[MixPlus] problem z kodem *101#
Post:24 lut 2008, 13:00
autor: plusteczek
Witam Od tygodnia mam problem z kodem *101# MIXPLUSIE do sprawdzania aktywnych usług takich jak MMS/GPRS, INFOBLOKADA, ROAMING,WIDEO ROZMOWA."Usługa nie dostępna" Już zgłaszałem do BOK ale bez rezultatu tą usługa.Potrzebna mi jest ta usługa do sprawdzania usług ponieważ często coś wyłaczam i właczam na przykład jak wyjeżdzam zagranice wyłaczam MMS/GPRS i właczam ROAMING muszę tak robić z powodu że obie usługi nie mogą działać na ich platformie czy w ofercie. Jeśli ktoś ma Taki dziwny problem to dajcie znać.
Post:24 lut 2008, 15:13
autor: user_delete7
to polacz sie z eBOK *110# i wejdziesz do wlasnego konta gdzie bedziesz mogl sprawdzic stan aktywnych uslug lub je zmienic wciskajac odpowiednie klawisze ktore przypisane do kazdej funkcji

Post:24 lut 2008, 20:00
autor: plusteczek
*110# Działa normalnie ale też bez możliwości sprawdzenia aktywnych usług tak samo jak przy kodzie *101#
Post:25 lut 2008, 13:39
autor: user_delete7
no to nie mam pojecia

ja i tak mam sim+ a nie miksa i tu jest roznica bo kazdy kod sieciowy jaki wbilem u mnie dziala bez problemu
Post:25 lut 2008, 17:00
autor: djdark
Podpowiem że problem z kodem *101# pojawia się po uruchomieniu "Czasoumilacza". I tak samo ten błąd występuje w mixie jak i w simplusie.