Strona 1 z 1

[MIXPLUS]

Post:10 lis 2008, 21:50
autor: lennox2
Witam serdecznie.

Czy ktoś z Was orientuje się może, jak wygląda reklamacja telefonu kupionego za pośrednictwem sklepu internetowego Plusa, aktywowanego na zasadach MIXPLUS?!

Chodzi mi o to, że tydzień temu kupiłem żonie SE K800i. Po odebraniu od kuriera i otrzymaniu drogą mailową (po trzech dniach od chwili otrzymania od kuriera!) numeru PIN i PUK, telefon sprawował się bez zarzutu przez 4 dni, po czym... olał współpracę z właścicielką :smt010 . Mozna nim robić zdjęcia, kręcić filmy kiepskiej jakości, grać w gierki, telefon ma cały czas zasięg, ale za żadną cholerę nie można się ani z niego, ani na niego dodzwonić. Resteowałem go wyciągając baterię i kartę SIM, przywracałem ustawienia fabryczne - wszystko na nic - aparat może służyć do wszystkiego, tylko nie do telefonowania i sma-owania.

Tak więc myślę, że muszę go reklamować (chyba że jest to jakiś typowy objaw i ktoś z Was wie, jak przywrócić jego funkcjonalność?). Gdybym go kupił w "normalnym" punkcie, sprawa byłaby prosta - ładuję telefon w pudełko, pudełko pod pachę i ruszam do punktu Plusa zgłosić reklamację. Ale w moim przypadku, kiedy telefon i aktywacja została zakupiona w sklepie internetowym?

Może mi ktoś pomóc?

Pozdrawiam serdecznie.

Post:10 lis 2008, 21:58
autor: Kaczy
lennox2 pisze:Gdybym go kupił w "normalnym" punkcie, sprawa byłaby prosta - ładuję telefon w pudełko, pudełko pod pachę i ruszam do punktu Plusa zgłosić reklamację. Ale w moim przypadku, kiedy telefon i aktywacja została zakupiona w sklepie internetowym?
Działa to tak samo :) Idziesz do dowolnego salonu Plusa z karta gwarancyjną i fakturą i zostawiasz telefon. Oni go wysyłają i jak telefon wróci Ty go odbierasz.
Ewentualnie jeśli w Twoim mieście serwis SE to możesz go zostawić bezpośrednio w serwisie.

Post:11 lis 2008, 09:05
autor: ywis
Ja jeszcze bym sprawdził jak będzie się zachowywał na innej karcie sim, jeśli będzie ta sama reakcja, to wtedy do salonu i na serwis.