Strona 1 z 1

[Nowy Tak Tak] Brak możliwości zamówienia pakietów

Post:25 gru 2008, 16:39
autor: kx111
Witam, posiadam dwie karty SIM, które od początku grudnia pracują w taryfie Nowy Tak Tak, od momentu przejścia straciłem możliwość zamawiania pakietów minut kodem *125*1# oraz poprzez Automatyczne biuro obsługi. Podczas użycia kodu wyskakuje komunikat: "Tak Tak: Zlecenie nie zostało przyjęte do realizacji" i następnie przychodzi sms o treści: "Tańsze połączenia w Nowym Tak Tak po 4 miesiącach możesz włączyć od 05.03.2009. Warto poczekać, aby dzwonić jeszcze taniej", w przypadku ABOK- jest tylko komunikat głosowy, że zlecenie nie zostało przyjęte do realizacji.

Napisałem więc do ery, żeby wyjaśnili sprawę. Odpisali dwa tygodnie temu:
Witam

Dziękuję za nadesłaną korespondencję. Uprzejmie informuję, że aktualnie występuje problem z zamawianiem Pakietów minutowych przez system *9797, oraz przez kody ekspresowe. Dział Techniczny w tym momencie już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Niestety nie jestem w stanie określić, w jakim czasie zostanie awaria naprawiona. Jeśli zdecyduje się Pan na aktywację tych pakietów proszę o taką dyspozycję mailową.

Ufam, że przekazane informacje okażą się pomocne

z pozdrowieniami

Rafał W***
konsultant ds. korespondencji
Internetowe Biuro Obsługi Abonenta sieci Era
[email protected]
http://www.era.pl
Cierpliwie czekałem i po 10 dniach znowu próbowałem zamówić pakiet minut- niestety bez skutecznie.

Zaznaczam, że na obu kartach SIM nie korzystałem z usługi "Godzina za grosze" i innych dodanych usług. Na obu kartach SIM mam około 100zł ważnych na poł wychodzące do lutego. Minut z poprzedniej taryfy nie posiadam.

Czy ktoś ma również taki problem?
Czy ktoś wie o co biega?
Pozdrawiam.

Post:25 gru 2008, 17:07
autor: Ramirez
Ale zaraz, coś tu jest nie tak. Ja mam zapisane takie numery :mrgreen:


*122*1# pakiet 25 minut


oraz


*122*6# pakiet 30 minut

[ Dodano: 2008-12-25, 17:09 ]


A poza tym w nowym tak taku chyba nie ma tego pakietu 25 minut tylko 30 minutowy- którego można zamówić chyba 2 w miesiącu/

Post:25 gru 2008, 17:12
autor: kx111
Podane przez Ciebie kody odnoszą się do starej taryfy tak tak.

W Nowym Tak Taku jest pakiet 20 minut do sieci era i na stacjonarki i właśnie go nie umiem uruchomić.

Post:25 gru 2008, 17:15
autor: Ramirez
Racja :oops: Zrozumiałem z opisu że w poprzedniej taryfie ten kod działał. Właśnie zobaczyłem na stronie ery że jest w nowym tak taku nowy kod.
Nic innego nie pozostaje jak ponownie dokuczać żeby to naprawili. Ostatnio maja trochę bałaganu w swoich ofertach i działaniu systemu. Znam osobę która zamawiała ze 3 razy pakiet i dopiero zaskoczyło :mrgreen:


Pod numerem *9602 tez nie działa?? Moze akurat wtedy mieli jakieś problemy i dlatego nie dało się zamówić tego pakietu.

Post:25 gru 2008, 18:31
autor: yanek
kx111 pisze:straciłem możliwość zamawiania pakietów minut kodem *125*1#
Hmm, przecież taki kod nie służy do aktywacji minut w nowym tak-taku. Uzyj *125*4# ;)

Post:25 gru 2008, 19:12
autor: kx111
Z nieba mi spadłeś z tym kodem. W necie jakoś nie umiałem doszukać się kodów ekspresowych do tak taka.

Zastanawia mnie tylko fakt dlaczego nie można zamówić pakietu z pozycji *9797 :?: :|

Post:25 gru 2008, 19:25
autor: Ramirez
kx111 pisze:Z nieba mi spadłeś z tym kodem. W necie jakoś nie umiałem doszukać się kodów ekspresowych do tak taka.

Zastanawia mnie tylko fakt dlaczego nie można zamówić pakietu z pozycji *9797 :?: :|
teraz jest *9602

a numer na stronie ery to *125*1# :mrgreen: ciekawe jak to jest


http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_tt

Post:25 gru 2008, 19:30
autor: kx111
No właśnie i tym numerem się sugerowałem ze strony ery.

Nie da się też tego pakietu zamówić poprzez *9206

Post:25 gru 2008, 22:12
autor: yanek
kx111 pisze:Z nieba mi spadłeś z tym kodem.
Czyli zadziałało? Zamówiłeś te pakieciki? :-P


Ramirez pisze:a numer na stronie ery to *125*1# :mrgreen: ciekawe jak to jest
kx111 pisze:No właśnie i tym numerem się sugerowałem ze strony ery.
Na stronie ery jak byk jest kod *125*4#
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryf ... zty_nowytt

Post:25 gru 2008, 22:12
autor: Ramirez
yanek pisze:
kx111 pisze:Z nieba mi spadłeś z tym kodem.
Czyli zadziałało? Zamówiłeś te pakieciki? :-P

Ramirez pisze:a numer na stronie ery to *125*1# :mrgreen: ciekawe jak to jest
kx111 pisze:No właśnie i tym numerem się sugerowałem ze strony ery.
Na stronie ery jak byk jest kod *125*4#
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryf ... zty_nowytt
To chyba z powodu świat kodów nie rozpoznaję :mrgreen: :oops: człowiek jakiś rozkojarzony dzisiaj chyba bywa :roll: