Strona 1 z 26

[Orange] Mam już dość tej pomarańczy

Post:13 mar 2009, 14:16
autor: devb
Teraz po dlugiej rozmowie z nr. stacjonarnym jakie było moje zdziwienie ze po skonczonej rozmowie przyszedl SMS z nr 111 o kosztach polaczen ile mi zniknelo z konta glownego :shock:

Mam środki promocyjne na koncie a bierze z glownego

Dokonalem jeszcze jednej rozmowy na inny nr. stacjonarny i to samo

Brawo pomarańcza tylko tak dalej :smt006

Post:13 mar 2009, 14:42
autor: biotyt
devb, środki z konta promocyjnego są na rozmowy głosowe i SMS-y jedynie do Orange. Nie obejmuje to rozmów na stacjonarne.

Post:13 mar 2009, 17:18
autor: Lazz
Trzeba czytać regulaminy, żeby później się nie rozczarować...

Post:13 mar 2009, 21:04
autor: eski
To jest właśnie największy minus całej pomarańczy. Dają dużo bonusów ale tylko i wyłącznie do ich sieci, nic poza. Także wg mnie wszystkie promocje są takie same, a co ciekawe 3/4 ofert jest nieźle ograniczonych np. żeby dostać ileś tam % albo minut doładuj konto za tyle i tyle oferta ważna tyle i tyle (przeważnie właśnie do 3dni:/). U innych opów tak nie ma np. podwójne doładowania były ważne ze 2miesiące.

Re: [Orange] Mam już dość tej pomarańczy

Post:13 mar 2009, 21:19
autor: jablo
devb pisze:
Brawo pomarańcza tylko tak dalej :smt006
Brawa to dla Ciebie :lol: :lol:

Re: [Orange] Mam już dość tej pomarańczy

Post:13 mar 2009, 22:40
autor: devb
jablo pisze:
devb pisze:
Brawo pomarańcza tylko tak dalej :smt006
Brawa to dla Ciebie :lol: :lol:
Brawa to ja ci dzis bije :-D dzwon sobie po te 0,60gr w orange a z promocyjnych to za niedlugo sobie bedziesz mogl kibel wytapetowac :smt005


I sorry za ten temat rzeczywiscie w egulaminie pisze jasno tylko do orange
myslalem orange to rowniez TP stacjonarki

Pytanie podstawowe mam 11 dni i konczy mi sie rozm.wych i konto promocyjne bedzie jakas promocja do tego czasu czy juz zamawiac na allegro play fresh albo czekac na te komorki od karkomobile :roll:

Post:13 mar 2009, 23:06
autor: kowcio
devb pisze:jablo napisał/a:
devb napisał/a:


Brawo pomarańcza tylko tak dalej :smt006


Brawa to dla Ciebie :lol: :lol:


Brawa to ja ci dzis bije :-D dzwon sobie po te 0,60gr w orange a z promocyjnych to za niedlugo sobie bedziesz mogl kibel wytapetowac :smt005
A kto Ci każe płacić 60gr/min do Orange? Będąc w NOG płacisz 20gr/min (przy doładowaniu za 100 zł) lub robisz sobie w POPie "Ty i 3" i masz 3gr za minutę z trzema wybranymi numerami w Orange lub na stacjonarne... :roll:
devb pisze:myslalem orange to rowniez TP stacjonarki
:smt005 naprawdę? No nie, nie mogę... Co z tego, że Orange i TP to na dobrą sprawę jedno i to samo, ale numer stacjonarny to numer stacjonarny. Czy to będzie telefon z Orange (stacjo), czy z kablówki, czy z TP to będzie nadal stacjonarny numer i tyle. Orange to Orange, nr stacjonarny to numer stacjonarny.
devb pisze:Pytanie podstawowe mam 11 dni i konczy mi sie rozm.wych i konto promocyjne bedzie jakas promocja do tego czasu czy juz zamawiac na allegro play fresh albo czekac na te komorki od karkomobile :roll:
Róbta co chceta... Co do promocji- na bieżąco ten temat jest uzupełniany. Polecam obserwować go, coś może się znajdzie dla Ciebie :P

Post:15 mar 2009, 10:24
autor: 3G
Ja też mam już dość tej sieci!

Na początek na nowym starterze nie można nigdzie dzwonić - okazuje się,że trzeba najpierw zadzwonić na *500 i... wybrać język obsługi :shock: Co za kretynizm! Gdyby wziął taki starter ktoś starszy to miałby problem zadzwonić gdziekolwiek.

Po drugie jak sie wybiera różne opcje w tym *500 to po komunikacie "proszę czekać, trwa weryfikacja" bardzo często rozłącza. Chyba nie muszę mówić jak to irytuje... Zresztą normalne rozmowy też coś często nie dochodzą do skutku (sieć zajęta, połączenie nie może być zrealizowane, etc.).

A czy jest kod na sprawdzenie ważności konta w POP-ie? Wkurza mnie to dzwonienie pod *500 - póki co tylko tam mogę sprawdzić ważność konta.

Sorry kowcio, ale ładowanie za 100zł żeby mieć po 20gr jest chyba jakimś nieporozumieniem... 3 gr za min "aż' do trzech osób w POP-ie pominę milczeniem :lol:

Post:15 mar 2009, 11:25
autor: biotyt
3G pisze:A czy jest kod na sprawdzenie ważności konta w POP-ie? Wkurza mnie to dzwonienie pod *500 - póki co tylko tam mogę sprawdzić ważność konta.
    *124*# - sprawdzenie stanu konta głównegoSMS o treści ILE pod 1555 - sprawdzenie konta promocyjnegoSMS o treści ILE pod 401 - sprawdzenie konta Masz za Staż
3G pisze:ale ładowanie za 100zł żeby mieć po 20gr jest chyba jakimś nieporozumieniem... 3 gr za min "aż' do trzech osób w POP-ie pominę milczeniem
Konstrukcja taryfy Nowe Orange GO mi się podoba, ale stawki nie dzisiejsze... drogo poza sieć i w sieci, 20gr w sieci przy doładowaniu 100 zł mało ciekawie wygląda gdy w Play i Simplusie można mieć już za 29gr/min do wszystkich w cenniku. O niższych doładowaniach w GO nie wspomnę.
Usługa Ty i 3 w POP-ie jest dość dobra z założenia, ale te stawki już nie bardzo. Usługa kosztuje 6 zł miesięcznie, a w Play za 5 zł jest 100 minut do całej sieci a nie tylko do 3 osób.
Orange musi dużo pozmieniać, wprowadzić całkowicie nowe taryfy.

Post:15 mar 2009, 11:27
autor: kowcio
3G pisze:A czy jest kod na sprawdzenie ważności konta w POP-ie? Wkurza mnie to dzwonienie pod *500 - póki co tylko tam mogę sprawdzić ważność konta.
*#124# tam będziesz miał stan środków z konta głównego oraz datę ich ważności.
Sorry kowcio, ale ładowanie za 100zł żeby mieć po 20gr jest chyba jakimś nieporozumieniem... 3 gr za min "aż' do trzech osób w POP-ie pominę milczeniem :lol:
Jak do POPa, jak na stacjonarne i do Orange?! Zmieniło się coś?
3G pisze:Na początek na nowym starterze nie można nigdzie dzwonić - okazuje się,że trzeba najpierw zadzwonić na *500 i... wybrać język obsługi :shock: Co za kretynizm! Gdyby wziął taki starter ktoś starszy to miałby problem zadzwonić gdziekolwiek.
Ja jak kupiłem starter 3 lata temu przy pierwszym połączeniu pod jakikolwiek numer musialem wybrać język i na tym sprawa się kończyła. Poza tym co to za problem zadzwonić pod *500 tylko jeden raz i wybrać język komunikatów? Ja nie widzę żadnego... Gdyby trzeba było to robić co połączenie to rozumiem, ale tylko jeden raz... Chyba nie kupujesz codziennie startera?
Po drugie jak sie wybiera różne opcje w tym *500 to po komunikacie "proszę czekać, trwa weryfikacja" bardzo często rozłącza. Chyba nie muszę mówić jak to irytuje... Zresztą normalne rozmowy też coś często nie dochodzą do skutku (sieć zajęta, połączenie nie może być zrealizowane, etc.).
To wina systemu jak rozłącza. Też kiedyś miałem taką sytuację, głónie jak sprawdzałem datę końca umowy pod *500.
Sieć zajęta- no to widzisz sam ile osób korzysta z niej :D
Jak połączenie nie może być zrealizowane, to zazwyczaj problem leży po stronie Twojego rozmówcy, to z doświadczenia... A jak zajęte, to chyba nie muszę pisać o co chodzi :-D
Ja też mam już dość tej sieci!

No to powiedz mi szczerze, dlaczego nie przeniesiesz się do innej sieci, tylko płaczesz na nią? Zobaczymy, czy inna sieć Tobie bardziej podpasuje. Dodam, że jeszcze w Polsce nie powstała idealna sieć. I taka nigdy nie powstanie.

Masz jeszcze jakieś pytania, na które mogę Tobie udzielić informacji?

[ Dodano: 2009-03-15, 11:28 ]
biotyt pisze:Orange musi dużo pozmieniać, wprowadzić całkowicie nowe taryfy.
Musi, tylko znając ich to tak szybko nie nastąpi ;)

Post:15 mar 2009, 11:35
autor: jablo
Biotyt, Kowcio - gratuluje cierpliwości. Nie wiem w jakim celu został założony ten temat, bo chyba tylko po to aby dwóch sfrustrowanych dzieciaków jak dev i eski mogło sobie ponarzekać na to że muszą dzwonić po *500 a przy okazji jeszcze komuś ubliżyć...

Post:15 mar 2009, 12:08
autor: nemo2009
Orange pop,Orange go,Orange jeszcze tam coś,tp,to wszystko jedna firma.Po co rozgraniczac do tego tyle a do tego tyle,a do tamtego jeszcze więcej.Po to,żeby ludzie się w końcu pogubili,a wtedy nie korzystają z pakietów w takim stopniu jak by chcieli.Pomieszane z poplątanym,i oto chodzi,większa kasa do France Telekom spływa.Czyż nie o to chodzi w biznesie.

Post:15 mar 2009, 12:12
autor: kowcio
nemo2009 pisze:Orange pop,Orange go,Orange jeszcze tam coś,tp,to wszystko jedna firma.Po co rozgraniczac do tego tyle a do tego tyle,a do tamtego jeszcze więcej.Po to,żeby ludzie się w końcu pogubili,a wtedy nie korzystają z pakietów w takim stopniu jak by chcieli.Pomieszane z poplątanym,i oto chodzi,większa kasa do France Telekom spływa.Czyż nie o to chodzi w biznesie.
No wiesz, jak ktoś się nie zna, ani nie interesuje się tym w sposób wystarczający może mieć pretensje tylko do siebie ;) Co Wam przeszkadza, że chcą sobie zarobić? Nikt Was nie zmusza, powiem więcej- jak się chce i umie, to można z Orange korzystać za gorsze ;) Polecam poznać wszystkie regulaminy, promocje i dopasować sobie je do siebie. W ten czas będzie ok ;)

Post:15 mar 2009, 19:04
autor: nav
biotyt pisze:Usługa Ty i 3 w POP-ie jest dość dobra z założenia, ale te stawki już nie bardzo. Usługa kosztuje 6 zł miesięcznie, a w Play za 5 zł jest 100 minut do całej sieci a nie tylko do 3 osób.
dobra bylaby gdyby minuty nie byly ograniczone nie zapominajmy ze w Ty i 3 mamy tylko 1200 minut wiec to na dobra sprawe jak ktos chce traktowac to jako czeste rozmowy z chocby 1 numerem jest niewystarczajace (przynajmniej w moim wypadku ;) ) po wygadaniu trzeba czekac do konca okresu na jaki zostala wlaczona usluga by ja wlaczyc ponownie a tak zostaja stawki standardowe

Post:15 mar 2009, 20:52
autor: jablo
nav pisze:
po wygadaniu trzeba czekac do konca okresu na jaki zostala wlaczona usluga by ja wlaczyc ponownie a tak zostaja stawki standardowe
A kto Ci każe czekać?? Wysyłasz sms o NIE pod 363 po czym zlecasz ponowną aktywację usługi...

Post:15 mar 2009, 21:24
autor: nav
jakos dwa razy probowalam i nie moglam wlaczyc ponownie wylaczajac wczesniej na orange on-line :? dziwne

Post:16 mar 2009, 05:05
autor: jablo
Ano dziwne. Bo jakoś setkom innych ludzi korzystających z tej usługi wychodzi, tylko Tobie wiatr w oczy wieje...

Post:16 mar 2009, 07:19
autor: devb
jablo pisze:Ano dziwne. Bo jakoś setkom innych ludzi korzystających z tej usługi wychodzi, tylko Tobie wiatr w oczy wieje...
jablo powiedz szczerze ile ci płacą za pisanie tych bzdur :shock:

na paczke fajek chociaż masz? :-D

też brałem te pakiety i wiecznie były problemy z ponownym włączeniem.
Reklamacja na orange on-line nic nie daje bo czeka się długo i bez odpowiedzi.

podsumowywujac jeśli nic nie wymyślą w najbliżyszym czasie sporo klientów pokaże :smt006

Post:16 mar 2009, 14:01
autor: kowcio
devb pisze:jablo napisał/a:
Ano dziwne. Bo jakoś setkom innych ludzi korzystających z tej usługi wychodzi, tylko Tobie wiatr w oczy wieje...


jablo powiedz szczerze ile ci płacą za pisanie tych bzdur :shock:

na paczke fajek chociaż masz? :-D
A co Ciebie to interesuje? Płacą, nie płacą- to sprawa osobista jablo i nie wiem kogo to obchodzi... :|
devb pisze:też brałem te pakiety i wiecznie były problemy z ponownym włączeniem.
Ciekawe, właśnie Ty i 3 jest taką usługą, na którą jest najmniej narzekań jeśli chodzi o działanie...
devb pisze:Reklamacja na orange on-line nic nie daje bo czeka się długo i bez odpowiedzi.
A kto Ci każe pisac e-maile, składać reklamacje przez WWW? Przecież możesz zadzwonić *100 i już. Wiesz co, jak ktoś chce złapać jakieś ale, to zawsze coś wymyśli.
Poza tym jak ładnie napiszesz to na pewno odpiszą- składałem wiele reklamacji i mi zawsze odpisywali. Tylko Tobie nie odpisują. Jak grochem o ścianę, prawdaż?
podsumowywujac jeśli nic nie wymyślą w najbliższym czasie sporo klientów pokaże :smt006
Myślą nad odpowiedzią na ofertę Play. Najbliższy czas pokaże co wymyślili... Na pewno oferta będzie niezła, muszą zacisnąć pasa. Oni już dobrze o tym wiedzą.

Post:16 mar 2009, 19:15
autor: 3G
Dzięki kolego biotyt za kod, ale problem w tym, że ja go znam i pod tym kodem mam TYLKO STAN konta, a nie jego ważność. W każdym normalnym prepaidzie jest ważność i stan pod jednym kodem. Jak widać w POP-ie nie (czyżny tylko mój był trefny?). Tak samo miałem w Orange Free Na Kartę.
kowcio pisze:
3 gr za min "aż' do trzech osób w POP-ie pominę milczeniem :lol:
Jak do POPa, jak na stacjonarne i do Orange?! Zmieniło się coś?
Nie no, to szacun :mrgreen: Nawet stacjonarne... No wprost rewelka, tylko nie wiadomo które te TRZY NUMERY wybrać :smt005 Aż trzy numery, ho ho :lol:
kowcio pisze:co to za problem zadzwonić pod *500 tylko jeden raz i wybrać język komunikatów? Ja nie widzę żadnego...

Ale po co??
kowcio pisze:Sieć zajęta- no to widzisz sam ile osób korzysta z niej :D
Chyba żartujesz? Dla porównania Plus ma porównywalną liczbę własnych użytkowników i jeszcze playowców i jakoś nie zdarza mi się widzieć "sieć zajęta". W Erze też jakoś lepiej niż w tym Orange to wygląda. To tylko świadczy o niewydolnosci orange.
kowcio pisze:Jak połączenie nie może być zrealizowane, to zazwyczaj problem leży po stronie Twojego rozmówcy, to z doświadczenia... A jak zajęte, to chyba nie muszę pisać o co chodzi :-D
Tak, po stronie rozmówcy - zwłaszcza jeśli rozmówca ma sieć inną niż ta ruda :D Widzę, że dla Orange zrobiłbyś wszystko, nieważne jak ta sieć działa i jakie są w niej koszty. A jak zajęte to... to bez komentarza - przecież ja nie pisałem, że było zajęte. Zresztą taka sytuacja to nic nadzwyczajnego.
kowcio pisze: No to powiedz mi szczerze, dlaczego nie przeniesiesz się do innej sieci, tylko płaczesz na nią? Zobaczymy, czy inna sieć Tobie bardziej podpasuje.

Ale ja nie muszę się przenosić, bo korzystam z prepaidów wszystkich podstawowych sieci. Trochę może hobbystycznie (monitorowanie sieci), a trochę dla obniżenia kosztów. I tak było prawie od początku. I wiesz co - takiego g... jak Orange to jeszcze nie spotkałem! Tu wiecznie coś nie działa! Wydzwonię kasę i nie będę się więcej denerwował.
kowcio pisze:Masz jeszcze jakieś pytania, na które mogę Tobie udzielić informacji?

Bez urazy, ale Twoje dane są raczej dezinformacją, bo ktoś może pomyśleć, że jest to dobra sieć :smt005
Poza tym wspomniany kod to *124*# a nie *#124# jak napisałeś.
kowcio pisze:Myślą nad odpowiedzią na ofertę Play. (...) Na pewno oferta będzie niezła, muszą zacisnąć pasa.

Oj na pewno będzie niezła - np. tysiąc minut do wszystkich (do wszystkich w Orange rzecz jasna :smt005 ) po doładowaniu za 100zł co najmniej raz na 25 dni. :lol: