Strona 1 z 1

[TakTak] Problem z Internetem

Post:26 lis 2008, 20:02
autor: DeCoo
Witam

Kupiłem parę dni temu telefon SonyEricsson K770i i nie mogę połączyć się z Internetem. Używałem też konfiguratora ze strony Ery, ale nadal nie działa. Cały czas pisze Łączenie, a potem wyskakuje błąd.

Bardzo proszę o pomoc.

Post:26 lis 2008, 21:44
autor: biotyt
Wstukaj kod *132*2*1# i naciśnij zieloną słuchawkę by włączyć Era Internet. Możesz też włączyć dostęp do transmisji danych przez biuro iTakTak na stronie internetowej. Po tym Internet powinien już działać.

Jeśli nadal nie będzie działał z konfiguratora pobierz dane do ustawienia manualnego i sprawdź ustawienia ręcznie.

Post:26 lis 2008, 23:45
autor: express100
Ja mam ten sam problem z SE K530i, mam wszystko włączone, ale podobno na SE auto-konfiguracje są kiepskie.
Jak będę jeździł do Reala i do Tesco, i będę miał więcej czasu to wtedy wpadnę do salonu aby mi ustawili, bo tak powiedzieli mi pod *9602 w BOKu, aż dwóch konsultantów.
DeCoo, Tobie też radzę pojechać do Salonu (nigdy nie jedź z telefonem do Punktu Sprzedaży czy do Sklepu Era) Ery.
Ja miałem kiedyś problem z Siemensem MC60, auto-konfiguracje nie działały, konfiguracja ręczna też nie chciała działać, dopiero jak do Salonu Ery do swojej znajomej poszedłem to mi ustawiła i chyba znowu tak zrobię, że do niej pójdę, aby mi SE skonfigurowała.
Pozdrawiam! :-D

[ Dodano: 2008-11-26, 23:48 ]
Możesz spróbować jeszcze pod *9602 zadzwonić i poprosić o przesłanie konfiguracji lub/i pomoc, ale ja gdybym miał podpowiadać to lepiej od razu do salonu, aby nie tracić 2,44zł.

Post:27 lis 2008, 11:18
autor: vinc
Według mnie nie jest włączony transfer danych na koncie, a włączyć możesz przez BOK, w salonie lub tak jak napisał biotyt.
express100 pisze:DeCoo, Tobie też radzę pojechać do Salonu (nigdy nie jedź z telefonem do Punktu Sprzedaży czy do Sklepu Era) Ery.
Ja miałem kiedyś problem z Siemensem MC60, auto-konfiguracje nie działały, konfiguracja ręczna też nie chciała działać, dopiero jak do Salonu Ery do swojej znajomej poszedłem to mi ustawiła i chyba znowu tak zrobię, że do niej pójdę, aby mi SE skonfigurowała.
A co oni inne narzędzia mają do ustawiania netu? Przecież, albo wprowadzają ręcznie lub przez zdalny konfigurator ze strony Ery :wink:

Post:27 lis 2008, 12:23
autor: Natalinka
Należy również pamiętać że Era niedawno wprowadziła ujednoliconą konfigurację zarówno dla użytkowników prepaid jak i postpaid.

Post:29 lis 2008, 21:33
autor: DeCoo
Dzięki.
Wszystko pięknie działa ;)