Strona 1 z 1

[Orange On-line] Błędne pokazywanie danych konta

Post:04 gru 2008, 21:24
autor: jurak
Witam. Chciałem zapytać, czy to normalne, że na Orange On-line pokazywane są błędne dane?
Aktualnie problem mam z aktualnymi stawkami w NOG. Faktycznie mam 30gr/5gr do Orange, a orange on-line twierdzi, że 60gr jest za minutę.
Gdy przechodziłem jakiś czas temu na NOG, to system tydzień potrzebował, żeby dobrze pokazać plan taryfowy. W jednym miejscu było OK, w innym pokazywało stary plan.
Podobnie też, zaraz po zalogowaniu na stronie (gdzie jest możliwość personalizacji), często wyświetla się, że informacje o stanie środków na koncie są niedostępne.

Czy to już taka przypadłość tego nieszczęsnego serwisu czy jest na to jakaś rada?

Post:04 gru 2008, 21:32
autor: Prezesek
Nie przejmuj się tym ;] Ja mam tak samo, hahhhh u mnie nie pokazuje stanu konta, salda punktów profit itp. LoL Jak ja kocham te moje Orange :))) PozdRoooo

Post:04 gru 2008, 21:35
autor: kowcio
jurak pisze:Czy to już taka przypadłość tego nieszczęsnego serwisu czy jest na to jakaś rada?
Chyba tak. Stawkę najlepiej i najprościej sprawdzisz dzwoniąc do kogoś w Orange i zobaczysz ile Ci pobierze z konta. Tam na on-line czasami takie bzdury wyskakują, że głowa boli. Czasami pomaga odświeżenie strony, czasem należy odczekać jeden dzień i jest ok. Z tym problemem się już spotkałem, tam chyba oni nie aktualizują stawek na bieżąco.
Jakby Ci nie zmienili faktycznie stawek, to dzwoń pod *100 (1 PLN z VAT za całe połączenie), łączysz się z konsultantem i mówisz o sprawie. On sprawdzi w systemie, czy było takie doładowanie (ostatnie), jeśli wszystko się będzie zgadzało, z automatu obniży Ci stawki ;)
jurak pisze:Podobnie też, zaraz po zalogowaniu na stronie (gdzie jest możliwość personalizacji), często wyświetla się, że informacje o stanie środków na koncie są niedostępne.
Ja tak miałem przez ostatni miesiąc, ale teraz już jest ok :P

Mimo wszystko serwis wymagałby większego nadzoru i większej dyscypliny ze strony Operatora. Póki co często serwis ucieka im spod kontroli.

Post:04 gru 2008, 21:50
autor: express100
Na Orange On-line wyświetla mi się zawsze inne dane niż moje, czyli obcych osób np. z mixa 55 lub z abo, co nie powinno się zdarzać bo powinna obowiązywać ochrona danych osobowych :x
15.09.2007 zgłosiłem ten problem, naprawili 17.12.2007, a mi w ramach przeprosin dali stówę, ale i tak od lutego znowu naruszają ustawę o ochronie danych osobowych, a niby między 10-16.10.2008r. mieli o 180stopni zmienić Orange On-line, a dalej to jest nieużytek :?
Pozdrawiam! :-D

[ Dodano: 2008-12-04, 21:52 ]
Reklamuj pod *100, bo pewnie naprawią Ci na chwilkę, dadzą rekompensatę, najlepiej Orange On-line zajmuje się starsza konsultantka ds. pre-paid Agnieszka D....n- ona najszybciej goni tych leni z działu technicznego :P
Pozdrawiam! :-D

Post:05 gru 2008, 11:23
autor: biotyt
Ja też mam trochę do zarzucenia Orange On-line. Liczyłem, że przy przebudowie naprawią kilka rzeczy oraz poprawią ogólnie szybkość działa serwisu. Niestety wyszło jak zwykle.
    Serwis działa powolnie, czasem trzeba klikać kilka razy na przycisk typu "wyświetl" by w końcu pokazało dane, bo zazwyczaj pojawia się błąd pobierania.Korzystam z Orange POP i kilku różnych pakietów. Niestety do tej pory można tam sprawdzić konto główne, promocyjne, pakiet POP Gadane i Grosz za SMS. A co z pakietem MMS, kontem Masz za Staż, pakietem danych?Dodatkowo pakiet POP Gadane jest podawany z niezrozumiałych dla mnie względów w złotówkach, a nie minutach! Przecież to są minuty i nie są zamienne na nic innego. Po co tak kręcić, czy po ludzku nie można podać w minutach?Czasami występuje problem z aktywacjami usług, wyświetlają się błędy i w efekcie użytkownik traci tylko czas bo musi i tak dokonać aktywacji SMS-em.
Podsumowując stare Orange On-line bardziej mi pasowało, nie obciążało tak komputera i przede wszystkim działało. Obecnie korzystam tylko z SMS-ów do aktywacji i sprawdzania stanu pakietów. Powiem jednak, że jest to bardzo uciążliwe, a wszystko dlatego bo ktoś w Orange nawalił i przez tyle czasu nie jest w stanie zrobić wszystkiego jak należy.

[ Dodano: 2008-12-05, 11:34 ]
Bardzo chwaliłem sobie nowe Orange On-line początkowo. Wydawało mi się, że w ciągu tygodnia czy dwóch wszystko zrobią jak należy. Wiadomo, że początkowo zawsze są problemy. Nowe Orange On-line działa jednak już kilka miesięcy, a nie naprawili nawet najmniejszych niedoróbek. I co z tego, że już kilka razy do nich pisałem, że nie ma wszystkich pakietów albo, że stan POP Gadane jest w złotówkach podawany. Nic nie zrobili, konsultanci pewnie dla świętego spokoju odpisują, że dziękują za bardzo trafne uwagi.

W Erze podobnie, znalazłem rażący błąd na stronie internetowej. Przyznali, że rzeczywiście jest błąd, ale nie poprawili od miesiąca.