Strona 1 z 5
[Play] 30minut do wszyskih sieci
Post:24 gru 2008, 10:48
autor: user_delete7
juz od kilku dni nie jestem w stanie zakupic pakietu 30min do wszyskih sieci za kazdym razem jak wlaczam pakiet wyswietla mi sie ze minuty zostana dodane do 2 godzin i nic ;-/ ale na cale szczesie nie pobiera mi pieniedzy z konta ....moze jest jakis osobny kod na aktywacje uslugi niz przez EBOK
Post:24 gru 2008, 14:11
autor: martini
30 minut za 9 zł w starej play karcie:
*111*11*1#
ważne przez 30 dni
informacja otrzymana z SMSa od play - uwaga - nie sprawdzalem czy poprawnie działa bo mam jeszcze premię
Post:26 gru 2008, 18:53
autor: user_delete7
dzwoniłem do konsultanta i powiedział że jest to problem techniczny z którym starają się uporać od kilku dni więc narazie pozostaje czekać aż tą usterkę usuną
Post:26 gru 2008, 18:58
autor: Claudec
Jaki to zbieg okoliczności że tanich minut nie można aktywować właśnie w okres świąteczny

Post:26 gru 2008, 19:59
autor: bolek2004
Nie koniecznie, wczoraj aktywowałem bez problemu ten pakiet przez *111#, także niewiem od czego to zależy,może od tego że jak ktoś za dużo razy go aktywuje to się blokuje przez jakiś czas możliwość ponownej aktywacji.
Tak przy okazji dosłownie przed paroma minutami udało mi się aktywować minuty na deser, właściwie odrazu zostały przyznane także jest ok:)
Post:26 gru 2008, 21:03
autor: Claudec
Może tylko raz na miesiąc można to aktywować... Nie znalazłem
regulaminu do tej promocji wiec dokładnie nie wiem.
Post:27 gru 2008, 12:51
autor: piorunek
dzis mamie aktywowałem i działa
Jak można sprawdzić stan mintu na deser?
Post:27 gru 2008, 13:13
autor: mikage1
tak jak minut zbieranych - *102#
Post:27 gru 2008, 13:54
autor: madhunt3r
a czy ktoś się orientuje czy można aktywować Pakiet 30 sms do wszystkich bo też przez ostatnie 2 tyg nie działało to. Niby pisalo ze po 2h powinno byc ale nic nie dostalem.
Post:27 gru 2008, 19:31
autor: tomko111
madhunt3r, w chwili obecnej jest problem z aktywowaniem tego pakietu...
Post:27 gru 2008, 23:08
autor: Pablo-1986
Rozmawiałem dzisiaj z konsultantem i powiedział mi że ta oferta została zawieszona do odwołania, podobnie jak 30sms/3zł
Post:27 gru 2008, 23:46
autor: tomko111
Pablo-1986, a co mają powiedzieć, jeżeli mają problem, a technicy nad nim prawdopodobnie pracują, przeciążenia sieci, problemy z SMSami do Ery.. to początek problemów.

Post:28 gru 2008, 01:41
autor: Pablo-1986
To mnie akurat ominęło.
Post:30 gru 2008, 01:02
autor: express100
piorunek pisze:dzis mamie aktywowałem i działa
Jak można sprawdzić stan mintu na deser?
W (starej) PLAY KARCIE- *102#
W NOWY PLAY na KARTĘ *104#
Claudec pisze:Może tylko raz na miesiąc można to aktywować... Nie znalazłem
regulaminu do tej promocji wiec dokładnie nie wiem.
Można aktywować ile razy się chce, regulaminu nigdy nie było, konsultanci w salonach i pod *500 nic o tym pakiecie nie wiedzą
Pozdrawiam!

Post:30 gru 2008, 01:29
autor: piokuk
Rzeczywiście jest jakis problem z tym pakietem. W przeszłości jego uruchomienie zabierało z reguły kilkanaście sekund. Teraz czekam już kilka minut i nic.
Post:30 gru 2008, 15:20
autor: Claudec
Rzecznik Play napisał na swoim blogu coś takiego:
Kod: Zaznacz całymam pilną prośbę w sprawie pakietów. Potrzebuję konkretny numer na jakim występują problemy z aktywacją. Sprawdzaliśmy, u nas wszystko ok - a bardzo chcemy to spradzić.
napiszcie proszę maila - [email protected]
http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/ ... cznia.html
Post:30 gru 2008, 16:25
autor: user_delete7
no to zabieram sie za napisanie maila do Marcina bo od 2 tygodni nic nie jestem w stanie zalaczyc

Post:30 gru 2008, 16:38
autor: Claudec
Mnie 2 dni temu udało się aktywować pakiet 30sms za 3zl.
Ogólnie problem polegał na tym że *111# nie działało

Post:30 gru 2008, 17:19
autor: piokuk
Napisałem. Zobaczymy co wydumają.
Post:31 gru 2008, 17:33
autor: Claudec
Zerknijcie na ten tekst:
Kod: Zaznacz całyotworzyć na wypadek awarii
30.12.08 godz. 19:54
Nie jest to jeszcze ostateczne stanowisko w temacie pakietów, ale wiadomo już, że obecnie system przyznaje pakiet raz miesięcznie, nie tak jak wcześniej kiedy można było je aktywować non-stop. Błędny jest natomiast komunikat USSD, który wprowadza klienta w błąd - zostanie zmieniony.
Dostałem dziś kilka numerów, za które serdecznie dziękuję. Wszystkie miały już aktywowane pakiety. Czy oznacza to zmiany na stałe, poczekamy, zobaczymy.
A tak apropos modnego ostatnio, chyba z uwagi na brak innych, tematu awarii. Te niestety zdarzają się niestety od czasu do czasu, mimo, że sztab ludzi, u każdego operatora, 24h na dobę robi wszystko by ich unikać. A naprawdę niewiele potrzeba - wczoraj, w Małopolsce, krótka awaria u naszego dostawcy infrastruktury sieciowej i na kilka godzin mieszkańcy Stalowej Woli i okolic mogli mieć problemy. Ale jeżeli pozwolicie nie będę pisał o awariach, tak jak wszyscy w PLAY wolimy koncentrować się nad tym jak ich unikać a jeżeli już wystąpią jak szybko je eliminować.
http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/ ... warii.html