Strona 1 z 1

Z mobilking do play...

Post:02 kwie 2009, 10:53
autor: majusio
W piątek będzie 2 tygodnie jak zarejestrowałem numer w mobilking a następnie złożyłem wniosek w salonie play o przeniesienie numeru. I od tamtej pory ciekawie to wygląda. Mobilking ponoć odrzucił wniosek. Dzwonię do BOK, żeby dowiedzieć się z jakich przyczyn. Okazuje się, że z ich strony jest wszystko w porządku. Wysłali odpowiednie dokumenty do play. A w play twierdzą, że wniosek został odrzucony. Stwierdziłem, że złożę kolejny wniosek a okazuje się, że nie mogę bo tamten ma jeszcze status "otwarty". W tej chwili w zakładce u sprzedawcy przy wniosku widnieje "interwencja operatora". Już sam nie wiem co mam myśleć na ten temat. Każde połączenie z BOK-ami obu sieci kosztuje 1 zł niezależnie od długości trwania rozmowy... Nie będę codziennie dzwonił i pytał się co dalej... Nadmienię, że z mojej strony wszystko jest tak jak powinno. Numer zarejestrowany, 50 zł na koncie jest, wniosek o przeniesienie złożony w play.

Czy ktoś miał podobne problemy z mobilkingiem?

Post:02 kwie 2009, 11:05
autor: ManiacGSM
Myślę ,że po południu kiedy większość osób z tego forum wróci z pracy ,lub szkół dostaniesz głębszą odpowiedź. Natomiast pozwolę sobie wtrącić 3 grosze , że gdzieś na forum już było iż

za przeniesienie numeru do PLAY trzeba mieć na koncie 61 złotych.

(głowy uciąć sobie nie dam -choć ostatnio i tak żadnego z niej pożytku) :P

Post:02 kwie 2009, 11:05
autor: majusio
61 zł z orange a 50 zł z innych sieci...

Post:03 kwie 2009, 16:40
autor: express100
Przeniesienie kosztuje 50zł z VAT, tylko przeniesienie numeru z Orange do sieci A, B, C... kosztuje 61złotych brutto
Spróbuj napisać na [email protected] i postrasz ich, że zgłosisz sprawę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej . A tak w ogóle to przeniesienie numeru z karty na kartę, może trwać maksymalnie 7dni.
A jeżeli minęło już siedem dni to napisz do UKE maila, lub wyślij list do delegatury w Twojej okolicy- tutaj masz linka do adresów delegatur UKE . Zgłoś też sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta .
Pozdrawiam! :-D

Post:16 cze 2009, 00:57
autor: znal
Dołączę się do tematu, bo zamierzam się przenieść z mobilking do play fresh i mam w tej sprawie parę pytań:
- czy numer w mobilkingu musi być ważny na połączenia wychodzące w czasie przenoszenia? (z postów na forum dotyczących przeniesienia od innych opów wynika że tak, ale na stronach playa ani mobilkinga nie znalazłem nic na ten temat)
- jeśli tak to w którym dokładnie momencie ważność może się skończyć najpóźniej? wystarczy, że w dniu złożenia wniosku, czy jeszcze przez te 7 dni, które może trwać przenoszenie?
Pytam się, bo mam wychodzące ważne akurat do 6 lipca, a chciałbym skorzystać z darmowego przeniesienia.

Post:16 cze 2009, 12:56
autor: kwistas
majusio, napisz do Marcina Gruszki w tej sprawie, on ostatnio pomocny się zrobił. Możesz pisać też na jego blogu blogplay.pl

kontakt e-mail to:
[email protected] wyjaśniej sprawię wszystko się powinno ruszyć.

Post:16 cze 2009, 18:31
autor: express100
kwistas pisze:Możesz pisać też na jego blogu blogplay.pl
To nie jest blog Marcina :o
To jest Blog Marcina Gruszki

Post:16 cze 2009, 18:35
autor: tomko111
express100, jasne, że blogplay.pl jest blogiem Marcina Gruszki.
Zauważ, że gdy wejdziesz na powyższy adres internetowy, zostaniesz przekierowany na właściwy blog. :wink:

Post:16 cze 2009, 19:08
autor: express100
Kurcze, pomyliło mi się z www.blogplay.eu :lol: