Strona 1 z 3

[Play] przniesienie numeru ze starterem za 9zl

Post:11 kwie 2009, 11:46
autor: osachorzow
Czy ktoś z was przenosił numer do PF na starter 9zł? bo mi wczoraj sprzedali starter i nie mogli go zarejestrować bo padł system... jak system wstał to dzwonią i twierdzą że nie ma takiej możliwości... gość z salonu nie wie co robić bo na ich BOKu i w innych salonach mówią mu że się nie da.... a regulamin jasno mówi że tak!

a miało być tak pięknie.... a wyszło jak zawsze!

Post:11 kwie 2009, 12:00
autor: tomko111
na pewno da się :wink: złóż reklamację.

Post:11 kwie 2009, 12:19
autor: osachorzow
na razie facet z salonu gdzieś dzwoni/pisze/wysyła gołębie pocztowe... play zaczyna mnie przerażać skoro w jakimś centrum wsparcia dla pracowników udzielają informacji że się nie da i NIGDY nie dało! system nie chce przepchnąć tego sima, więc mam na razie starter z jakimś numerem playa, a 13 era uwolni numer... więc biorąc pod uwagę dwa dni świąteczne to jak dziś chłopak czegoś nie zrobi i to będzie niespodzianka 14. rano...

najpierw era robiła problemy z oddaniem numeru (rzekomo niezgodność danych, po telefonie w tajemniczy sposób zniknęła i puścili numer), teraz play nie potrafi przyjąć tego numeru... kiedy u nas będzie NORMALNIE?

Post:11 kwie 2009, 12:32
autor: yanek
osachorzow, da się na bank, nawet pan Gruszka o tym pisał, LINK . Ale niestety czasami z Play tak bywa, że coś niby już jest, ale jeszcze tego nie ma :mrgreen: , oni chyba czasem najpierw mówią a potem robią (wprowadzają do systemu)
osachorzow pisze:dzwonią i twierdzą że nie ma takiej możliwości... gość z salonu nie wie co robić bo na ich BOKu i w innych salonach mówią mu że się nie da.... a regulamin jasno mówi że tak!
Hehe, po raz kolejny niedoinformowani konsultanci w salonach/BOK.

Post:11 kwie 2009, 12:40
autor: osachorzow
yanek, dzięki za link, przed chwilą też udało mi się go odnaleźć ;) wiesz... pół biedy jakaś notka na blogu rzecznika, ale regulamin jasno mówi że można... a ICH konsultanci wciskają ICH pracownikom salonu że się nie da :D już naprawdę nie wiem czy śmiać się czy płakać ;) po prostu ręce opadają... ale mam nadzieję, że jeszcze będą wstanie odebrać telefon na który czekam od pracownika salonu ;)

Post:11 kwie 2009, 14:39
autor: dominik920
Play to rozwijająca sieć i trzeba ich zrozumieć, nie mają jeszcze takiego doświadczenia jak najwięksi operatorzy i czasem zdarzają im się wpadki lecz zgodnie z regulaminem powinni a nawet muszą tę kartę aktywować i nie mają nic do gadania.

Post:11 kwie 2009, 15:19
autor: thonka
osachorzow pisze:ICH konsultanci wciskają ICH pracownikom salonu że się nie da :D już naprawdę nie wiem czy śmiać się czy płakać ;) po prostu ręce opadają...
przyzwyczaj sie. w play od poczatku jego istnienia panuje totalna dezinformacja wsrod pracownikow. jeden mowi tak, drugi inaczej. dodajac do tego 'gubienie' reklamacji i odpowiadanie na nie grubo po czasie rodzi sie obraz dosc sporego cyrku nad ktorym nie mozna zapanowac
dominik920 pisze:Play to rozwijająca sieć i trzeba ich zrozumieć, nie mają jeszcze takiego doświadczenia jak najwięksi operatorzy i czasem zdarzają im się wpadki lecz zgodnie z regulaminem
sorry, ale do mnie taka argumentacja nie trafia jak 'czasem zdarzaja sie wpadki'. mialem do czynienia z 3 reklamacjami w tej sieci i zadna nie zostala rozpatrzona w terminie. malo tego, klocono sie ze mna, ze nie maja obowiazku dotrzymywac terminow, a gdy sie w nim nie zmieszcza to reklamacja i tak nie musi byc uznana na moja korzysc...
skoro chca sie bawic w bycie operatorem, to moze niech najpierw przeszkola swoich ludzi z zakresu kodeksu cywilnego (daty rozpatrzenia reklamacji wg KC to 14 dni, a oni rozpatrywali mi za kazdym razem reklamacje ponad 30 i zawsze odmownie) i wlasnych regulaminow?

Post:11 kwie 2009, 15:33
autor: osachorzow
dominik920, ja wszystko rozumiem, że się rozwijają itd... ale to akurat nie powinno w żaden sposób wpływać na kompetencje pracowników, przecież to oni są wizytówką firmy! Jak dotąd pracownicy twierdzą, że nie ma i nigdy nie było technicznych możliwości włączenia do sieci startera 9zł z przeniesionym numerem...

z drugiej strony, poziom obsługi w erze był na podobnym poziomie... najczęściej klient wie więcej od pracownika, więc najczęściej traktowany jest jako intruz... bo jak to można podważać kompetencje "specjalisty" jak to dumnie mają na identyfikatorach ;)

[ Dodano: 2009-04-11, 15:37 ]
thonka, ja mam nadzieję, że jak już mnie włączą to wszystko pójdzie gładko i nie będę nic reklamował - tylko nie piszcie mi że niepoprawny optymista ze mnie ;) a co do terminu to 14 dni to chyba przy reklamacjach z tytułu niezgodności towaru z umową (czyli starej rękojmi), a w prawie telekomunikacyjnym jest te 30 dni - oczywiście o ile mnie pamięć nie myli ;) a nierozpatrzenie na czas bez wcześniejszego poinformowania klienta, że się sprawa przedłuża oznacza pozytywne jej rozpatrzenie.

[ Dodano: 2009-04-11, 17:23 ]
to już są szczyty! Facet z salonu miał do mnie zadzwonić i oczywiście nie zadzwonił - dzwonię sam to nikt nie odbiera więc już zrobili sobie wolne... dzwonię na magiczną infolinię playa i tam panienka NIC nie może zrobić bo jest infolinią TYLKO ( a na stronie wyniośle i błędnie nazywają to BOKiem)! A w ogóle to o co mi chodzi przecież numer ma być aktywny dopiero po 13.04! Na pytanie jak ma być aktywny skoro nie jest do numeru przypisana żadna karta SIM bo z tym mają problem nie potrafi nic odpowiedzieć... biorąc pod uwagę dwa następne dni świąteczne to w we wtorek rano obudzę się z głuchym telefonem z taktaka i głuchym w play.... niekompetencja naprawdę osiągnęła szczyty!

Post:11 kwie 2009, 18:02
autor: DejwiD
thonka pisze:to moze niech najpierw przeszkola swoich ludzi z zakresu kodeksu cywilnego (daty rozpatrzenia reklamacji wg KC to 14 dni, a oni rozpatrywali mi za kazdym razem reklamacje ponad 30 i zawsze odmownie) i wlasnych regulaminow?
Kod: Zaznacz cały
§ 7. 1. Jednostka dostawcy usług rozpatrująca reklamację, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, udziela w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację.
to może sam się przeszkolisz? :-)
lub przyjmij do wiadomości, że nie każdy pasjonat GSM musi mieć całą teczkę uznanych reklamacji.

Post:11 kwie 2009, 22:37
autor: thonka
DejwiD pisze:to może sam się przeszkolisz? :-)
lub przyjmij do wiadomości, że nie każdy pasjonat GSM musi mieć całą teczkę uznanych reklamacji.
reklamowalem 3 razy modem nie uslugi... pozatym to bylo ponad 30 dni, a nie 30 dni...

Post:13 kwie 2009, 14:04
autor: osachorzow
po prostu wspaniale.... o 13 zauważyłem że era już zwolniła numer... a z tego co słyszałem to zwalniają o północy, a tu 11 godzin wcześniej! Pewnie bym się cieszył jakby działała karta playa ale na statusie wniosku mam nadal etap 3: ODBIERZ STARTER! Play od piątku nadal nie potrafi aktywować startera, który mi sprzedali...

P4 prawie jak operator!

Post:13 kwie 2009, 14:27
autor: adrian-name
poproś o starter za 30 zł, zadziała
nie da się przejść kupując starter za 9 zł

Post:13 kwie 2009, 14:40
autor: osachorzow
czemu się nie da? regulamin wyraźnie przewiduje taką możliwość! czy mam przez to rozumieć że play świadczy usługi jedynie na papierze?

Post:13 kwie 2009, 15:24
autor: Claudec
osachorzow, skoro chcesz wszystko utrudniać to dalej rób wszystko żeby mieć problemy. Trudno Play dal ciała, ja na twoim miejscu wybrał bym starter za 30zl i cieszył się z bonusa (15zl) a te 30zl i tak dostaniesz na rozmowy.

Post:13 kwie 2009, 15:48
autor: adrian-name
Weź starter za 30 zł i nie utrudniaj sobie życia. Mają problemy ze starterami 9 zł, no ale szkoda zachodu dla tak błahej sprawy, nic w życiu nie jest idealne ;)

Post:13 kwie 2009, 16:26
autor: osachorzow
macie rację... utrudniam sobie życie bo wpadł mi do głowy pomysł przeniesienia numeru! We wspaniałym punkcie playa pracownik sprzedał mi starter za 9zł nie mówiąc nic o jakiś problemach z rejestracją tych starterów... przecież jakby powiedział że P4 to pseudoperator i startery za 9zł to bujda na papierze i żebym wziął starter za 30 to bym się zgodził! ale on sprzedał mi za 9zł nie informując o żadnych problemach! a że w piątek ich systemem leżał to nie mógł go przez ponad 30min uruchomić... to wziąłem starter i pojechałem do domu...
nic w życiu nie jest idealne
ależ w P4 jest! idealnie potrafią oszukiwać klientów tworząc oferty które nie mają pokrycia w rzeczywistości!

Post:13 kwie 2009, 16:51
autor: Claudec
osachorzow, skończ już narzekać, wpadki się zdążają.
Ja swego czasu musiałem w Ideii 5 razy zgłaszać żeby mi pocztę głosową wyłączyli.
Odnoszę wrażenie że chcesz być w Play Fresh ale się wkurzyłeś na operatora za te problemy.

Post:13 kwie 2009, 17:11
autor: osachorzow
masz rację! chcę być w play (po to się przecież przenoszę :P ) bo ich oferta mi odpowiada, szkoda że ta oferta jest tylko na papierze! czekam aż mi ktoś tu potwierdzi że się przeniósł do fresha ze starterem 9zł ale chyba nikt nie próbował :(

bardziej chyba niż P4 wkurzają mnie posty w których ludzie piszą że to moja wina że nie działa bo wybrałem starter za 9 a nie 30zł! sam chyba przyznasz że takie teksty są conajmniej irytujące...

Post:13 kwie 2009, 17:24
autor: Claudec
Jutro na spokojnie idź do salonu play i wyjaśnij sprawę.
To nie nasza wina że masz problemy, ponarzekaj jutro w salonie :)

Post:13 kwie 2009, 17:25
autor: boloo
Ja kupiłem normalnego Play'a na kartę za 9zł i przeniosłem się do Play Fresh (chciałem wybrać sobie nr w ich internetowym sklepie, a tylko w taki sposób mogłem to zrobić). Po upływie 5 dni od założenia Play Fresha wysłałem pierwszego smsa (nie obowiązywała mnie ta promocja 500 darmowych smsów) i pobrało mi... 30gr... za kolejnego nic, kolejnego znowu nic... potem za 55 sek rozmowy z 40 gr straciłem, później za smsa nic, kolejnego tez nic... Nie wiem co się dzieje. Kupiłem kartę za 9 zł, zmieniłem na fresha i doładowałem za 5 zł. Może po wykorzystaniu tych 9 zł wszystko powróci do normy?