Strona 1 z 1

Awaria platformy w Simplusie ?

Post:13 cze 2008, 00:05
autor: bufu
Witam,

Od paru dni jestem notorycznie okradany przez Simplus ze środków pieniężnych na koncie. Odczuwam wrażenie, że pomimo posiadania pakietu smsów do Plusa, które zresztą są odejmowane, dodatkowo zostaje pobrana opłata jak za zwykły sms.
W ciągu 2-3 dni z ponad 15 złotych zrobiło się 0,85 zł, nie korzystałem z żadnej transmisji danych, Internetu itp., itd.
Mam pytanie, jakie kroki muszę podjąć, żeby odzyskać pieniądze ? Czy, udając się do salonu Plusa, załatwię cokolwiek? Jakie są procedury w tego typu przypadkach ?

Dodatkowo co jakiś czas, np. teraz wyskakuje komunikat po wciśnięciu *100# "Żądanie nie może zostać spełnione", po kilku próbach udaje się, ale wyświetla stan konta 0,85 zł ...

Pozdrawiam.

Post:13 cze 2008, 00:43
autor: DejwiD
1. sprawdz czy faktycznie masz pakiet smsow
2. sprawdz klienta poczty e-mail - jaki jest tryb synchronizacji
3. numer pod ktory wysylasz smsy- moze skorzystal z opcji mnp
4. funkcjonalnosc pakietu latwo sprawdzic: zweryfikuj stan konta i pakietu, nastepnie wyslij smsa pod swoj wlasny numer i kolejny raz sprawdz konto i pakiety.

wiecej nic sensownego nie przychodzi mi do "łba"

5. zadzwon do BOKu (2601) i popros o weryfikacje. tylko nie zaczynaj od: Ku$%#% je$#$ zlodzieje...
6. zloz reklamacje (pismo, mail, fax, tam-tamy, znaki dymne - co lubisz), okresl daty, numery, stan konta, przedstaw swoje roszczenia. podaj dane adresowe. czekaj na odpowiedz.
7. jezeli odpowiedz bedzie nieprzychylna, a Ty nadal sie upierasz przy swoim. pozostaje rachunek szczegolowy ( o ile taki sim+ ma dostepny,na stronie tego nie widac) i odwolanie/UKE

salon olej. zbyt duza szansa na trafienie "sprzedawcy" niz "konsultanta/doradcy"

powodzenia.

Post:13 cze 2008, 00:49
autor: bufu
Wysłałem przed chwilą smsa do siebie... pobrało mi za niego 80 groszy !!! Jednocześnie liczba smsów z pakietu z 74 zmalała do 73 ... Także odliczyło 1 sms z pakietu i pobrało za niego dodatkowo 80 groszy !
Do BOKu nie zadzwonię bo mam 0,05 zł na koncie ...

Post:13 cze 2008, 05:21
autor: kosaz
so BOKu mozesz zadzwonic przez bialy telefon znajdujacy się w salonach firmowych za darmo dzwonisz tam

Post:13 cze 2008, 08:36
autor: Wiktor74
Napisz grzecznie maila, wszystko opisz.
Kasę na pewno ci zwrócą.
Ja ostatnio próbowałem zrobić teleprzelew ale że były jakieś problemy to sms-ów ze zleceniem tago teleprzelewu poszło sporo i za każdy sms naliczało normalnie stawkę a pieniądze dalej nie przelewane były.
Telefon do simplusa nic nie dał bo podobno u nich było wszystko ok.
Więc po mailu dostałem zwrot za wszystkie sms które wysyłałem w związku z tym teleprzelewem i za tel do simplusa, co prawda po dwóch tygodniach ale dostałem i jeszcze oficjalne pismo pocztą o załatwieniu reklamacji.
Uwaga!!! Wszystkie poniesione bezpodstawnie środki mi zwrócili dokładnie co do grosza :)
dla porównania takie reklamacje w orange rozpatrywane są zazwyczaj ze sporym marginesem w górę tam nie rozliczają co do grosza, hmmm....

Więc nie narzekaj tylko pisz i pochwal się później jak poszło, chociaż jestem pewny że będzie ok
pozdrawiam
Wiktor74

Post:13 cze 2008, 11:29
autor: bufu
Chyba nie mam się czym pochwalić :-) ...

Po kontakcie z BOK-iem, okazało się, że te pieniądze, które mi zjadało, to za połączenia internetowe, z ich portalem Plus.pl.

Niekorzystnie się złożyło, że miałem w tym czasie problemy ze sprawdzeniem środków za pomocą telekodu i podejrzewałem, że to jakaś awaria po ich stronie.

Internet od razu wykluczyłem, bo po pierwsze nie korzystałem nie wiadomo ile czasu, a jeśli już korzystałem to łączyłem się z bezpłatnym portalem Plusa.
Od początku startu tego serwisu miałem ustawione jako domyślne połączenie WAP_GPRS i wszelkie domysły związane z Internetem odrzuciłem. Bo przecież samo się nic nie może przestawić... Jednak było inaczej ...
Nie wiedzieć czemu, przy pierwszej próbie zaczęło łączyć przez jakiś dziwny APN (nawet nie ten punkt dostępu: "Internet"), bodajże zamiast wap.plusgsm.pl - wap.plus.pl lub po prostu plus.pl, dopiero za drugą próbą standardowo połączyło przez WAP_GPRS.

Tak na marginesie niezłe mają ceny ... skoro wejście i natychmiastowe wyjście z tego portalu zjadało 1 złotówkę.

Pozdrawiam wszystkich, którzy wypowiedzieli się w tym poście oraz tych, którzy go przeczytali :D
Jeszcze raz przepraszam za kłopot i nie mogę sobie darować, że zostałem załatwiony jak leszczyk :mrgreen: czymś, co od razu wykluczyłem.

Post:14 cze 2008, 11:47
autor: DejwiD
gratulacje, ze potrafiles sie do tego przyznac :) jestes jakims wyjatkiem chyba :D pozdrawiam

Post:14 cze 2008, 11:56
autor: jablo
Nie zmienia to faktu ze cos jest na rzeczy, bo wczoraj nie działało mi automatyczne biuro obsługi *110#, sprawdzanie stanu konta i sprawdzanie stanu pakietów za pomocą kodu. Z tego co widze dzisiaj działa mi juz *110# ale reszta jeszcze nie. Dzwonic do nich nie bede, bo po co m am zawracac glowe i zgłaszać problem który juz pewnie znają :D

Post:14 cze 2008, 23:40
autor: bufu
Tak się nieszczęśliwie złożyło, że moja gafa nałożyła się na ich problemy.
Wczoraj, po dokonaniu przelewu, rozmowy wychodzące i smsy zostały odblokowane dopiero po około 24 godzinach ...
Dzisiaj na realizację teleprzelewu czekam już bezskutecznie 6 godzin, przypuszczam iż znowu potrwa to całą dobę ...
Ponadto pojawiające co jakiś czas kłopoty, przy sprawdzaniu stanu konta.
Warto dodać, że sms wysłany z bramki na numer plusa dotarł również z 3 godzinnym opóźnieniem...
Chcąc, nie chcąc - wnioski nasuwają się same...