Strona 1 z 1
[Play] Problem z zamówieniem pakietu 100min.
Post:11 kwie 2009, 17:26
autor: Animatter
Witam, słyszałem, że w Play Fresh można włączyc maksymalnie 3 pakiety 100min w miesiącu. Kupilem w miesiacu łacznie 3 pakiety i teraz zrodził się problem. Pierwszy pakiet kupiłem 10go marca, pozostałe 2 jakoś z tygodniowymi odstępami. Wg mojego rozumowania kolejne trzy pakiety będę mógł zamówic 10 kwietnia. Dzisiaj jest 11 i cały czas mam komunikat "wyczerpałeś limit usługi". Ważnośc pakietu 100min mam do 26go i tu pojawia sie pytanie, będę musiał czeka aż do tego dnia z zamówieniem?
Post:11 kwie 2009, 17:56
autor: Tomek_19
Teoretycznie powinieneś mieć możliwość uruchomienia jednego nowego pakietu, jeżeli poprzedni aktywowałeś (ten pierwszy) ponad 30 dni temu. Spróbuj sprawdzić w obsłudze konta online, co jest napisane przy tych pakietach, czy jest tam podana jakaś data.
Post:12 kwie 2009, 12:44
autor: Animatter
Niestety, w play 24 nie ma żadnej informacji. Napisałem zgłoszenie przez www ale znając życie to szybko nie dostanę odpowiedzi...Jedyna data to ważnośc ostatniego pakietu, która kończy się 26go.
Post:12 kwie 2009, 12:51
autor: tomko111
Moja dziewczyna ma ten sam problem. 3 pakiety były wykupione 11 marca i do dzisiaj nie może aktywować kolejnych.
Post:12 kwie 2009, 21:17
autor: Claudec
Nic tylko napisać do rzecznika Play bo tak chyba będzie najszybciej

Post:13 kwie 2009, 00:11
autor: tomko111
Wysłałem do niego maila, ciekawe czy odpisze.

Post:14 kwie 2009, 13:26
autor: Animatter
Lekko zdenerwowany już tym wszystkim zadzwoniłem przed chwilą do Biura Obsługi. Namącili jeszcze bardziej, powiedziałem o co chodzi, kobieta zapuściła melodyjkę na 10min i powiedziała mi, że wykorzystałem już 3 pakiety oO Tyle to jej na początku mówiłem. Po pytaniu jaka jest definicja miesiąca dla Play pani odpowiedziała, że od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego. Na stwierdzenie, że 3 pakiety zostały zamówione jeszcze w poprzednim miesiącu a w tym, nowym nie mogę dalej zamówic pakietu Pani rozłożyła ręce i powiedziała magiczne "a to nie wiem". Heh...ręce opadają...
Post:14 kwie 2009, 13:32
autor: tomko111
Animatter, nie ma sensu dzwonić do tego BOKU, tylko niepotrzebnie nerwy stracisz. Lepiej złóż zgłoszenie poprzez stronę www Playa, bo do rzecznika nie ma sensu pisać - ja już to zrobiłem i czekam na odpowiedź.
Post:14 kwie 2009, 22:57
autor: BL9393
mi problem naprawili bez zgłaszania (osobistego), w Play24 mam możliwość zakupienia 3 sztuk

wam też już działa?
Post:14 kwie 2009, 23:22
autor: maniek
BL9393 pisze:wam też już działa?
tak
Post:15 kwie 2009, 10:31
autor: tomko111
Mnie również już działa. No proszę jaka szybka interwencja pana rzecznika.

Post:15 kwie 2009, 11:07
autor: Animatter
Działa i mi od wczoraj:) Już myślałem, że trzeba będzie zapasowy starter kupić...