Strona 1 z 1

Plus- sklep internetowy na minus

Post:16 gru 2008, 18:49
autor: Sławek
Witam.

Zauwazylem dosc ciekawa rzecz podczas proby zakupienia MixPlusa. Otoz nie moge przebrnac przez formularz zamowienia, poniewaz: nie mam ani numeru w Plusie, ani numeru stacjonarnego, a taki wlasnie jest wymagany. Dzwonilem na 601 102 601 (bo krew czlowieka zalewa na 022 426 11 60- zanim bym sie doczekal kontaktu z czlowiekiem, stracilbym cala kase z karty na gadanine automatu. Uprzejma pani poinformowala mnie, ze nic nie moze w tej sprawie zrobic, a nastepnie... podala mi adres mailowy tegoz sklepu (sic!). Dodatkowo dowiedzialem sie, ze zanim bede mogl podpisac umowe, musze wyslac im wszystkie potrzebne dokumenty (zawieralem kiedys telefoniczne umowy jako konsultant tele2 i tam rozmowa telefoniczna byla wiazaca- nie trzeba bylo niczego udowadniac). Wiecej z tym zachodu, niz warte te 30zl znizki na telefon. W dodatku predzej swieta mina, a telefon chcialem na prezent. Konkretnie chodzi o SE k800i, ktorego nie ma w cenniku, jaki dostalem w salonie firmowym Plusa. Ogolnie zenada.

Post:16 gru 2008, 18:52
autor: Kaczy
Sławek pisze:nie mam ani numeru w Plusie, ani numeru stacjonarnego, a taki wlasnie jest wymagany.
W salonie też wymagają :)
Ps. Możesz podać numer do znajomych/rodziny/kolegi. W większości przypadków i tak nie dzwonią.

Post:16 gru 2008, 18:57
autor: Sławek
To jest chore dla mnie. Zawieralem z Era juz chyba 4 umowy i takich banialukow nie bylo.