Strona 1 z 2
Problemy z 36.6 / MixPlus - ogólna awaria wybranych numerów
Post:10 lis 2008, 20:56
autor: hainasz
Od godz 19:30 mam problem z 36.6 podobnie dwóch znajomych.
Objawy:
Zasięg na telefonie pełny. Sprawdzanie konta kodem *100# "Odp. sieci nie rozpoznana"
Połączenia i SMSy
- połączenia wychodzące - dowolny numer: po ok 5 s. słychać sygnał zajętości
- połączenia przychodzące - dowolny numer: po ok 5 s. słychać sygnał zajętości
- SMS wychodzący - niemożliwe - wyskakuje komunikat: "Nie wysłano spróbuj ponownie"
- SMS przychodzący - można normalnie odbierać SMSy
Ja i znajomi korzystamy z telefonu w Siemianowicach Śląskich. Proszę o informacje innych użytkowników 36.6 czy mają problem. Awarię zgłosiłem po 40 min czekania na połączenie z nr Simplus.
Post:10 lis 2008, 21:04
autor: mariusz9a
Awaria dotyczy również niektórych numerów z taryfą MixPlus4. Dodatkowo nie da się doładować konta.
U mnie akurat mój numer z Mix4 działa bez problemów.
Post:10 lis 2008, 21:06
autor: biotyt
Simplus podobno też leży. Może to nowa platforma systemowa padła. Czyżby powtórka sprzed niecałych dwóch lat? Właśnie od problemów z doładowaniem się zaczęło.
Post:10 lis 2008, 21:09
autor: hainasz
Nasze już działają uff

Post:10 lis 2008, 21:31
autor: plusteczek
Stargard Szczeciński
U mnie nie działają dwa telefony mixplusa takie same objawy co u kolegi powyżej co korzysta 36.6 Juz reklamacja złozona do bok przez e-mail
Post:11 lis 2008, 10:38
autor: martini
miałem wczoraj takie same objawy w mixplusie 4 na podkarpaciu, na szczęście koło godziny 20.30 wszystko wróciło do normy
Post:11 lis 2008, 10:53
autor: Prezesek
U mnie występowało to samo, między 20 a 21 później wszystko już działało.
Post:11 lis 2008, 10:55
autor: michalek94
Ja miałem to 2 dni temu w Lublinie... Ale tylko przez 20minut
Post:11 lis 2008, 11:05
autor: MadzikS
W okolicach Krakowa wszystko dzialalo i dziala bez problemu, w mixie3 i 36,6
Post:11 lis 2008, 12:57
autor: ewelina86
michalek94 pisze:Ja miałem to 2 dni temu w Lublinie..
też w Lublinie,
ale tylko przez niezauważalną chwilę.

Post:12 lis 2008, 14:36
autor: taktakowiec
W Elblągu od 19:30 do 21:00 leżało wszystko

Post:06 maja 2009, 10:14
autor: wojtekpolska
Znowu 36i6 leży nie można wysłąć SMS i zadzwonić;/;/ 2009-05-06 godzina 10:15. Pare dni temu sytuacja sie powturzyla wtedy nawet 9 godzin nie działała sieć

Post:07 maja 2009, 08:53
autor: Spioszek
Ja 2 dni temu w 36i6 nie mogłem kupić Gadki Szmatki na 24 godziny...
Widać jakieś problemy techniczne mają
Post:08 maja 2009, 18:06
autor: Rambus
No niestety ta platforma na której jest 36i6 oraz mixplus4 stwarza problemy.
Na początku jak mixa na nią przenieśli było źle: problemy ze zliczaniem doładowań do kontraktu, brak możliwości wysyłania sms na wybrany numer, zdarzyło się nawet totalne padnięcie rozmów i sms jednego wieczora.
Nie wspomnę już o innych problemach, jak częste kilkudziesięcio minutowe braki możliwości aktywowania pakietów.
Po jakimś czasie (mniej więcej do konća 2008r końca stycznia 2009) nad wszystkimi problemami zapanowali jakoś.
Lecz od kilku dni ja np. mam problem z smsem o stanie pakietów czy stanie wybranego numeru lub poczty głosowej.
Wysyłam odpowiedni kod - dostaję że złoszenie przyjęte i czekam, no właśnie czekam od 2 - 3 do nawet 8-9 godzin na odpowiedz a i tak np. info o pakietach to jeden sms z dwóch które powinny przyjść. Oczywiście wszystko inne działa - normalnie wysyłam i dostaję smsy oraz dzwonie.
Widać, że albo się platforma pracownikom Polkomtela wymyka spod kontroli, albo pracownicy Polkomtela się tak znają. Chociaż generalnie i tak jest lepiej niż było na początku

Post:08 maja 2009, 20:00
autor: dominik920
Natomiast u mnie w okolicach Krakowa Plus śmiga jak należy, żadnych awarii i jak na razie zero problemów dodam że korzystam z platformy Simplus Twój Profil , tej samej co 36i6.
Post:08 maja 2009, 20:20
autor: bolek2004
Może to trochę nie na temat ale z tymi platformami to plus już przegina, odkąd przeniosłem sim+ na "nową platforme" że się stan konta wyświetla kodem ciągle były jakieś problemy, potem ta sławna awaria platformy gdzie część numerów po odłączali, reszcie kasa z konta ubyła było to parę lat temu. Z tego co piszecie to nawet przejście na tą najnowszą platformę też dużo nie pomaga. Widać plus nie potrafi sobie poradzić z tym. Minęło już kilka lat i do tej pory jest lipa. Mnie zraziło do sim+ właśnie działanie platformy, i wreszcie przeniosłem nr do innej sieci i teraz wiem to było słuszne.
Post:08 maja 2009, 20:28
autor: dominik920
Jak widać to że Plus jest największą siecią w Polsce wcale nie świadczy o tym że nie mają problemów które w szczególności dotyczą klientów pre-paid.
Post:08 maja 2009, 21:12
autor: mariusz9a
Rambus pisze:Widać, że albo się platforma pracownikom Polkomtela wymyka spod kontroli, albo pracownicy Polkomtela się tak znają. Chociaż generalnie i tak jest lepiej niż było na początku
Obsługa techniczna Inteca leży. Pracownicy Plusa sie nie zajmują ta awarią. Od początku były problemy. Problem jest ciągle z softem :-/ Serwis jak widać nie może sobie z tym poradzić. Podobno hardware Alcatela działa poprawnie a ciągle oprogramowanie pada. Czemu? (???) Sam Intec (jak widać) nie może sobie z tym poradzić.
Tutaj należy zauważyć że system wylatuje zawsze przy wejściu do obsługi nowej taryfy - MixPlus4 - platforma się sypie; Sami Swoi - platforma się posypała; Twój Profi - jak widać się sypie.
Post:09 maja 2009, 00:06
autor: Rambus
Odkąd jest Mix4 to tak poważnie mówiąc już w tej chwili i nie wdając się w szczegóły to miałem tylko jeden poważniejszy problem.
Resztę dało się przeżyć, były bardzo szybko naprawiane i nie występowały już po raz kolejny. I to jest chociaż takie drobne pocieszenie.
Generalnie to jednak narazie nie widzę potrzeby zmiany operatora po skończeniu mixa, bo takie rzeczy owszem i wkurzają, lecz nie jest to powód bym zmieniał dość korzystną dla siebie taryfę (gadam głównie z jednym numerem).
Post:09 maja 2009, 18:34
autor: Spioszek
Ja dzisiaj znowu nie mogłem aktywować darmowego nr na 24 h:(, pisało żebym spróbował póżniej.
Wy też tak macie?
Okolice Wrocławia... ale to chyba najmniej istotne...