[Plus Mix] Zerwanie umowy i skarga na konsultanta
Post:14 gru 2008, 11:31
Witam wszystkich.
Od 2005 roku jest abonentem Plus (dokładnie Mix), niedawno przedłużyłem sobie ważność konta o 12 zasileń. Przy okazji ostatniej wizyty w salonie nie zostałem poinformowany o ważnych zmianach w ofercie m.in., że przechodzę z Mix III na Mix IV co wiązało się z innymi zasadami dotyczącymi pakietów (chodzi o Tanie Popołudnia i Weekendy – mogę teraz z niego skorzystać raz w miesiącu, wcześniej kiedy chciałem i Darmowy Wybrany Numer w Plusie – dzwoniłem do BOK i okazało się, że musi minąć 30 dni od wygaśnięcia poprzedniego pakietu, dopiero po tym czasie mogę aktywować następny). Czuje się oszukany i chciałbym zerwać umowę z winy sieci, a przy tym złożyć skargę na konsultanta, który moim zdaniem świadomie nie dopełnił swoich obowiązków, a zaznaczam, że dokładnie nakreślałem do czego telefon ma służyć i dalej chcę dalej korzystać z pakietów. Doradźcie do kogo się skierować w tej sprawie i czy mam jakieś szanse aby nie płacić 300 zł kary.
Więcej mnie w Plusie nie zobaczą.
Od 2005 roku jest abonentem Plus (dokładnie Mix), niedawno przedłużyłem sobie ważność konta o 12 zasileń. Przy okazji ostatniej wizyty w salonie nie zostałem poinformowany o ważnych zmianach w ofercie m.in., że przechodzę z Mix III na Mix IV co wiązało się z innymi zasadami dotyczącymi pakietów (chodzi o Tanie Popołudnia i Weekendy – mogę teraz z niego skorzystać raz w miesiącu, wcześniej kiedy chciałem i Darmowy Wybrany Numer w Plusie – dzwoniłem do BOK i okazało się, że musi minąć 30 dni od wygaśnięcia poprzedniego pakietu, dopiero po tym czasie mogę aktywować następny). Czuje się oszukany i chciałbym zerwać umowę z winy sieci, a przy tym złożyć skargę na konsultanta, który moim zdaniem świadomie nie dopełnił swoich obowiązków, a zaznaczam, że dokładnie nakreślałem do czego telefon ma służyć i dalej chcę dalej korzystać z pakietów. Doradźcie do kogo się skierować w tej sprawie i czy mam jakieś szanse aby nie płacić 300 zł kary.
Więcej mnie w Plusie nie zobaczą.
