ewelina86 pisze:Cytat:
dalej żądaj wysłania pisma
nie mam pojęcia na jakich zasadach odbywa się to w Play, ale odpowiedzi na reklamacje z Orange są zawsze wysyłane pisemnie i nie ma konieczności ich żądania, bo to jest oczywiste

- jak mogłabyś zauważyć jestem
również w Orange. Oczywiście, ale mi nie chodziło o odpowiedź na reklamaję tylko o pismo, w którym będzie coś w stylu "przebiegu sytuacji z tą blokadą", że dnia X wysłano SMS z ostrzeżeniem, dnia Y zablokowano konto, dnia Z odbyła się rozmowa z konsultantem np. Nowakiem, który nie odblokował numeru mimo iż stwierdził, że wszystko jest w porządku z doładowaniami itp. itd.
Wielokrotnie muszę się z nimi (Orange) użerać i czasami proszę o przesłanie mi pisma na jakiej podstawie (jaki punkt regulaminu) i kto coś takiego zrobił- co prawda tylko raz mi się udało, że wysłali coś takiego, ale się zdarzyło. Potem przyszło drugie pismo, że przepraszają za "zaistniałą sytuację" i przyznali jakąś rekompensatę- było to ~rok temu.
ewelina86 pisze:express100 napisał/a:
osoby która podjęła decyzję o blokadzie
jakiej osoby?

to system pewnie coś zawalił i poblokował telefony.
Tu mogę przyznać rację bo nie do końca o to mi chodziło.
Tredan dzwonił kilka razy pod *100- a więc KTOŚ (człowiek) nie podjął decyzji o odblokowaniu, a powinien, bo tredan doładowywał konto.
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2008-11-17, 00:10 ]
Teraz czytam to co napisałem i jakoś mi się trochę to nie "klei" (?), ale za to oczy już się zamykają

, myślę, że chociaż trochę jest to zrozumiałe.