Strona 1 z 1

[Plus Mix] Zerwanie umowy i skarga na konsultanta

Post:14 gru 2008, 11:31
autor: A.
Witam wszystkich.
Od 2005 roku jest abonentem Plus (dokładnie Mix), niedawno przedłużyłem sobie ważność konta o 12 zasileń. Przy okazji ostatniej wizyty w salonie nie zostałem poinformowany o ważnych zmianach w ofercie m.in., że przechodzę z Mix III na Mix IV co wiązało się z innymi zasadami dotyczącymi pakietów (chodzi o Tanie Popołudnia i Weekendy – mogę teraz z niego skorzystać raz w miesiącu, wcześniej kiedy chciałem i Darmowy Wybrany Numer w Plusie – dzwoniłem do BOK i okazało się, że musi minąć 30 dni od wygaśnięcia poprzedniego pakietu, dopiero po tym czasie mogę aktywować następny). Czuje się oszukany i chciałbym zerwać umowę z winy sieci, a przy tym złożyć skargę na konsultanta, który moim zdaniem świadomie nie dopełnił swoich obowiązków, a zaznaczam, że dokładnie nakreślałem do czego telefon ma służyć i dalej chcę dalej korzystać z pakietów. Doradźcie do kogo się skierować w tej sprawie i czy mam jakieś szanse aby nie płacić 300 zł kary.

Więcej mnie w Plusie nie zobaczą. :evil:

Post:14 gru 2008, 11:44
autor: Kaczy
Łatwo nie będzie. Jak podpisywałeś umowę to mogłeś ją dokładniej przeczytać.
Generalnie Plus nie zgodzi się na zerwanie umowy. Idź najlepiej do kolesia, u którego przedłużałeś umowę i z nim zagadaj na ten temat. Niech on napisze reklamacje. Może pomoże.

Post:14 gru 2008, 12:02
autor: A.
No dobra, w takim razie mam iść do gościa, który wsadził mnie na minę, ma napisać reklamację na siebie? Co do umowy: dostałem jedynie umowę dotyczącą bonusowego zasilenia za 120 zł w zamian za przedłużenie Mixa. Żadnego zdania o przejściu z Mixa III na IV, o pakietach nie wspomnę.

Post:14 gru 2008, 12:34
autor: Kaczy
A. pisze:Żadnego zdania o przejściu z Mixa III na IV, o pakietach nie wspomnę.
Niemożliwe. Z tego co pamiętam to przy każdej takiej umowie widnieje zapis jaka taryfa będzie obowiązywała. A o pakietach to na umowie nie piszą, bo to drugorzędna sprawa.

Post:14 gru 2008, 19:49
autor: mariusz9a
Kaczy pisze:A o pakietach to na umowie nie piszą, bo to drugorzędna sprawa.
Pakiety to promocje a nie usługi, więc dziwne aby była o nich mowa w umowie.

Post:15 gru 2008, 06:53
autor: jablo
Powiem tak. Możesz pisać nawet do samego prezydenta i słać skargi na dealera, ale nic Ci to nie da. Trzeba czytać co się podpisuje. Odeślą Ci standart, ze i owszem, możesz zerwać umowę, ale kosztuje to 300 zł.

Post:30 gru 2008, 09:27
autor: ywis
jablo pisze:Odeślą Ci standart, ze i owszem, możesz zerwać umowę, ale kosztuje to 300 zł.
Od kiedy kara umowna to 300 zł? Ja jak brałem Mixa to zapisane wyraźnie było 600 zł kary w momencie zerwania umowy.

Post:02 sty 2009, 21:31
autor: malika
A. pisze:(chodzi o Tanie Popołudnia i Weekendy – mogę teraz z niego skorzystać raz w miesiącu, wcześniej kiedy chciałem i Darmowy Wybrany Numer w Plusie
przedczytaj dokladnie regulamin uzytkownika mix III - pakiet jest wazny 30 dni i mozesz go tylko raz na 30 dni załaczyc
owszem wielu uzytkownikow właczało go kiedy tylko minuty wygasly ale regulamin mowi jasno raz na 30 dni
wiec nie masz o co sie rzucac

http://plus.pl/oferta_indywidualna/mix/ ... ekendy_st/

a to ze 10 zł nie musiz placic za zmiane taryfy z nizsza stawka za polaczenia do kazdej sieci to jest ok i ze pakiet do wszytskich teraz masz aktywny cała dobe a nie w nocy to tez jest ok
ale ze teraz sytem pilnuje aktywowanych pakietów to juz zleeee

ech narodzie ;)

Post:18 sty 2009, 11:55
autor: ekdar
Moze sama najpierw poczytasz regulaminy: TANIE POPOLUDNIA I WEEKENDY punkt 8 b. uzytkownik mixplusa posiadajacy taryfe mix3 ... kolejny pakiet moze byc aktywowany po uplywie okresu waznosci pakietu lub PO WYKORZYSTANIU JEDNOSTEK Z POPRZEDNIEGO PAKIETU .