Strona 1 z 2

[Nowe Orange Go] Nie dostaje smsa podsumowyjącego połączenie

Post:05 lis 2008, 09:43
autor: TheCrow
Witam,
Od 3 listopada 2008 po zakończeniu inicjowanego przeze mnie połaczenia nie dostaję smsa podsumowującego, z kosztem rozmowy, informacją o stanie i ważności konta. W sumie jest mi to potrzebne i nie wiem, czy to tylko problem u mnie, czy też globalny. Może coś namieszałem w ustawieniach telefonu albo w Orange on-line, ale tego się chyba nie da wyłączyć samodzielnie.
Proszę o pomoc i dziekuję.

Post:05 lis 2008, 10:11
autor: Kaczy
A czy za każdym razem się tak dzieje, czy czasami?
Raporty nie przychodzą jeśli wykonujesz połączenia, za które kasuje z jakiś promocji (konto bonusowe - np. masz za staż itp.).

Post:05 lis 2008, 10:14
autor: TheCrow
Pieniądze schodzą z konta głównego, nie mam żadnych środków promocyjnych. SMS mimo wszystko nie przychodzi.

Post:05 lis 2008, 10:25
autor: biotyt
Dobrze by było gdyby Orange umożliwiało włączenie/wyłączenie tej usługi. Standardowo każdemu przychodzą takie SMS-y jeśli połączenie było płatne z konta głównego. Mnie osobiście one denerwują. Wystarczy mi czas rozmowy wyświetlony w telefonie na koniec rozmowy. Dla Orange z resztą też by było korzystniej gdyby takie SMS-y standardowo nie przychodziły.

Post:05 lis 2008, 11:15
autor: DejwiD
1. *124*# i zielona sluchawka polaczenia
2. polaczenie do orange
3 *124*# i zielona sluchawka

jezeli 1 = 3 to jednak masz jakąś promocję. jezenie 1=/=3 to sprawdz ustawienia skrzynki smsów. wykasuj pare esów bo może zapchałeś ją. przełóż jeszcze kartę do innego telefonu. jezeli nic nie pomoże to kontakt z operatorem.

Post:05 lis 2008, 11:34
autor: TheCrow
DejwiD pisze:wykasuj pare esów bo może zapchałeś ją
Skrzynka jest prawie pusta.
DejwiD pisze:jezeli nic nie pomoże to kontakt z operatorem
Właśnie zadzwoniłem do BOKu, mają sprzwdzić. Usługi tej nie da się wyłaczyć, więc jest pewne zdziwienie.

Dziękuję za chęć pomocy, ale gdyby ktoś jeszcze miał jakiś pomysł to proszę sie nim podzielić.

Post:05 lis 2008, 13:33
autor: DejwiD
wyłącz i włącz telefon. przełóż SIM do innego telefonu :)

Post:05 lis 2008, 14:26
autor: JayCee
Jeśli pojawiło Ci się to od poniedziałku, to jutro powinno być już OK ;-)

Post:05 lis 2008, 14:38
autor: babeo
DejwiD, a tak na marginesie jest szansa na wprowadzenie usługi wyłączającej te przychodzenie smsów z kosztem rozmowy?

Post:05 lis 2008, 14:40
autor: TheCrow
DejwiD pisze:wyłącz i włącz telefon. przełóż SIM do innego telefonu
Niestety, nie działa.
JayCee pisze:Jeśli pojawiło Ci się to od poniedziałku, to jutro powinno być już OK
Świetnie, a moge się dowiedzieć, na jakiej podstawie tak twierdzisz?

Post:05 lis 2008, 14:48
autor: JayCee
Na podstawie znanych mi informacji i to powinno Ci do jutra wystarczyć ;-)

Post:05 lis 2008, 14:59
autor: TheCrow
W takim razie zaufam Twojej wiedzy. Dzięki :)

Post:05 lis 2008, 15:56
autor: JayCee
Spróbuj, powinno już być OK.

Post:06 lis 2008, 08:55
autor: TheCrow
Parę minut przed 18 wszystko wróciło do normy. Dostałem też smsa z BOKu Orange, że "usterka" została usunięta.

Post:09 lis 2008, 18:49
autor: user_delete10
Podłącze się i pozwolę zapytać was czy konto w pre-paidzie można w Orange doładować tym kodem *125*kod doładowujący#. Mam napisany tenże kod w instrukcji w sekcji o połączeniach międzynarodowych,czyli jakby można było go wykorzystać tylko w przypadku doładowania za granicą.Gdzie indziej znów widziałem, że można z niego skorzystać tylko jeśli mamy kartę zdrapkę.W ten sposób rozumiem, że gdy pani w kiosku wydrukuje mi ten paragonik to nie doładuję konta kodem *125*. Jak jest więc?

Post:09 lis 2008, 18:57
autor: kowcio
Nie, można sobie tak doładowywać. Doładujesz sobie konto w ten sposób tak samo jak pod *500... Ja od bardzo dawna w taki sposób doładowuje i jest wszystko ok ;)

PS. Teraz chyba na tych nowych zdrapkach jest już napisane, że w taki sposób też można już doładowywać. Nie jestem pewny, ponieważ ja bardzo rzadko ładuję telefon ze zdrapek.

Post:11 lis 2008, 13:06
autor: ewelina86
biotyt pisze:Dobrze by było gdyby Orange umożliwiało włączenie/wyłączenie tej usługi. Standardowo każdemu przychodzą takie SMS-y jeśli połączenie było płatne z konta głównego. Mnie osobiście one denerwują.
no dobrze, więc warto zgłaszać takie sugestie Orange,
jeśli uzbiera się sporo osób, które zasugerują wprowadzenie usługi podsumowania po połączeniu jako ruchomej, czyli możliwość modyfikacji poprzez sms, on-line, czy bok, to zostanie wprowadzone.

Więc, albo [email protected],
albo *100.
z info tudzież pytaniem, czy są jakieś perspektywy z tym związane. :wink:

Post:11 lis 2008, 13:14
autor: biotyt
ewelina86 pisze:no dobrze, więc warto zgłaszać takie sugestie Orange,
jeśli uzbiera się sporo osób, które zasugerują wprowadzenie usługi podsumowania po połączeniu jako ruchomej, czyli możliwość modyfikacji poprzez sms, on-line, czy bok, to zostanie wprowadzone.
Składałem takie sugestie ze dwa miesiące temu. Uzbierało się ich trochę więc postanowiłem do nich napisać. Napisałem m.in. o tych SMS-ach po połączeniu jak też o pewnych "niedoróbkach" w Orange On-line - do tej pory nie ma możliwości kontrolowania stanu wszystkich pakietów jakie ma się aktywne na koncie. Nie wiem też czyim wymysłem jest podawanie stanu pakietu POP Gadane w złotówkach już od dłuższego czasu. System bilingowy może to widzi jako pakiet 19,50zł wykupiony za 6zł i rozliczany po 0,65zł/min (czyli 30 min), ale na stronie powinien być podawany w minutach i sekundach. W końcu użytkownik kupił pakiet minut i to jest bardziej wymowne, przecież nie może tych minut zamienić na coś innego.

Post:11 lis 2008, 13:32
autor: ewelina86
biotyt pisze:Składałem takie sugestie ze dwa miesiące temu
heh,
spokojnie,
a zeby weszla jakas zmiana potrzeba sugestii kilku tysiecy a nie jednostek.
I tymczasem uzbieralo sie przez rok bardzo duzo zgloszen klientow ktorzy nie sa zadwoleni z dzialania pewnej bardzo istotnej dla uzytkownikow na karte uslugi 8) i juz niebawem - podejrzewam - ze do konca nawet tego roku zmienione zostaną jej warunki.
Wiec przede wszystkim potrzeba czasu i pomocy ze strony klientów.
Dlatego o tym mowie, gdyz wprowadzanie zmian w juz istniejacych uslugach to sa chorobliwe koszty i zanim do czegos dojdzie musi byc pewnosc ze potencjalny Kowalski bedzie w pelni usatysfakcjonowany. :-)

Post:11 lis 2008, 14:48
autor: biotyt
ewelina86 pisze:
biotyt pisze:Składałem takie sugestie ze dwa miesiące temu
heh,
spokojnie,
a zeby weszla jakas zmiana potrzeba sugestii kilku tysiecy a nie jednostek.
I tymczasem uzbieralo sie przez rok bardzo duzo zgloszen klientow ktorzy nie sa zadwoleni z dzialania pewnej bardzo istotnej dla uzytkownikow na karte uslugi 8) i juz niebawem - podejrzewam - ze do konca nawet tego roku zmienione zostaną jej warunki.
Wiec przede wszystkim potrzeba czasu i pomocy ze strony klientów.
Dlatego o tym mowie, gdyz wprowadzanie zmian w juz istniejacych uslugach to sa chorobliwe koszty i zanim do czegos dojdzie musi byc pewnosc ze potencjalny Kowalski bedzie w pelni usatysfakcjonowany. :-)
Rozumiem, że sugestie muszą być zgłoszone przez większą grupę osób by Orange się tym zajęło. Szczególnie jeśli wiąże się to z poważniejszymi modyfikacjami. Sądzę jednak, że oczywiste błędy typu podawanie POPGadane w złotówkach a nie w minutach powinny być nawet po jednym zgłoszeniu usuwane. Wystarczy tylko odpowiedni krótki skrypt przeliczający. Przecież to logiczne, że skoro użytkownik kupuje minut w pakiecie to stan powinien być wyrażony w minutach.

[ Dodano: 2008-11-11, 14:56 ]
ewelina86 pisze:I tymczasem uzbieralo sie przez rok bardzo duzo zgloszen klientow ktorzy nie sa zadwoleni z dzialania pewnej bardzo istotnej dla uzytkownikow na karte uslugi 8) i juz niebawem - podejrzewam - ze do konca nawet tego roku zmienione zostaną jej warunki.
Niech zgadnę... Wzajemne wykluczanie się usług Ty i 3 oraz POPGadane :D