Strona 1 z 1
[Orange] Czy można udzyskać nr?
Post:05 sty 2009, 16:59
autor: orangeman
Witam
Mam pytanie, czy mogę odzyskać mój stary numer, który stracił ważność na przychodzące? Mam w tym celu iść do salonu czy dzwonić do BOKu?
Post:05 sty 2009, 17:37
autor: biotyt
Jeśli karta loguje się jeszcze do sieci to jest szansa, że można odzyskać numer. Należy doładować poprzez konsultanta BOK pod *500, ale konsultant nie zagwarantuje Tobie, że karta nie zostanie wyłączona. Jeśli SIM już nie loguje się do sieci nic nie zrobisz.
Post:05 sty 2009, 17:46
autor: Jedrker
biotyt,
z tego co pamiętam, to jest jakiś okres czasu gdzie numer jednak można odzyskać , tylko nie pamiętam jaki to okres czasu.
Nie będę zakładał już ponownego tematu, w ile od rozwiązania umowy z orange można odyskać ten numer na którym zrywało się umowę ?
Post:05 sty 2009, 17:56
autor: Cubus1981
Miałem taką samą sytuację. Okres ważności karty już się skończył. Byłem w stanie zalogować się na kartę. Doładowałem konto, następnie zadzwoniłem do BOK-u i kartę mam aktywną do dziś wraz z numerem.
Post:05 sty 2009, 18:19
autor: bledos
Z moich doświadczeń wynika, że jeśli od wyłączenia karty nie minął tydzień, to Orange może Ci ten numer przywrócić. Miałem kiedyś taką właśnie sytuację i tak zostałem poinformowany w salonie. Przejdź się skoro świt do salonu i wypytaj, weź ze sobą puk albo dowód (o ile karta była zarejestrowana). A jak już będziesz wiedział to pochwal się na forum

pozdro
Post:05 sty 2009, 18:52
autor: orangeman
Jeśli karta loguje się jeszcze do sieci to jest szansa, że można odzyskać numer. Należy doładować poprzez konsultanta BOK pod *500, ale konsultant nie zagwarantuje Tobie, że karta nie zostanie wyłączona. Jeśli SIM już nie loguje się do sieci nic nie zrobisz.
Karta loguje się do sieci. Jutro kupię doładowanie i będę dzwonił do nich.
bledos pisze:Z moich doświadczeń wynika, że jeśli od wyłączenia karty nie minął tydzień, to Orange może Ci ten numer przywrócić. Miałem kiedyś taką właśnie sytuację i tak zostałem poinformowany w salonie. Przejdź się skoro świt do salonu i wypytaj, weź ze sobą puk albo dowód (o ile karta była zarejestrowana). A jak już będziesz wiedział to pochwal się na forum

pozdro
Do salonu mam kawałek... Jak się jutro coś dowiem to napisze.

Post:05 sty 2009, 18:57
autor: bledos
Jeśli karta loguje się do sieci, to nie ma problemu. Spróbuj wykonać połączenie na *500, powinno się udać, a z kolei jak się uda, to będzie też możliwość doładowania i przedłużenia ważności konta

Post:05 sty 2009, 23:07
autor: express100
Ja kiedyś miałem problem w Heyah, bo przekroczyłem termin na przychodzące aż o 4 miesiące i mimo to karta się logowała, a więc doładowałem i do tej pory jest wszystko w porządku i mam ten numer.
W Orange na kartę jak minie rok to przeważnie przestaje się logować i numer przepada, ale nie wiem jak to jest w abo, ale coś mi się kołacze po głowie, że od zakończenia umowy może się jeszcze logować 6-12 miesięcy.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w odzyskaniu numeru!

Post:05 sty 2009, 23:26
autor: Jedrker
express100,
Problem w tym, że jak rozwiązałem umowę, 18 listopada mi numer wyłaczyli, i 18 już nie zalogował się do sieci.
Pytałem z ciekawości, bo sentymentu nie mam do tamtego numeru ;P)
Post:06 sty 2009, 19:21
autor: orangeman
Dzisiaj kupiłem doładowanie. Niestety nie dało się już dzwonić na *500, ale doładowałem przez konsultanta. Numer odzyskany

Dziękuje wszystkim za pomoc.

Post:06 sty 2009, 19:33
autor: jablo
W momencie kiedy kończą się wychodzące i nie ma możliwości doładowania przez *500 jest jeszcze 14 dni na reaktywowanie numeru przez kontakt z BOK. Po upływie tego czasu, numer jest bezpowrotnie kasowany. Tak wiec miałeś szczęście... :>
Post:06 sty 2009, 19:49
autor: Jedrker
dostałem odpowiedź z boku w sprawie numeru abonamentowego odłączonego od sieci po zerwaniu umowy :
Witam serdecznie.
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Uprzejmie informuję, że ważność numeru trfa do 95dni od dnia wyłączenia.
Po tym czasie nie ma możliwość przywrócenia numeru telefonu.
Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.
Post:06 sty 2009, 20:41
autor: bufu
Witam serdecznie.
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Uprzejmie informuję, że ważność numeru trfa do 95dni od dnia wyłączenia.
Po tym czasie nie ma możliwość przywrócenia numeru telefonu.
Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.
Taka mała dygresja, nie za dobrze to świadczy o tym konsultancie

Żeby nie umieć poprawnie napisać słowa "trWa"

...