Strona 1 z 1

[TAKTAK] Podwójne doładowanie - problem

Post:23 sty 2009, 01:26
autor: sebastr
W pierwszy dzień obowiązywania promocji podwójnego doładowania tj. 15 stycznia doładowałem swojego taktaka za 25zł.
Po godzinie załadowałem za 150zł.
Następnego dnia rano dostałem sms, że promocja 2x taktak jest aktywna.
Do tej pory nie podwoili mi tych 150zł, pomimo tego że zgłaszałem tą sprawę w Biurze Obsługi 20 stycznia (konsultantka zapewniała mnie, że za kilka dni kwota 150zł powinna zostać podwojona).
Czy nie zostałem czasami nabity w butelkę? Ile będę jeszcze czekał? Czy ktoś z Was ma podobny problem?

Post:23 sty 2009, 01:55
autor: express100
Zgłoś swoją reklamację na adres mailowy [email protected] lub na adres:
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
z dopiskiem REKLAMACJA
i wyślij listem poleconym, ale lepiej jest wysłać mailem, bo w ciągu paru dni załatwiają sprawę, a do BOKu *9602, nie ma sensu dzwonić, bo przeważnie na "niekompetentnych" trafisz, opisz tam cały problem, podaj kod PUK, lub na kogo jest zarejestrowany numer, nie zapomnij napisać na początku słowa REKLAMACJA, ponieważ to się bardzo liczy, bo muszą odpowiedzieć w ciągu 30dni, a jeżeli nie to muszą uznać reklamację, ale mojej mamie podwoili dwa dni po złożeniu reklamacji, a więc Tobie też podwoją szybko. Dodatkowo możesz upomnieć się o rekompensatę za połączenie z konsultantką i za opóźnienie podwojenia.
Jeżeli to nie pomoże napisz maila do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Twoim regionie,a maila znajdziesz na stronie UKE, a oni na 1000% Ci pomogą!
Pozdrawiam serdecznie :-D :!:

Post:23 sty 2009, 17:02
autor: pablo_79
Express100 lubi,kiedy coś w danej sieci nawala. Z tego co wcześniej pisał wynika, że jest mistrzem składania reklamacji :) Działaj!

Post:23 sty 2009, 19:01
autor: express100
pablo_79 pisze:Express100 lubi,kiedy coś w danej sieci nawala. Z tego co wcześniej pisał wynika, że jest mistrzem składania reklamacji :) Działaj!
Nie lubię, a muszę lubić, bo tak to nie miałbym tylu simów ;)
Pozdrawiam serdecznie! :-D

Post:24 sty 2009, 14:08
autor: sebastr
Wczoraj złożyłem reklamację e-mailem. Zobaczymy co odpiszą.

Post:24 sty 2009, 19:57
autor: HerrBata
Wiem, że to starsznie niepomocne, ale ja dostałam już swoje podwójne doładowanie (w heyi) -[radość].
I Tobie też się należy! Walcz o nie!

Post:25 sty 2009, 21:46
autor: sebastr
No i dostałem z BOA taką oto odpowiedź:

Uprzejmie informuję, iż odnotowaliśmy czasowe opóźnienie w przyznaniu podwojenia doładowania z tytułu promocji "Podwójne doładowanie". Toteż proszę o cierpliwość w oczekiwaniu.
Za utrudnienia przepraszam i jednocześnie nadmieniam, że w związku z opóźnieniem realizacji przyznania podwojenia doładowania uzupełniłam konto Pana telefonu 10 Erajednostkami.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na doładowanie konta


Ciekawe tylko jak długo będę czekał na podwojenie.[/i]

Post:26 sty 2009, 21:19
autor: express100
sebastr pisze:Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na doładowanie konta
Mogła przecież doładować ręcznie :?:
sebastr pisze:doładowania uzupełniłam konto Pana telefonu 10 Erajednostkami.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na doładowanie konta
Tak mało :roll:

Post:28 sty 2009, 17:15
autor: sebastr
Ciągle nie mam podwojenia :(

Post:28 sty 2009, 18:04
autor: pablo_79
Może, jeśli znowu napiszesz, dostaniesz kolejne 10 erajednostek. Moim zdaniem- pisz, dzwoń do skutku.

Post:28 sty 2009, 18:37
autor: express100
Ja radzę napisać kolejną reklamację na maila i dać im np. 5dni, a potem zgłosić sprawę do UKE, bo jak wiedzą że ktoś ich nie pogania i nie zna dokładnie ich możliwości, bo przecież mogą ręcznie doładować Twoje konto (możesz tego zażądać w reklamacji, a może się przestraszą), mogą też odpisać, że konsultant X nie ma takich możliwości (co jest nieprawdą, bo każdy ma). :)
Pozdrawiam! :D

Post:28 sty 2009, 23:38
autor: sebastr
pablo_79 pisze:Może, jeśli znowu napiszesz, dostaniesz kolejne 10 erajednostek. Moim zdaniem- pisz, dzwoń do skutku.
Dzwonić ciągle nie będę. To kosztuje. Wole e-mailem załatwic. mam dowód na to, że pisałem i kto mi odpowiedział i kiedy.

Post:29 sty 2009, 13:09
autor: pablo_79
Ale koszty rozmów reklamacyjnych również zwracają :wink: Co nie zmienia faktu, że moim zdaniem lepiej napisać.

Post:30 sty 2009, 05:59
autor: DejwiD
express100 pisze:Ja radzę napisać kolejną reklamację na maila i dać im np. 5dni, a potem zgłosić sprawę do UKE,
jak powyższa wypowiedź ma się do tej poniżej?
express100 pisze:bo muszą odpowiedzieć w ciągu 30dni
express100 pisze:nie zapomnij napisać na początku słowa REKLAMACJA, ponieważ to się bardzo liczy
:shock:

Post:30 sty 2009, 23:57
autor: sebastr
W końcu dodali dzisiaj do mojego konta 150zł
Mieli 10 dni poślizgu. Ładnie
Dzięki za pomoc i sugestie

Post:02 lut 2009, 23:38
autor: kameT
Mam pytanie. Czy kupno startera w Tak Taku jest równoważne z 1 doładowaniem. Tzn. że kupuje starter, potem doładowuje konto i to doładowanie już mi podwajają czy należy jeszcze raz doładować i dopiero podwoją?

Post:02 lut 2009, 23:57
autor: yanek
kameT, kiedyś tak było, teraz chyba trzeba normalnie nowy starter doładować dwukrotnie. Bynajmniej w regulaminie nic nie piszą o nowo aktywowanych starterach (pamiętam, że w 2006 albo 2007 był taki zapis w regulaminie odnośnie nowych starterów, bo sam wtedy kupiłem drugi starter pod tą promocję :D)

Post:03 lut 2009, 00:18
autor: linchpin
A w jaki sposób są w ogóle liczone te 5 dni? Łącznie z tym dniem w którym doładowałem, czy następne 5 dni? Jeśli doładowałem 25 zł 29 stycznia o 19:00, a następne było 3 lutego o 00:10 to naliczą mi bonus? Kurde, zagapiłem się trochę :/

EDIT: Doładowali :) Czyli liczą najpewniej 5 dni (120h) dokładnie od chwili pierwszego doładowania.

Post:04 lut 2009, 14:45
autor: pablo_79
5 dni, włączając w to dzień doładowania. Jeśli chodzi o nowy starter- faktycznie, nie ma żadnych zapisów na ten temat w regulaminie. Ale wydaje mi się, raczej się nie liczy. Doładowanie to konkretna czynność. Starter- obojętnie jaki, to po prostu aktywacja karty i jakaś kwota do wykorzystania na start. Ale to mój wywód, wzięty na "logikę" 8)
Ja bym nie ryzykował, bo gra warta świeczki.