Strona 1 z 1

[Tak Tak- Happy] *103*1# i *103*3# -dziwne rzeczy...

Post:06 lis 2008, 23:58
autor: express100
Dopiero 6.11 zabrali wymienność na smsy w pakiecie *103*3#
Jak sprawdzałem stan minut rano to pisało mi tak:
"Tak Tak: Masz 124 minut do sieci Era i stacjonarnych, ważnych do 26.11.2008"- Erę mam włożoną do SE K530i- po wpisaniu kodu nic nie pikało.

A teraz pika i pisze: "Tak Tak: Masz 124 minut do sieci Era i stacjonarnych, ważnych do 26.11.2008.
8. Powrot
Odpowiesz?
OK Nie"

A po 30s. wyświetla się: "Era. Przepraszamy usluga chwilowo niedostepna. Prosimy sprobowac pozniej. A10N"

To samo się zrobiło przy kodzie *103*1# (SMSy i MMSy za grosze):
Było:
"Tak Tak: Masz jeszcze do wykorzystania 348SMS lub 58MMS. Pakiet jest wazny do 11.11.2008"
Jest: "Tak Tak: Masz jeszcze do wykorzystania 348SMS lub 58MMS. Pakiet jest wazny do 11.11.2008.
8. Powrot
Odpowiesz?
OK Nie"

Po ok.30s. pojawia się:"Era. Przepraszamy usluga chwilowo niedostepna. Prosimy sprobowac pozniej. A10N"

Z kolei w piątek wyświetlał się napis:
"Ten numer nie nalezy do TAK-TAK"

A wczoraj (8.11) i dziś pojawiał się taki tekst:
"Era: Funkcjonalnosc niedostepna.[7]"

Sieć Era od piątku informuje pod numerami *9797 oraz *9602 o problemach z kodami ekspresowymi, nad naprawą których pracują specjaliści i o tym, iż stan konta, pakietu tanich minut i SMS-ów, SMS-ów i MMS-ów za Grosze oraz Pakietu lojalnościowego i 30 minut oraz innych środków promocyjnych lub z pakietów można sprawdzić pod *9797 lub *9602 wybierając z klawiatury 5
Mam nadzieję, że Era szybko naprawi tą usterkę.

Np. kod *102# działa tak samo jak dawniej.
Sorry za tyle pustego miejsca ale musiałem tak zrobić, aby było czytelnie :D
Pozdrawiam! :-D

Post:08 lis 2008, 09:28
autor: krystian1022
mają awarię...
takie info się uzyskuje dzwoniąc na 9602 ...