Strona 1 z 1

[Play] - "Potrójne doladowanie"

Post:09 mar 2009, 18:33
autor: robek23
Siema, mam taki problem. 2 marca dostałem smsa o treści:
"Potrojne doladowanie! Az 30 zl za doladowanie minimum 10zl. Doladuj konto w ciagu 3 dni, a w ciagu 48 godzin otrzymasz dodatkowe zlotowki"

A wiec doladowalem 3 marca za 35zl, kasy do tej pory nie widac. WTF?
nadawca 'PLAY', o ofercie nigdzie nie jest napisane.. cos mu tu smierdzi >.>

Post:09 mar 2009, 19:04
autor: tomko111
[email protected] :wink:
Na innym forum osoby też narzekają na ten problem.

Post:10 mar 2009, 13:11
autor: biotyt
Ciekawa promocja. Szkoda tylko, że źródło jakoś nie pewne i nie potwierdzone. robek23, z jakiego numeru pochodził SMS?

Post:10 mar 2009, 14:24
autor: Animatter
Ja tam kupiłem starter kilka dni temu żeby na fresh 16go zmigrować. Zaraz po aktywacji dostałem smsa "doładuj konto za 10zł w ciągu 3 dni a 2gie 10zł dostaniesz gratis w ciągu 24h i poł wychodzące będą na miesiąc" <-- w skrócie. Doładowałem następnego za 10zl i termin wydłużył się na miesiąc ale 10zł jak nie było tak nie ma. Zgłosiłem do bok przez www ale od 3 dni mam tylko "zarejestrowane". Muszę dzisiaj numer w salonie zarejestrować, żeby mi z kwiatkiem nie wyskoczyli, że nie obsługują niezarejestrowanych...

Post:10 mar 2009, 14:43
autor: stawrogin
Animatter pisze: Doładowałem następnego za 10zl i termin wydłużył się na miesiąc ale 10zł jak nie było tak nie ma. Zgłosiłem do bok przez www ale od 3 dni mam tylko "zarejestrowane". Muszę dzisiaj numer w salonie zarejestrować, żeby mi z kwiatkiem nie wyskoczyli, że nie obsługują niezarejestrowanych...
Ja również mam podobny problem co przedmówca. Z tego co pamiętam to przez chwilę regulamin tej promocji był dostępny na stronie Play. Doładowałem 1 marca i do dziś nie ma na moim koncie dodatkowych środków :( Po trzech dniach zgłosiłem to do bok przez www i wczoraj status mojego zgłoszenia zmienił się na "Rozpatrywane"... Napięcie rośnie ;)

[ Dodano: 2009-03-11, 08:14 ]
Animatter pisze: [...] Muszę dzisiaj numer w salonie zarejestrować, żeby mi z kwiatkiem nie wyskoczyli, że nie obsługują niezarejestrowanych...
Właśnie otrzymałem informację, iż muszę mieć zarejestrowaną kartę sim, aby moja reklamacja została w jakikolwiek sposób rozpatrzona. Cóż, nie ominie mnie wizyta w salonie. A dodatkowych środków jak nie było tak nie ma :(

Post:11 mar 2009, 18:16
autor: robert1
Ja doładowałem za 10 i po ponad 24 godzinach (ok.35) otrzymałem obiecane 30 zł na konto promocyjne

Post:11 mar 2009, 18:29
autor: tomko111
Problem występuje o większości osób, ale nie wszystkich. Składać reklamacje przez Play 24. ;-)

Post:13 mar 2009, 16:19
autor: robek23
A jak można odzyskać maila? bo i nie pamiętam jego, i hasła... do Play24 ofc _._