Awaria platformy w Simplusie ?
Post:13 cze 2008, 00:05
Witam,
Od paru dni jestem notorycznie okradany przez Simplus ze środków pieniężnych na koncie. Odczuwam wrażenie, że pomimo posiadania pakietu smsów do Plusa, które zresztą są odejmowane, dodatkowo zostaje pobrana opłata jak za zwykły sms.
W ciągu 2-3 dni z ponad 15 złotych zrobiło się 0,85 zł, nie korzystałem z żadnej transmisji danych, Internetu itp., itd.
Mam pytanie, jakie kroki muszę podjąć, żeby odzyskać pieniądze ? Czy, udając się do salonu Plusa, załatwię cokolwiek? Jakie są procedury w tego typu przypadkach ?
Dodatkowo co jakiś czas, np. teraz wyskakuje komunikat po wciśnięciu *100# "Żądanie nie może zostać spełnione", po kilku próbach udaje się, ale wyświetla stan konta 0,85 zł ...
Pozdrawiam.
Od paru dni jestem notorycznie okradany przez Simplus ze środków pieniężnych na koncie. Odczuwam wrażenie, że pomimo posiadania pakietu smsów do Plusa, które zresztą są odejmowane, dodatkowo zostaje pobrana opłata jak za zwykły sms.
W ciągu 2-3 dni z ponad 15 złotych zrobiło się 0,85 zł, nie korzystałem z żadnej transmisji danych, Internetu itp., itd.
Mam pytanie, jakie kroki muszę podjąć, żeby odzyskać pieniądze ? Czy, udając się do salonu Plusa, załatwię cokolwiek? Jakie są procedury w tego typu przypadkach ?
Dodatkowo co jakiś czas, np. teraz wyskakuje komunikat po wciśnięciu *100# "Żądanie nie może zostać spełnione", po kilku próbach udaje się, ale wyświetla stan konta 0,85 zł ...
Pozdrawiam.