Strona 1 z 2
Orange Miusic "Jeden jedyny" i zabl.poł.wych.
Post:06 maja 2009, 00:54
autor: Nitram
Czy w Orange Miusic po zablokowaniu połączeń wych. da się korzystać z "Jeden jedyny" (darmowego numeru).
Wiem, że w regulaminie usługi jest napisane, że poł. wych. musza być aktywne, ale może jest tak samo jak z innymi pakietami w Orange.
Czy OM to ta sama platforma co POP i Orange Go? Może ktoś sprawdził już na własnej skórze? Z góry dzięki.
Re: Orange Miusic "Jeden jedyny" i zabl.poł.wych.
Post:06 maja 2009, 05:47
autor: Zajcef
Nitram pisze:Czy w Orange Miusic po zablokowaniu połączeń wych. da się korzystać z "Jeden jedyny" (darmowego numeru).
Wiem, że w regulaminie usługi jest napisane, że poł. wych. musza być aktywne, ale może jest tak samo jak z innymi pakietami w Orange.
Czy OM to ta sama platforma co POP i Orange Go? Może ktoś sprawdził już na własnej skórze? Z góry dzięki.
Nie będziesz mógł dzwonić jak skończył się czas ważności konta głównego.
Post:06 maja 2009, 14:28
autor: Nitram
Zajcef, wiesz to z doświadczenia czy sugerujesz się regulaminem?
Post:08 maja 2009, 20:43
autor: senshiro
Ja mam inne pytanie dotyczące tej promocji - ile można aktywować pakietów w ciągu miesiąca? Jest w regulaminie, że pakiet jest aktywny przez miesiąc, ale nie ma słowa o tym ile razy go można włączyć... Czy gdybym wykorzystał te 600 minut/smsów np. w ciągu 3 tygodni to mogę po raz kolejny włączyć pakiet czy muszę czekać aż minie miesiąc?
Post:08 maja 2009, 21:01
autor: nav
senshiro pisze:Czy gdybym wykorzystał te 600 minut/smsów np. w ciągu 3 tygodni to mogę po raz kolejny włączyć pakiet czy muszę czekać aż minie miesiąc?
pakiet mozesz wlaczyc raz tzn mozesz miec 1 aktywny wiec jak wydzwonisz wczesniej to albo czekasz do konca az sie sam wylaczy (tylko po co

) albo deaktywujesz i aktywujesz jeszcze raz
Post:09 maja 2009, 04:49
autor: Zajcef
Nitram pisze:Zajcef, wiesz to z doświadczenia czy sugerujesz się regulaminem?
Wybacz, że tak późno. Wybieram odpowiedź numer jeden
Pzdr
Post:10 maja 2009, 19:52
autor: dominik920
W Orange aby korzystać w pre-paid to trzeba mieć aktywne konto na połączenia wychodzące.
Post:10 maja 2009, 22:51
autor: In.ka
nav pisze:senshiro pisze:Czy gdybym wykorzystał te 600 minut/smsów np. w ciągu 3 tygodni to mogę po raz kolejny włączyć pakiet czy muszę czekać aż minie miesiąc?
pakiet mozesz wlaczyc raz tzn mozesz miec 1 aktywny wiec jak wydzwonisz wczesniej to albo czekasz do konca az sie sam wylaczy (tylko po co

) albo deaktywujesz i aktywujesz jeszcze raz
Udało Ci się kiedyś wyłaczyć i ponownie właczyć JJ przed upływem 30 dni od aktywacji? 8
i dont think so...

Post:10 maja 2009, 23:45
autor: nav
In.ka pisze:Udało Ci się kiedyś wyłaczyć i ponownie właczyć JJ przed upływem 30 dni od aktywacji? 8
i dont think so...

tak i to za kazdym razem
Post:11 maja 2009, 00:04
autor: In.ka
nav pisze:In.ka pisze:Udało Ci się kiedyś wyłaczyć i ponownie właczyć JJ przed upływem 30 dni od aktywacji? 8
i dont think so...

tak i to za kazdym razem
niebywałe
jesli masz konto na orange.pl, pochwal się kiedyś skrinem /z 1 i drugą aktywacją z tym samym numerem przed upływem 30 dni/, bo mam wrażenie to jedna z niewielu tak sztywnych /czasowo/ i opornych na modyfikacje usług.

Post:11 maja 2009, 00:08
autor: senshiro
Mam rozumieć, że mogą być problemy z wyłączeniem i ponowną aktywacją numeru w JJ przed upływem miesiąca?
Post:11 maja 2009, 08:45
autor: wshk
A gdyby zmienic taryfe na NOG czy POP, nastepnie wrocic do music i wtedy probowac wlaczyc?
Post:11 maja 2009, 11:01
autor: In.ka
senshiro pisze:Mam rozumieć, że mogą być problemy z wyłączeniem i ponowną aktywacją numeru w JJ przed upływem miesiąca?
Tak. Zauważ, ze nie bez powodu w regulaminie jest info o tym jak długo usługa jest aktywna i że jest w niej limit minut.
3.Z Bonusu dostępnego w ramach Usługi można korzystać przez 30 dni od jego przyznania, przy czym minuty bądź SMS-y
dostępne w ramach Bonusu są wykorzystywane w pierwszej kolejności przed jednostkami taryfowymi pochodzącymi z
doładowania. Po tym okresie lub w przypadku wejścia Użytkownika w okres pasywny niewykorzystane środki nie będą dostępne, a ich wartość nie podlega zwrotowi.
4. W przypadku, gdy Użytkownik mając włączoną Usługę w trakcie trwania okresu, o którym mowa w punkcie 3 niniejszego Regulaminu, ponownie wyśle zlecenie włączenia tej Usługi z tym samym numerem wówczas otrzyma informację zwrotną, że
Usługa z danym numerem jest już aktywna.
A gdyby zmienic taryfe na NOG czy POP, nastepnie wrocic do music i wtedy probowac wlaczyc?
teoretycznie mógłbyś mieć taką możliowść
Takie kombinacje są też uskuteczniane w przypadku gdy ktoś chce uniknąc opłaty za modyfikację usługii JJ i Pogadaj Sobie. Najczęsciej napotyka na problemu z ponowną aktywacją usług...więc nie jestem pewna czy się
opłaca 
Post:11 maja 2009, 11:19
autor: nav
senshiro pisze:Mam rozumieć, że mogą być problemy z wyłączeniem i ponowną aktywacją numeru w JJ przed upływem miesiąca?
ja moge Ci powiedziec z wlasnego doswiadczenia ze nie mialam zadnych problemow z wylaczeniem i wlaczeniem to jest podobny przypadek jak przy Ty i 3 wylaczasz zlecasz ponownie i masz
Post:11 maja 2009, 21:41
autor: senshiro
nav, rozumiem że mówisz z doświadczenia. A jak In.ka? Próbowałaś ten sam trik co nav i Ci nie wyszło? Czy mówisz jak to powinno być w teorii (to akurat wiem, czytałem regulamin).
Post:11 maja 2009, 23:33
autor: nav
senshiro pisze:nav, rozumiem że mówisz z doświadczenia
tak pisze to z doswiadczenia usluge wylaczalam i wlaczalam zawsze pod *500
Post:15 maja 2009, 18:02
autor: In.ka
nav, rozumiem że mówisz z doświadczenia. A jak In.ka? Próbowałaś ten sam trik co nav i Ci nie wyszło? Czy mówisz jak to powinno być w teorii (to akurat wiem, czytałem regulamin).
z doświadczenia-> na co najmniej kilkunastu numerach, które oglądałam po takich "trikach"
Post:13 cze 2009, 19:39
autor: senshiro
nav, mam pytanko - jak długo trwało u Ciebie "odnowienie" tego pakietu w JJ? Zostały mi 2 dni do końca regulaminowego okresu w tej usłudze, zadzwoniłem pod *500 i najpierw wyłączyłem JJ (przyszło potwierdzenie smsem) a potem zadzwoniłem jeszcze raz i znowu aktywowałem na ten sam numer (też przyszło potwierdzenie). Jednak tych 7 zł mi nie zabrało, a na Orange on-line mam wszystko tak jak przed wyłączeniem JJ (tzn. zostało mi 14 minut ważnych przez 2 dni).
Post:13 cze 2009, 20:14
autor: nav
nie pamietam dokladnie ale gdzies okolo godziny czasu moze troche dluzej ale po poludniu aktywowalam i przed 23 na pewno juz mialam z tym ze ja mialam 'wygadane' minuty do konca ale to nie powinno miec znaczenia
Post:13 cze 2009, 20:23
autor: senshiro
Ok, już odnowiło - kolejne 600 minut/sms do wykorzystania

A żeby było ciekawiej, to ani za poprzedni pakiet ani za ten nie zabrało mi kasy - mam darmowy numer całkiem za darmo
