dominik920, ja wszystko rozumiem, że się rozwijają itd... ale to akurat nie powinno w żaden sposób wpływać na kompetencje pracowników, przecież to oni są wizytówką firmy! Jak dotąd pracownicy twierdzą, że nie ma i nigdy nie było technicznych możliwości włączenia do sieci startera 9zł z przeniesionym numerem...
z drugiej strony, poziom obsługi w erze był na podobnym poziomie... najczęściej klient wie więcej od pracownika, więc najczęściej traktowany jest jako intruz... bo jak to można podważać kompetencje "specjalisty" jak to dumnie mają na identyfikatorach
[ Dodano: 2009-04-11, 15:37 ]
thonka, ja mam nadzieję, że jak już mnie włączą to wszystko pójdzie gładko i nie będę nic reklamował - tylko nie piszcie mi że niepoprawny optymista ze mnie

a co do terminu to 14 dni to chyba przy reklamacjach z tytułu niezgodności towaru z umową (czyli starej rękojmi), a w prawie telekomunikacyjnym jest te 30 dni - oczywiście o ile mnie pamięć nie myli

a nierozpatrzenie na czas bez wcześniejszego poinformowania klienta, że się sprawa przedłuża oznacza pozytywne jej rozpatrzenie.
[ Dodano: 2009-04-11, 17:23 ]
to już są szczyty! Facet z salonu miał do mnie zadzwonić i oczywiście nie zadzwonił - dzwonię sam to nikt nie odbiera więc już zrobili sobie wolne... dzwonię na magiczną infolinię playa i tam panienka NIC nie może zrobić bo jest infolinią TYLKO ( a na stronie wyniośle i błędnie nazywają to BOKiem)! A w ogóle to o co mi chodzi przecież numer ma być aktywny dopiero po 13.04! Na pytanie jak ma być aktywny skoro nie jest do numeru przypisana żadna karta SIM bo z tym mają problem nie potrafi nic odpowiedzieć... biorąc pod uwagę dwa następne dni świąteczne to w we wtorek rano obudzę się z głuchym telefonem z taktaka i głuchym w play.... niekompetencja naprawdę osiągnęła szczyty!