WPmobi - problemy
Post:08 lip 2008, 18:36
Witam
Chcialbym przestrzec wszystkich czytelnikow forum przed ta "najbardziej internetowa" siecia komorkowa. Ponad przeslo tydzien temu zamowilem starter, ktory otrzymalem w miare szybko, jednak na tym skonczyly sie mile doswiadczenia. Po aktywacji karty mialem otrzymac mozliwosc zalozenia profilu na ich stronie, w celu zarzadzania kontem (np. bezplatna zmiana taryfy) i kontroli konta. Niestety do dzisiaj po wielu bojach z biurem oblugi nie moge sie "doprosic" o taka mozliwosc. Kazda proba zalozenia profilu zwraca komunikat o nieprawidlowym numerze PUK. Po pierwszym kontakcie z biurem otrzymalem informacje, ze moj numer PUK jest poprawy i mam troche poczekac. Nastepny kontakt: "numer telefonu nie zostal jeszcze dodany do bazy i prosze probowac jutro". W soboty i niedziele biuro nie dziala (!!!), wiec napisalem maila czekajac na odpowiedz. Ze wzgledu na brak jakiejkolwiek reakcji zadzwonilem po raz trzeci w poniedzialek i pani poinformowala mnie, ze zglosi problem (tak jakby po wczesniejszych interwencjach nie bylo sladu). Jak na razie otrzymalem maila, ze maja duza ilosc zamowien i ewentualnie moj numer "zostanie dodany recznie". Dodawanie reczne trwa juz ponad 24h bez rezultatu. Dodatkowo nie moge zmieniac ustawiec konta via automatyczyny bok w telefonie.
Nie rozumiem jak mozna miec tak niepowazne podejscie do klietna. Cala sytuacja podobna jest do poczatkow funkcjonowania blueline w tp. Nie wiem co mnie skusilo do zakupu startera, ktory zaraz chyba wyrzuce.
Chcialbym przestrzec wszystkich czytelnikow forum przed ta "najbardziej internetowa" siecia komorkowa. Ponad przeslo tydzien temu zamowilem starter, ktory otrzymalem w miare szybko, jednak na tym skonczyly sie mile doswiadczenia. Po aktywacji karty mialem otrzymac mozliwosc zalozenia profilu na ich stronie, w celu zarzadzania kontem (np. bezplatna zmiana taryfy) i kontroli konta. Niestety do dzisiaj po wielu bojach z biurem oblugi nie moge sie "doprosic" o taka mozliwosc. Kazda proba zalozenia profilu zwraca komunikat o nieprawidlowym numerze PUK. Po pierwszym kontakcie z biurem otrzymalem informacje, ze moj numer PUK jest poprawy i mam troche poczekac. Nastepny kontakt: "numer telefonu nie zostal jeszcze dodany do bazy i prosze probowac jutro". W soboty i niedziele biuro nie dziala (!!!), wiec napisalem maila czekajac na odpowiedz. Ze wzgledu na brak jakiejkolwiek reakcji zadzwonilem po raz trzeci w poniedzialek i pani poinformowala mnie, ze zglosi problem (tak jakby po wczesniejszych interwencjach nie bylo sladu). Jak na razie otrzymalem maila, ze maja duza ilosc zamowien i ewentualnie moj numer "zostanie dodany recznie". Dodawanie reczne trwa juz ponad 24h bez rezultatu. Dodatkowo nie moge zmieniac ustawiec konta via automatyczyny bok w telefonie.
Nie rozumiem jak mozna miec tak niepowazne podejscie do klietna. Cala sytuacja podobna jest do poczatkow funkcjonowania blueline w tp. Nie wiem co mnie skusilo do zakupu startera, ktory zaraz chyba wyrzuce.