona 1 z 1

[Simplus] i poczta głosowa

Post:17 maja 2009, 20:41
autor: mjez1978
Witam.
Czy ktoś spotkał się z taka sytuacją ze po wyłączeniu poczty głosowej w simplusie zgłasza się automat który mówi ze dla tego numeru poczta jest nieaktywna i obciąża to dzwoniącego za połączenie z automatem ok. 6 s. .

Post:17 maja 2009, 21:39
autor: Spiite
Spróbuj wyłączyć w telefonie wszystkie przekierowania to może tego nie będzie. Chyba że to w centrali jest, to już tylko BOK zostaje i jakaś reklamacja.

Post:17 maja 2009, 22:29
autor: mariusz9a
mjez1978 pisze:zgłasza się automat który mówi ze dla tego numeru poczta jest nieaktywna i obciąża to dzwoniącego za połączenie z automatem ok. 6 s.
Ktoś aktywował pocztę, ale w systemie jeszcze się nie aktywowała (następuje to do 24h od wysłania żądania aktywacji poczty). A obciąża dzwoniącego no bo połączył się z systemem poczty głosowej.