Strona 1 z 1
[Orange Mix] Aktywowanie Prezentów i darmowych minut
Post:14 gru 2008, 10:42
autor: paweldomaros
Witam. Przedłużałem umowę przez internet. Dziś jest już nowy okres rozliczeniowy , kwota doładowana na konto, ale prezentów (2) ani darmowych minut do wszystkich sieci (61). Pewnie trzeba to jakoś aktywować, tylko jak? Pozdrawiam Serdecznie

Post:14 gru 2008, 10:45
autor: Kaczy
Wg informacji na aneksie te prezenty samoistnie się włączają od nowego okresu rozliczeniowego po podpisaniu umowy.
Post:14 gru 2008, 10:48
autor: paweldomaros
Też byłem przekonany, że tak powinno być. Ale dzwoniłem pod *500 i żadnego pakietu rozmów ani prezentów nie mam. A może te prezenty i rozmowy sie aktywują do wykorzystania, po tym jak wykorzystam kwotę doładowania?
Post:14 gru 2008, 10:55
autor: Kaczy
paweldomaros pisze:A może te prezenty i rozmowy sie aktywują do wykorzystania, po tym jak wykorzystam kwotę doładowania?
Nie, gdyż one są do wykorzystania w pierwszej kolejności. Więc muszą być od początku.
Zadzwoń do BOK i upewnij się, że Twoja umowa weszła w życie.
Orange - problem z prezentami
Post:27 gru 2008, 14:33
autor: ankaaa
Witam!
Mam problem co do sieci Orange mianowicie przy przedluzeniu umowy bylo pisane ze bede dostawac 3 prezenty za darmo (oferta mix). Jednak na jeden numer nie przydzielono obiecanych prezentow a na drugi tak (przedluzenie 2 numerow). Pod numerem *500 nie mozna uzystac zadnych informacji co do uzyskanych prezentow, jednak na stronie mozna zobaczyc ze sa przydzielone prezenty i ich stan (jednak z aktualizacja danych bywa ciezko). Czy moze brak prezentow za niedlugo sie zmieni? Moze to przez te przerwy swiateczne? Gdzies czytalam ze pakiety nie sa uwzglednianie w swieta. Czy moze jednak warto jest sie przejsc do salonu?
Post:27 gru 2008, 14:41
autor: cesarz
Proponuję zadzwonić na *100.Początki umowy często są trochę niedopracowane przez system.
Post:27 gru 2008, 14:50
autor: mikage1
odpowiem Ci tak - przerwy świąteczne nie mają tu nic do rzeczy, tym bardziej, że orange wprowadziło promocję i wszytskie usługi, które według swoich regulaminów powinny być nieaktywne w święta, były jednak aktywne; co do informacji pod *500 i on-line - tu mogą być pewne problemy; ja mam wprawdzie orange abonament i prezenty w obu tych miejscach są pokazywane, a dane są odpowiednio aktualizowane, ale miałem też usługę "wszyscy w orange 18 extra" - i tu był problem: on-line pokazywał, ze usługa jest włączona, ale nie dało się sprawdzić ilości minut; *500: system informował, że nie ma aktywnych usług dodatkowych (a usługa faktycznie działała) dopiero reklamacja w salonie i on-line spowodowały, że orange poinformowało, że mają problem techniczny i technicy już pracują nad jego rozwiązaniem

- do teraz nie udało im się rozwiązać... więc być może, w mix może być jakis problem np. z prezentami
dlatego myślę, że warto ich przycisnąć (salon, on-line - tam gdzie będziesz mieć ślad na piśmie, że składałaś reklamację)
Post:27 gru 2008, 16:29
autor: cesarz
Ja takie sprawy załatwiam dzwoniąc pod *100. pod *500 można sprawdzić czy prezenty są lub je zmienić.
Post:27 gru 2008, 17:32
autor: gummy_bear
a czy komuś z was działały pakiety darmowe wieczory w święta? bo mi nie!!! Znajomy nawet dostał smsa z przypomnieniem że w święta pakiety są nieaktywne. to jak w końcu było z tą promocją???
Post:27 gru 2008, 19:00
autor: ankaaa
tak ale dzwoniac pod *500 jest komunikat ze nie posiadam prezentow jednak gdy wysle smsa na 1441 (jak na strione) przychodzi zwrotny sms ze prezenty sa juz aktywowane
Post:27 gru 2008, 20:14
autor: Kaczy
Połączyłem tematy.
Swoją drogą niezły bałagan jest w Orange. Mam zbliżone problemy w Mixie.
Co prawda prezenty się aktywowały, ale nie mam możliwości sprawdzenia ile ich wykorzystałem.
Pod *500 po wybraniu opcji odnośnie pakietów słyszę komunikat: "brak dostępu do danych". Na Orange On-line w ogóle nie widzę tych pakietów. A jak wysyłam smsa na numer z regulaminu to wychodzi, że nie mam uprawnień.
Zresztą cyrk jest w regulaminach. Zobaczcie sobie regulamin
Wszyscy w Orange Ekstra. Wchodząc na stronę widać, że pakiet jest przypisany do tej taryfy (nawet mam go włączonego), w regulaminie zaś nie ma wymienionej mojej taryfy

Post:27 gru 2008, 21:06
autor: Orfi
Cóż,Orange ma niedopracowane działanie tych swoich systemów. Miałem podobną sytuację,przy Orange Free Email,usługa włączona a opłaty za transmisję danych były naliczane standartowo. Zgłosiłem 2 reklamacje,jedną pod *100 a drugą w salonie. Podziałała dopiero druga i w ciągu 2 następnych okresów rozliczeniowych oddali kasę pomniejszając kolejne faktury.
Post:28 gru 2008, 19:04
autor: gummy_bear
mi też nie zadziałały darmowe wieczory i weekendy, chciałem coś z tym dzisiaj zrobić ale dodzwonić się nigdzie nie da. a w salonie rozłożyli ręce, bo awaria internetu. ech super prezent dali nie ma co
Post:28 gru 2008, 19:06
autor: paweldomaros
Ale jaja. DAli mi zamiast tego pakietu 400 sms, 80 zł. Ale co za dranie!! Padłem ofiarą manipulacji reklamami ;/ Robią ludzi w konia. Te obiecywane 60 minut co miesiac do wszystkich to ściema i takiego czegos wogole nie ma ;/
Post:28 gru 2008, 19:21
autor: mikage1
paweldomaros pisze:Ale jaja. DAli mi zamiast tego pakietu 400 sms, 80 zł. Ale co za dranie!! Padłem ofiarą manipulacji reklamami ;/ Robią ludzi w konia.
jak sobie policzysz to 80 PLN jest równowartością 400 smsów po 0,20 PLN...
Post:28 gru 2008, 19:38
autor: paweldomaros
Ale ten fragment ze są złodziejami jest do drugiego stwierdzenia, o tych 60 minutach!!! Po prostu brak słów na Orange
Post:28 gru 2008, 20:47
autor: express100
Najgorzej jest zgłaszać reklamację pod *100, bo mówią później, że było to zgłoszenie, lub nie było go w całe, mimo doładowania 25zł, potem 100zł, nie udawało mi się włączyć w NOG "Pogadaj Sobie". Teraz chyba złożę reklamację
Przepraszam za OT, ale problem podobny
Pozdrawiam!

Post:28 gru 2008, 22:16
autor: ankaaa
no ja tam bym sie ucieszyla jak bym dostala 80 zl zamiast pakietu ;D wiesz mozna to wykorzystac do wszystkich sieci ;D a esow to jest az 400 ;D wiec nie jest zle.
no wlasnie mi wszystko dziala jak nalezy na jednym numerze lecz na drugim za to nic ;D co za siec !
Post:29 gru 2008, 08:23
autor: cesarz
W innych sieciach są podobne problemy.Można poczytać

na forum innych sieci . Mi też ginęły środki z konta , usługi nie działały w różnych taryfach ( Jedna Idea, Twój Mix, Nowy Twój Mix itp) po prostu trzeba samemu te problemy rozwiązać. Często później dostawałem w ramach przeprosin różne bonusy .Może system jest tak zrobiony że jeśli nie zadziałało w danym okresie rozliczeniowym, to dopiero zostanie włączone w następnym .Myślę że nie jest tak źle z reklamacją jeśli dzwoni się na *100 , warto zostawić sobie sms-a po tej rozmowie . Kolsuntant podaje swoje imię i nazwisko no i oczywiście czas kiedy załatwiałeś swój problem.Przy następnej rozmowie dobrze jest się powołać na poprzednią rozmowę i z danymi z wcześniejszej reklamacji nie bardzo będą mogli się usprawiedliwić brakiem zgłoszenia.
