Strona 1 z 1

[sim+]Zasilenie teleprzelewem a odblokowanie połączeń

Post:16 sie 2008, 23:17
autor: znal
Na pewnym numerze sim+ były zablokowane połączenia wychodzące z powodu debetu, ale okres ważności jeszcze nie upłynął.
Po zasileniu teleprzelewem saldo się zwiększyło prawidłowo, ale połączenia wychodzące nie zostały odblokowane. Blokada zeszła dopiero po dobrych parunastu godzinach od doładowania :? Przy zasileniu telekodem OIDP zawsze blokada schodziła natychmiastowo.

Pytanie: Czy to jest normalna sytuacja, że trzeba aż tyle czekać, czy akurat pechowo trafiłem?
Może ktoś już robił takie doładowanie? Mi się nigdy wcześniej nie zdarzyło robić teleprzelewu przy ważnym koncie z ujemnym saldem.

Post:17 sie 2008, 00:29
autor: express100
Pechowo trafiłeś po prostu- jak miałem SIM+ to robiłem z 10x teleprzelewy przy koncie ujemnym i przy dwóch miałem to co Ty miałeś teraz- czyli to od pecha zależy

Post:17 sie 2008, 10:39
autor: Wiktor74
Zdarzyło mi się doładowywać teleprzelewem ważne konto z ujemnym stanem i nic to nie dało. Pani w punkcie Plusa powiedziała że trzeba doładować kodem żeby odblokować wychodzące. Po zasileniu konta 5zł, konto zostało odrazu odblokowane:)
Tylko teraz nie rozumiem:
Czy tobie blokada zeszła po parunastu godzinach po teleprzelewie czy po kodzie?
Jeśli po teleprzelewie to pani w Plusie była "kompetentna inaczej"?
A jeśli po kodzie to rzeczywiście miałeś pecha :mrgreen:
Chociaż w tamtej sytuacji odblokowanie było potrzebne na już więc oczekiwanie choćby jedną godz to było o jedną godz za długo :-D

Post:17 sie 2008, 10:42
autor: mariusz9a
znal pisze:Na pewnym numerze sim+ były zablokowane połączenia wychodzące z powodu debetu, ale okres ważności jeszcze nie upłynął.
Wiktor74 pisze:Jeśli po teleprzelewie to pani w Plusie była "kompetentna inaczej"?
To się chyba wyjaśniło? ;-)

Post:17 sie 2008, 12:47
autor: znal
mariusz9a pisze:
Wiktor74 pisze:Jeśli po teleprzelewie to pani w Plusie była "kompetentna inaczej"?
To się chyba wyjaśniło? ;-)
Dokładnie.
Ciekawe czy złożenie reklamacji coś by dało w przypadku takiego opóźnionego odblokowania?

Post:17 sie 2008, 12:56
autor: Wiktor74
No nie wiadomo o co by można było poprosić w ramach rekompensaty...
Jakąś kwotę na konto?
Przedłużenie ważności konta?
Jakiś pakiecik?
- ciężko stwierdzić :roll:

Post:17 sie 2008, 19:29
autor: mariusz9a
znal pisze:Ciekawe czy złożenie reklamacji coś by dało w przypadku takiego opóźnionego odblokowania?
A co o tym mówi regulamin? Polkomtel nie ma w takim przypadku 24h na odblokowanie konta? Bo jeśli tak to wyrobili się w regulaminowym czasie i możesz krzyczeć na nich bezskutecznie...

Post:17 sie 2008, 20:52
autor: znal
Chyba masz rację, oto fragment regulaminu:
http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_dla_uzytkownikow.pdf §6 pisze:5. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług dostępnych dla Użytkowników w sieci POLKOMTEL,
Użytkownikowi przysługuje odszkodowanie w formie kary umownej w wysokości 1/60 średniego użycia miesięcznego.