Strona 1 z 1
[Heyah - poczta glosowa.]Jak wyłączyć pocztę głosową?
Post:10 sty 2009, 18:01
autor: Cubus1981
Witam,
w jaki sposób przy pomocy krótkiego kodu można deaktywować pocztę głosową w Heyah.
Pozdrawiam
Cubus1981
Post:10 sty 2009, 18:06
autor: yagi
##002# i zatwierdzasz polaczenie...
Post:10 sty 2009, 20:09
autor: Cubus1981
yagi pisze:##002# i zatwierdzasz polaczenie...
Cóż cały czas mam ta usługę aktywną. Kod wysłałem ok 1h temu i dalej nic poczta głosowa działa nadal.
Post:10 sty 2009, 20:17
autor: yagi
Byl komunikat ze anulowano wszystkie przekazy?
Post:11 sty 2009, 11:39
autor: Cubus1981
yagi pisze:Byl komunikat ze anulowano wszystkie przekazy?
Był komunikat przekazywanie odwołane. Ale dziś sprawdzam za pomocą kodu *110*3# aktywne usługi i poczta głosowa jest nadal aktywna.
Post:11 sty 2009, 11:47
autor: Artur051
Wiesz, mimo, że jest aktywna to połączenia na nią nie są już przekazywane. W TakTaku też mam niby aktywną pocztę głosową, ale już praktycznie nie działa ;].
[ Dodano: 2009-01-11, 11:49 ]
A jak sprawdzisz, czy rzeczywiście jest wyłączona? Zadzwoń na swój numer (Heyah) ze swojego numeru (Heyah) - mowa o jednym i tym samym numerze telefonu. Jeśli pojawi się sygnał zajętości - poczta głosowa jest aktywna jedynie w systemie, ale w rzeczywistości u Ciebie nie działa.
Natomiast, kiedy poczta głosowa odezwie się - jest cały czas aktywna.
[ Dodano: 2009-01-11, 12:06 ]
Jak sprawdzisz to daj znac, czy poczta jest aktywna czy nie.
Post:11 sty 2009, 14:35
autor: knopers
Cubus1981, albo wejdź może na stronę heyah.pl i się zaloguj i sprawdź czy masz wyłączoną, ewentualnie wyłącz...
Post:11 sty 2009, 14:51
autor: Kaczy
Cubus1981 pisze:Był komunikat przekazywanie odwołane. Ale dziś sprawdzam za pomocą kodu *110*3# aktywne usługi i poczta głosowa jest nadal aktywna.
Kod, który Ci podał yagi anuluje przekierowanie do poczty i nie jest tożsamy z wyłączeniem jej.
Post:11 sty 2009, 16:57
autor: vinc
Cubus1981 tak jak napisali przedmówcy masz pocztę, ale nie masz do niej przekierowania. Jak nie będziesz z niej korzystał to po trzech miesiącach zostanie zdeaktywowana automatycznie.
Post:11 sty 2009, 18:45
autor: user_delete7
ja mam tez tak w play a to dlatego ze jest wlaczona usluga kto dzwonil i tak samo napewno jest z heyah
Post:12 sty 2009, 10:00
autor: Cubus1981
Ok. Rzeczywiście jest tak jak napisaliście. Wszystko jest tak jak powinno być. Jest cały czas komunikat że poczta jest aktywna jednak przekierowania nie ma.
Problem rozwiązany więc temat do zamknięcia.