Strona 1 z 1

Samozmieniająca się taryfa w Play.

Post:14 wrz 2008, 21:19
autor: Marens
Założyłem mamie konto w Play24, miała do tej pory "Starą Play Kartę". Patrze w usługi i aktywna taryfa "Nowa Play karta". Jestem na 100% pewny, że nikt nie zmieniał taryfy.

Po kilku telefonach na *500 pozwolę sobie pochwalić Błękitną linie TP.
Dowiedziałem się, że mam już od początku "Nową Play Kartę", tj. 10.01.08. Gdy powiedziałem, że to jest niemożliwe bo "Nowa Play Karta " wyszła 3.05.08 oraz do tej pory dostawałem gratisowe złotówki przy doładowaniu to wszyscy konsultanci zaczęli kłamać.

1) Jak wywalczyć stare warunki?
2) Jak otrzymać informacje kiedy i w jaki sposób została zmieniona taryfa?

Post:14 wrz 2008, 21:38
autor: przemek910
teoretycznie masz Nową Play Kartę, a jak to wygląda w praktyce?

Post:14 wrz 2008, 21:47
autor: vinc
Jeśli nikt nie zmieniał taryfy to pozostaje tylko reklamacja i to najlepiej w formie pisemnej. Jeśli chodzi o BOK Play'a to najlepiej pominąć, a pismo natychmiast wysyłać.

Post:14 wrz 2008, 21:55
autor: aree1987
Jezusku masz stara taryfę!!! Jakbyś miał nową to by pisało NOWY PLAY NA KARTĘ też mam taryfę Nowa Play Karta ale to jest stara tylko z 1000smsów do wszystkich sieci! :D

Post:14 wrz 2008, 22:28
autor: Dworek
Dokładnie tak jak napisał aree1987 stara oferta nazywa się "Nowa Play Karta" :roll: . Sam korzystam ze starej taryfy i u mnie też w Play24 widnieje "Nowa Play Karta", a więc wszystko jest u Ciebie w porządku :D

Post:14 wrz 2008, 22:36
autor: Marens
Faktycznie, jest stara oferta Play, zmyliła mnie nazwa.