Strona 1 z 1
Zetafon, aktywne konto i wyłączenie n-ru
Post:16 cze 2008, 20:58
autor: Vieslav
Witam wszystkich. Sprawa strasznie dziwna, otóż znajoma podpisała kilka miesięcy temu umowę na Zetafon (w Orange Pop na 36 miesięcy z telefonem SE w200i). 11 czerwca doładowała konto dwa razy za 5 zł (normalnie doładowywała co miesiąc za 25 zł od początku umowy ale nie miała akurat wtedy kasy a smsy były jej potrzebne). następnego dnia dostała smsa, że jeśli nie doładuje w ciągu iluśtam dni to umowa zostanie przedłużona a konto zablokowane na wychodzące (standardowy sms który przychodzi, gdy kończy się ważność na wychodzące). W niedziele próbowałem do niej zadzwonić i usłyszałem "Przepraszamy, nie ma takiego numeru". Myślałem, że źle wybrałem numer więc dzwonie na stacjonarny a ona mi mówi, że od piątku na wyświetlaczu w telefonie pisze "Sim nieaktywna". O dziwo zasięg jest, przy próbie wykonania połączenia (jakiegokolwiek) słychać "trwa weryfikacja, proszę czekać". Tylko czekać można 10 minut i nic się nie dzieje. Smsy również nie idą w żadną stronę. W salonie (tym, w którym podpisywała umowę) bezczelnie nas spławili, stwierdzili, że nic się nie da zrobić i trzeba zapłacić karę za niewywiązanie się z umowy. Tylko zastanawiam się z którego punktu się nie wywiązała, bo przecież konto doładowywała a w regulaminie pisze, że można mieć nieaktywne max 60 dni i dopiero umowa ulega rozwiązaniu. Przychodzące były aktywne na ponad 3 lata (jak to w Zetafonie), więc czemu numer został wyłączony? Czy jest szansa na jego odzyskanie?
Post:16 cze 2008, 21:47
autor: cesarz
Tak czasami bywa , znajomej wyłączyli Mixa . trzeba było w salonie zrobić nową z tym samym numerem tylko bez spisu telefonów.Jeśli w salonie co został podpisana umowa mówią takie bzdury to znaczy że naprawdę są niekompetentni. Może to punkt Telekomunikacji i orange, w tych punktach potrafią tylko sprzedawać usługi , ale nie zbyt dobrze informują o usługach orange.Napewno można nie doładować konta w Zetafonie 60 dni bez konsekwencji zerwania umowy , tylko czas umowy wydłuża sie o dni nieaktywne.

Post:17 cze 2008, 00:30
autor: konrad
może lepiej zadzwoń pod *100 do BOK, oni sprawdza to w systemie (nazwy nie podam

) i dowiesz sie wszystkiego
Post:26 lip 2008, 14:13
autor: Karola-muzuś
siema, mam dokładnie taką samą sytuację jaką opisał Mulder.
miałam uzupełnić do 24 lipca..doładowałam sie 22 lipca a tu nagle niewiadomo skąd i dlaczego zablokowali połączenia wychodzące i przychodzące. żeby było śmiesznie to nie wyzerowali mi konta!ale za każde połączenie na *100 zabierają mi hajs. a tam znowu mówią że weryfikacja konta trwa i że mam faksem czy cos przesłać jakby dowód wpłaty ...czyli chyba że niby dowód jakiś że uzupełniłam konto. przecież nie mieli prawa wyłączyć mi numeru!!! to oni powinni mi zapłacić za niewywiązanie sie z umowy i za nieprawidłowe zablokowanie karty. co o tym myślicie? co mam teraz zrobić? pomórzcie!!
Post:26 lip 2008, 14:47
autor: cesarz
Myślę ,że trzeba zadzwonić z innego telefonu do BOK-u , lub porozmawiać w salonie gdzie kupiony został Zetafon. Myślę że przy dobrej woli sprzedawcy będzie sprawa załatwiona.

Post:26 lip 2008, 16:33
autor: Karola-muzuś
poszłam do salonu ..odesłali mnie do drugiego;p
zadzwoniłam pod *100 i zarządali coś w stylu dowodu płatności...żebym im go faxem przesłała i jakieś takie głupoty. na szczęście zachowałam ostatni paragon i dałam go babie w salonie i ta go faktycznie gdzieś faxem przesłała..ale kazała czekać do poniedziałku;( a ja bez telefonu to jak bez ręki ;(
ale dzięki za pozytywne nastawienie

Post:27 lip 2008, 23:05
autor: DejwiD
zadzwon, popros o przełączenie do dzialu telefonów na kartę, powiedz, ze masz żartofona, termin doladowania uplywał np 17, a Ty doładowałaś 13. ładnie poproś o zdjecie blokad i potwierdzenie, ze wszystko jest ok na pismie i do 15 minut powinno wrocic "dzwonienie". upewnij się przy okazji, czy dobrze ustalony jest okres aktywny. nie może być ani krotszy.. ani dłuższy..
Post:28 lip 2008, 08:03
autor: Karola-muzuś
....ale na jaki numer mam zadzwonić? :> ;p
Post:28 lip 2008, 09:18
autor: jablo
510100100
Post:28 lip 2008, 09:29
autor: dechomenon
jablo pisze:510100100
kolego na ten numer to się nigdzie nikt nie dodzwoni:) 501100100

tam niech próbuje.
Post:28 lip 2008, 09:53
autor: przemek910
dechomenon pisze:jablo napisał/a:
510100100
kolego na ten numer to się nigdzie nikt nie dodzwoni:) 501100100 tam niech próbuje.
dechomenon, kolejny raz zwracam Ci uwagę, że wprowadzasz w błąd innych.
NIE ma już nr 501100100, nr sie zmieniły już dobre dwa lata temu
Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego to *100 z Orange, lub
510100100 z tel. innych sieci. Na dowód
nr do BOK Orange na stronie Orange.
Pozdr.
[ Dodano: 2008-07-28, 09:54 ]
P.S. z wszystkich nr orange, tylkoBiuro Numerów działa nadal na prefixie 501
Post:28 lip 2008, 15:34
autor: Karola-muzuś
ale zamieszania wprowadziłam
byłam dzisiaj w salonie orange i gościu zadzwonił gdzieś..do biura obsługi i okazało sie że wpisali złą date mojego doładowania i wyszło na to że sie niby wcale niedoładowałam i wysłali mi już nawet kare do zapłaty-600zł ale po 15 minutach już naprawili ten błąd w systemie i odblokowali mi karte. szkoda tylko że aż 3 dni nie mogłam korzystać z telefonu przez ich wpadke;/ na szczęście już jest ok a karę która ma do mnie przyjść pocztą mam wywalić do kosza;p pozdrawiam

Post:28 lip 2008, 17:12
autor: MADMAX
Co dostałaś w ramach rekompensaty?
Post:28 lip 2008, 19:45
autor: Karola-muzuś
a kuźwa nic!! ale mam zamiar ich troche postraszyć: pójdę do nich z tą karą co mi przyjdzie do zapłaty. nie wyrzuce jej tylko powiem że ja chce od nich hajs;p