Strona 1 z 1

Era TakTak / GPRS

Post:21 sie 2008, 19:39
autor: rafwoj
Witam

Aktywowałem dziś numer TakTak, wykonałem pierwsze płatne połączenie, mam już wyznaczony okres aktywności konto itp.

Niestety nie mogę aktywować GPRS. W serwisie iTakTak w ogóle nie ma takiej pozycji.

Tak to teraz wygląda:

Obrazek


Pod numerem 9797 próba aktywacji Internetu kończy się komunikatem "Błąd w systemie"


Czy: mam się uzbroić w cierpliwość i czekać, aż SAMO się pojawi / naprawi
czy już mam ich atakować?


Pozdrawiam wszystkich chętnych do pomocy
rafwoj

Post:21 sie 2008, 20:05
autor: przemek910
rafwoj, sproboj wpisac ten kod *132*7*1# i zatwierdzic tak jakbys nawiazywal polaczenie.

Ten kod wlacza usluge GPRS w TT.

Post:21 sie 2008, 20:20
autor: Wiktor74
Mam już dość długo TT i z tego co pamiętam to wystarczyło skonfigurować telefon odpowiednio ze strony ery i potem wykupić pakiet OMNIX MAX (5MB za jedyne 5zł za m-c :/ )
i patrzeć jak szybko się pakiet kurczy aż znika całkowicie a potem już patrzeć jak znikają pieniądze z konta ;)
w konfiguratorze oczywiście wybierz bluconnect

http://www.era.pl/pl/indywidualni/telef ... nfigurator

Post:22 sie 2008, 09:09
autor: aga
Przez i-boa też można aktywować GPRS. Wystarczy się zalogować na swoim koncie, potem zakładka usługi i zaznaczyć GPRS(WAP/Internet).

Post:22 sie 2008, 10:53
autor: przemek910
aga pisze:Przez i-boa też można aktywować GPRS. Wystarczy się zalogować na swoim koncie, potem zakładka usługi i zaznaczyć GPRS(WAP/Internet).
aga, przeciez rafwoj, wlasnie pisze, ze nie moze wlaczyc poprzez Iiboa tej uslugi ;) nawet screnna zalaczyl :)

Post:22 sie 2008, 13:02
autor: aga
przemek910 pisze:aga, przeciez rafwoj, wlasnie pisze, ze nie moze wlaczyc poprzez Iiboa tej uslugi ;) nawet screnna zalaczyl
To dziwne, bo ja nie widzę żadnego wklejonego zrzutu. Mam tylko sam tekst.
EOT

Jeżeli usługa nie działa przez i-boa ani telefon, to być może ma to jakiś związek z przeprowadzaną przez długi weekend przerwą techniczną albo po prostu mają jakąś awarię.

Sprawdziłam na swoim koncie i ja mam w usługach GPRS.
Obrazek

Post:22 sie 2008, 18:40
autor: Artur051
Ja przed chwilą sprawdziłem w iboa i 9797 i moge włączyc/wył. Radziłbym Ci skontaktowac się z biurem obsługi klienta, gdyż na twoim koncie najprawdopodobniej wystąpił błąd systemu lub się przyciął.

Wszelkie błędy i prace nad siecią w PTC najwyraźniej wskazują, że siec jest przygotowywana powoli do rembrandingu.

Pozdrawiam,
Arth