Strona 1 z 1

[Mixplus] Problem z usługą Wybrany numer

Post:04 wrz 2008, 13:42
autor: ppaulinaa89
wykupuje pakiet "wybrany numer" i przez ok 2tyg wszystko działa ja należy, po czym dzwonie kolejny raz na dany numer i nagle okazuję się, że pobrało pieniądze za połaczenie, a termin ważności teoretycznie jeszzcze nie upłynął. choć jak sprawdzam czy pakiet jest aktywny to go nie ma. i to jest tak już drugi raz, za pierwszym razem pakiet sam się wyłączył po ok 10 dniach, teraz po ok 2tygodniach. wczensiej przez ok pół roku pakiet wykupowany był co 30dni i nie było żadnych problemów.co może być nie tak? czy jest szansa, że sieć zwróci pieniądze za pakiety i za rozmowy ktorę powinny być darmowe?za to łącznie pobrało ok 50zł.

Post:04 wrz 2008, 14:33
autor: basiulenkaa
Zadzwoń do BOK-u i żądaj zwrotu pieniędzy :)

2601.